יוקרה עם כל המשפחה – האם זה באמת אפשרי?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ09-07-2019
יוקרה עם כל המשפחה – האם זה באמת אפשרי?

אם נבקש מכם לעצום עיניים ולדמיין חופשה יוקרתית, בטוח שהיא לא תכיל ילדים מתרוצצים ברקע. כשאנחנו מכוונים למקומות בעיצוב נקי, מוקפד ואלגנטי, בדרך כלל ברקע לא תהיה מגלשה או טרמפולינה, בטח שלא מיטת ילדים. כן כן חברים, כולנו עמוק בסתר מאמינים שיופי ואסתטיקה נפגעים כשמשולבים בהם אלמנטים "ילדותיים". 


אבל חדשות טובות בפינו והן נוגעות לכל מי שמחפש צימרים יוקרתיים למשפחות, אבל באמת יוקרתי ובאמת למשפחות. סקרנו, בדקנו ואספנו מספר דוגמאות טובות למקומות שיש בהם גם אווירת יוקרה למבוגרים וגם אליטיזם בלתי נפרד לילדים. כל אחד מהמקומות הללו ממחיש איך באמת עושים את זה נכון בעיצוב והנוחות של כל בני המשפחה וגם מה באמת אפשר לעשות כאן מעבר לבריכה והטלוויזיה.


חלומות נפתלי – המקום עם הכל


המתחם הזה מככב אצלנו הרבה והאמת שבצדק. קשה מאוד למצוא חסרונות במקום שכבר יש לו הכל. כאן מתגוררים לא פחות מעשרה צימרים יוקרתיים למשפחות, זוגות, חוגגי אירועים, קבוצות וכל הנופשים מכל הסוגים. אפשר ליהנות לבחירתכם מסוויטה עם בריכה פרטית או לא, עם קומת גלריה לילדים או לא, עם חדר שינה מיוחד לילדים או לא. יותר מגוון שווה יותר אפשרויות משפחתיות.

אז מה עושים בחצר? אי אפשר בלי מילה על הבריכה, העיצוב, הגודל והפרקטיות. לידה שפע של מיטות שיזוף ומתחמי ישיבה, בר עץ מדליק, ג'קוזי ספא ענק, חדר אוכל מושקע, לובי טיפולים, מגרש פטאנק פלוס הכדורים (לא מכירים את המשחק? רוצו להתעדכן!), גן משחקים יפהפה ועצום לילדים, גינת תבלינים, מתחם מנגל ענק, מדשאה שלא נגמרת פלוס מדשאה ייעודית לכדורגל, שולחנות משחק ואופניים לטיולים בשטח המתחם והסביבה.

אחוזת עדנ'ס – פינוק למתקדמים


אידיאלית למשפחות ובאותה נשימה גם מאוד סולידית. עדנ'ס מתברגת כאחד ממתחמי היוקרה השווים ביותר לחופשה באזור הכנרת ורמת הגולן והיא מציעה 5 צימרים יוקרתיים למשפחות, שניים מהם עם חדרי שינה נפרדים לילדים. מעניין לפגוש את קונספט העיצוב של הסוויטות: כל אחת בהשראה ממדינה או אזור בעולם ואין תענוג גדול יותר מלבחור את הסוויטה הרצויה יחד עם הילדים.

בחוץ ממתינים מתחם ספא בנוי ומפואר עם בריכה בטיחותית, ג'קוזי ספא ענק, חדר טיפולים ופינות מנוחה, מדשאה ענקית וגישה ישירה לפארק הציבורי הענק שנמצא מעבר לגדר. 


ועוד כמה צימרים יוקרתיים למשפחות שחובה לראות אצלנו בקרם:


·        וילות לב החורש

·        גרנד רויאל

·        אחוזת כתמר יפרח

·        פול וויו

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים