הגשם כאן! 5 צימרים יוקרתיים לחורף

מאת: צוות התוכן של צימרטופ27-11-2018
הגשם כאן! 5 צימרים יוקרתיים לחורף

אם בעבר חופשה הייתה נחשבת רק אם נכללו בה שמש ושיזוף, היום היא נחשבת בכל עונה כל עוד היא כוללת פשוט... פינוק. ומובן שבקרם אנחנו מעמידים בפניכם שלל צימרים יוקרתיים בצפון שמהם תוכלו לבחור חופשה בכל הזדמנות, אלא שיש גם מתחמי נופש מדהימים שבנויים אידיאלית למבול המטורף, לסופה המשתוללת ואפילו למערכת החיסונית. והנה הם כאן לפניכם: 



דורנס, בן עמי

המושב הקטן והפסטורלי שנמצא בין נהריה להרי הגליל היפים פותח הרבה אפשרויות לחופשה וביניהן סוג החופשה מהזן היוקרתי ביותר. הפעם מדובר בחוויה פרטית שמתמקדת בסוויטה זוגית אחת, בעיצוב יפהפה ויוצא דופן, עם בריכה מחוממת ומקורה גדולה ואירוח לבבי ומפנק ביותר של בעלת המקום.

אפיריון, חזון

מבין הרבה צימרים יוקרתיים עם בריכה מחוממת, לזו יש גם את הנוף המושלם מכולם. רק דמיינו את עצמכם יושבים במרפסת הענקית וצופים בגשם, נושמים אוויר נקי ובעיקר נהנים מכל רגע. למקום שתי סוויטות בלבד עם בריכת זרמים לוהטת וג'קוזי ספא פרטי לכל אחת שנמצא ממש בתוך החדר, בלי שתצטרכו לזוז ממנו מטר. 

סוויטה נוף גליל, נוף כנרת


כמה שהייתם רוצים לטבול בתוך בריכת האינפינטי הזו עכשיו... סוויטה מרהיבה ומושקעת בעיצוב מודרני שיש בה המון ספייס ואווירה טובה, פלוס התאמה גם למשפחות עם ילדודס שזקוקים גם הם למעט חופש מהשגרה. מחכים לכם כאן גם ג'קוזי ספא זרמים ונוף בלתי ייאמן, כפי שרק מושב נוף כנרת (בין צפת לראש פינה) יודע לספק. 

תאורה לילית רומנטית בגן ובבריכה


ראש פינת נוי, ראש פינה


מרוב שאנחנו סופרים יתרונות למקום הזה, כבר נגמרו האצבעות... מדובר בשלושה צימרים יוקרתיים עם בריכה מחוממת ומקורה לכל אחד, סביבה חיצונית פסטורלית להפליא לקפה או התה, מדשאה גדולה לכלב שאפשר להביא ועיצוב מושלם בהשראה דרום אמריקאית (שתי הבקתות) או איטלקית (הסוויטה) עם ריהוט בייבוא אישי מאותם המקומות. 

אהבה ורומנטיקה, רמות


מה נפלא יותר מלשבת בתוך הבריכה הפרטית שלכם בזמן שכל הכנרת פרוסה למרגלותיכם? מדובר באחד ממתחמי הנופש הרומנטיים ביותר, שמתאפיין באווירה כפרית והמון דברים לעשות בסביבה הקרובה. למקום שתי סוויטות שאף אחת לא רואה את אחותה, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שתזכו כאן בפרטיות המושלמת. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים