סוכות בצימר יוקרתי: הפרגולות המדהימות ביותר

מאת: צוות התוכן של צימרטופ10-10-2019
סוכות בצימר יוקרתי: הפרגולות המדהימות ביותר

מתחמי חוץ בצימרים צריכים להיות מוקפדים ואלגנטיים לא פחות ממתחם הפנים שהן קשורות אליו. למעשה, מתחם הגן אמור להמשיך את הקו שעוצב והוקצה לסביבה הפנימית ולשקף בדיוק את אותה הרמה באופן מאוזן. ויחד עם זאת, החלק המוצל של הגן, הפרגולה, אמור להיות הכי נעים ומפנק שאפשר כדי להשקיף בקלות לנוף ולקו הבריכה, לקבל מקום טוב לקפה, היין או הבירה ובעיקר ספייס מוגן ונעים לרבוץ בו למשך שעות ארוכות ולהעביר את הזמן. 

אמנם יש לנו לא מעט צימרים פנויים לסוכות שמחכים לפנק אתכם ברמה הגבוהה ביותר, אך בחרנו להתמקד הפעם רק בשלוש מהן, שכוללות תשומת לב מיוחדת לסוכה החיצונית, הלוא היא הפרגולה שמתווכת בין מה שבחוץ למה שבפנים והופכת למקום מלא בבריזה, רענן ומרגיע שאתם זקוקים לו כדי להעביר את חול המועד בכיף והנאה.

ביאנקיני - צימרים בהשראה מדברית


כנראה שאין מתחם צימרים פנויים לסוכות שמתבקש יותר להזכיר אותו מאשר כפר הנופש ביאנקיני. מדובר בחוויה יוצאת דופן שממוקמת לחופי ים המלח הצפוניים ומונה מספר עצום של יחידות נופש המתהדרות במראה מדברי קסום ומרתק עם נוף יפהפה לקו המים ולצידן בריכת שחייה גדולה, אולמות אירועים, מסעדות וקפיטריה, משחקיה לילדים, חדר כושר ואטרקציות נוספות. הכל בבלעדיות למתחם הנופש. קו החוף והבריכה מעוצב כמתבקש כמו "חושות" מוצלות ואטרקטיביות ומספק מקום רב ונעים לבלות בו את ימי החום האחרונים לעונה, כמו גם התחושה הטבעית והנושמת של קירוי הסכך וקורות העץ. 

בריכת שחייה מדהימה, מטופחת ונקייה


אחוזת פרונסין – יוקרה ופינוק במתחם החוץ


אם חשקתם בנופש צימרים פנויים לסוכות ברמה גבוהה עם מכלול רחב של פינוקים, אתם בטח יודעים שנמליץ לכם על אחוזת פרונסין. מי שאוחזת בתואר "המפנקת מהגליל", מציעה שלוש סוויטות מפוארות עם בריכת שחייה פרטית וג'קוזי ספא, תוך שהיא מספקת פרגולה עדכנית ונעימה בקו גימור רומנטי, הניצבת באופן מבודד בתוך מתחם הגן הפרטי. כמו הצימרים שהיא מספקת, גם הפרגולות של האחוזה מתהדרות בעיצוב סולידי נפלא וכדאי לתאם אליהן את ארוחת הבוקר. 

אחוזת כתמר יפרח – סוכה פרטית עם כל הגימיקים


ומה מושלם יותר מסוויטה פרטית לגמרי הצופה לרכס גלילי ממש בגובה העיניים ויש בה הכל? בריכה פרטית, ג'קוזי ספא, פינת ישיבה גדולה ואפילו שולחן סנוקר בשתיים מהסוויטות הופכים את החצר לגימיק אטרקטיבי ולמקום שקשה לעזוב בסיום החופשה. הסוויטות שומרות על קירוי חצר מלא כך שזו תהיה הסוכה הגדולה והמפנקת ביותר לסוכות הקרוב, בייחוד למזמיני צימרים פנויים לסוכות שרוצים ליהנות מכל העולמות, בלי שאף אחד יפריע להם לבטן-גב.  

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים