כשהמחיר לא משנה... חופשה זוגית יוקרתית באמת

מאת: צוות התוכן של צימרטופ02-07-2018
כשהמחיר לא משנה... חופשה זוגית יוקרתית באמת

אם אמבט פרי סטנד, טכניקת רדי מייד ועיצוב דקולאז' נשמעים לכם כמו מילים שרק מעצבי העל משתמשים בהם, אתם לא לגמרי טועים. עולם האדריכלות ועיצוב הפנים מחולל מהפיכה ישראלית אמיתית בשנים האחרונות במגוון מתחמי יוקרה, לרבות מתיחת פנים עבור עשרות צימרים יוקרתיים לזוגות שמרעיפים על השוהים את החוויה הגבוהה והנוצצת ביותר, מקפידים על כל הפרטים הקטנים ומעצימים את האורחים שלהם, תוך שמירה מוחלטת על הסטנדרטים הבינלאומיים לאירוח. 


חוויה ופינוק ללא תחרות


כל חופשה זוגית יוקרתית מתחילה ונגמרת בין ארבע קירות. כאשר השאלה האמיתית היא – מה נמצא בפנים עבור הזוג המאושר. כמובן שמיטת קינג סייז ענקית ובריכת חלומות יחכו לכם כאן, ממש על יד הג'קוזי ספא ובר היינות החופשי. אבל מעבר להם, תמצאו פינוק שלא חשבתם אפילו לייחל לו כמו ארוחות שף וקונדיטור-שף מטעם המקום, "בית חכם" בטכנולוגיה מתקדמת שתאפשר לכם מינימום תזוזה כיאה לעצלנים שכמותכם, מארח צמוד שידאג לכם לעיתון הבוקר, הפרחים הטריים, הפירות הישר מהעץ ועוד ואם כל זה לא מספיק, אז כמובן שיחכו לכם גם אופציות נהדרות להצעות נישואין, ירח דבש וכל חגיגה רומנטית מיוחדת אחרת. לרוב תמצאו מקומות אלה במסגרת חיפושיצימרים עם נוף פראי ומבודד, כזה שאף אחד אחר לא יכול להיות שותף לו, כל עוד אתם אלו ששוהים כאן בפרטיות מוחלטת.


שני צימרים אליטיסטיים ברמה הגבוהה בישראל


נסיה – מבין מאות צימרים יוקרתיים לזוגות המתיימרים להעניק את החוויה המושלמת, אוחזת סוויטת הבוטיק הוויקטוריאנית הזו בפסגה כשהיא מעפילה בהחלט על כל השאר. עיצוב אנגלי תקופתי מהמאה ה-18, ברזים וידיות מוזהבים, ארוחות שף, בר אלכוהול וסיגרים, בריכת פסיפס מול הנוף הפראי עם ג'קוזי ספא בצד, ריהוט יוקרה משולב בדים ומרקמים תואמים לרוח התקופה, באטלר אישי צמוד ועוד ועוד.

מיטוה זוגי תגדולה ורכה במיוחד


מחיר החוויה: 3,000 ₪ ללילה בסופ"ש, כולל ארוחת בוקר.

אקווה בוטיק – מודרניות מפוארת בשילוב מחוות אמנותיות רבות לטרקלינים המפוארים בעולם. קומפלקס פרטי משוכלל המציע אבזור עשיר, גלריית פול והוקי, בריכה וספא מקצועיים ונוף פנורמי מושלם. ניתן לבחור בין וילה בת 5 חדרים בה תשהה כל המשפחה או מספר זוגות, לבין סוויטה זוגית פרטית הכוללת מתחם גן עם בריכה וספא משלה, על רקע הנוף החלומי של הרי צפת.


מחיר החוויה: 1,600 ₪ ללילה בסופ"ש עבור הסוויטה, 8,000 ₪ ללילה בסופ"ש עבור הוילה.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים