וילות יוקרתיות לקבוצות גדולות - יש חיה כזו?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ29-10-2018
וילות יוקרתיות לקבוצות גדולות - יש חיה כזו?

חתונה סגנון קצת אחר:


לירון ועמי המאורסים החליטו שהם רוצים חתונה בקונספט שונה: מצומצמת, אינטימית ומלאה יופי. אז הם שכרו את אחד ממתחמי הנופש הגדולים בצפון שפרוש על פני מספר מכובד ביותר של דונמים, הוסיפו עיצוב דקורטיבי חלומי של שלל פרחים צבעוניים, קישטו את הבריכה בשפע כדורי ים ססגוניים, תלו תמונות סטילס של צילומי הזוגיות על העצים והזמינו קייטרינג מפנק שבישל אסאדו גריל בזמן שכולם מפזזים אחרי החופה. בסיום, עזבו 30 מוזמנים ואילו היתר המונים את המשפחה הקרובה נשארו לישון – איש איש בסוויטתו המפוארת כאשר הזוג נהנה גם מסוויטה אישית עם בריכה פרטית בנוסף. 

צימרים יוקרתיים כאלה ואחרים הם לא נושא נדיר ותוכלו לפגוש בהם גם באתר קרם. זוגות שמתחתנים, מסיבות רווקים/ רווקות, קבוצות ועדי עובדים או סדנאות מנהלים, משפחות ועוד – ישנו ביקוש הולך וגובר ללינת לילה במקומות מכובדים ומעניקים המספקים לשוהים תענוגות ברצף. מחפשי צימרים בגליל המערבי לפי מספר חדרים ישמחו לדעת שכאן נמצא ריכוז מתחמי הנופש הגדול ביותר בנושא, אך ניתן למצוא גם צימרים בגליל העליון שמתאימים לקבוצה גדולה.

ארבעה מתחמי יוקרה לקבוצות גדולות:


חלומות נפתלי – מתחם יוקרתי עצום בעל עיצוב ומראה בלתי נשכחים, אידיאלי לאירועים קטנים, חגיגות מיוחדות (בר מצווה, חתונות כסף וזהב, אירוסין ועוד) אך גם למתגבשים ומשפחות. המקום מציע 10 סוויטות מרהיבות, שתיים מתוכן עם בריכה פרטית.

גרנד רויאל – וילה יוקרתית עם 8 חדרים וכוכבת היוקרה בכל רשימת צימרים בגליל המערבילקבוצות גדולות. הוילה מכילה עד 25 נופשים לשהות וללינה כאשר היא צופה אל הרים גליליים ירוקים ומעוצבת בסגנון מודרני מהפנט.

אחוזת דוריתא – הבסט אוף דה בסט של הגליל המערבי, זה שתצטרכו לשריין חודשים מראש ולהמשיך לחלום עליו עוד חודשים רבים לאחר מכן. מתחם יוקרתי מרשים וחסר פשרות ברמה אקסקלוסיבית במיוחד, הכולל 5 סוויטות בוטיק, חלקן עם בריכות פרטיות.

לאונג


כתמר יפרח – תשעה צימרים מרשימים הממוקמים מול נוף גלילי חלומי, לכל אחד מהם בריכה פרטית, ג'קוזי ספא ועיצוב מודרני זוהר ומרשים. כל סוויטה מותאמת למשפחה ועל כן החוגגים ישמחו להתפנק כאן גם ביחד, אבל כל אחד קצת לחוד... 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים