יוקרה מול פשטות: מה הנופשים מעדיפים יותר?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ22-07-2019
יוקרה מול פשטות: מה הנופשים מעדיפים יותר?

הטעם האנושי בבחירת חופשה יוצר את אחד הענפים המגוונים בעולם. מאות חוקרים יצאו לבדוק האם קיים דפוס מסוים בבחירת מקום הנופש וחזרו בידיים ריקות. אחד אוהב את מה שהשני פחות. כשמדברים על צימרים יוקרתיים לזוגות, הרבה פעמים שאלת המחץ היא האם לחפש בית עשירים מוטרף או להסתפק דווקא בחוויה כפרית ואותנטית יותר, אך לא פחות איכותית. 

קחו למשל את הצימר "אי שם בכליל" שמופיע באתר קרם. מקום כפרי ונוסטלגי, פשוט, מעודן, עם טאצ' אוריינטלי לא מידי משתלט. לא מדובר בארמון מודרני עם רהיטים מתכווננים, אפילו בריכה פרטית אין כאן (ג'קוזי ספא דווקא יש) אבל קסם והרמוניה שעושים נעים לזוגיות יש בשפע. מצד שני, אפשר לדגום מתחם צימרים יוקרתיים לזוגות גם הוא מאתר קרם – "סגול" המפואר שנראה כמו התגשמות חלום של העשירים והמפורסמים עם חלל אירוח בגודל שקשה להכניס לפריים המצלמה ובריכה + ספא זרמים במה שנראה כמו לופט משגשג עם פתרונות מתקדמים. מה מהם נכון יותר? זה בעיקר תלוי בכם, בהעדפה שלכם ובמה שתרצו להרוויח מהנופש. 

הנופשים קבעו – הצימרים הכפריים מועדפים יותר


כששאלנו במספר הזדמנויות את הנופשים שמחפשים צימרים יוקרתיים לזוגותאיזה מהסוגים יעדיפו, רובם למרבה ההפתעה דווקא רצו למצוא צימר פשוט, עם גוון כפרי, נוף והמון שלווה. יכול להיות שזה מפאת הרצון לחוות את הצימר במובן "האותנטי" שלו אבל גם משום שטבע וירוק בעיניים שולחים אותנו בדמיוננו אל בקתת עץ קסומה ומבודדת ולא לבית אצולה. 

כמה עולה התענוג?


מבחינת המחיר, לא בטוח שבקתה כפרית תעלה פחות. לפעמים אפילו ההיפך הוא הנכון: כבר נתקלנו אפילו ביורטים (צימרים בהשראת האוהלים המונגוליים המסורתיים) כל כך יוקרתיים, עד שמחירם גבוה יותר במאות שקלים ממתחמי נופש נוצצים ואטרקטיביים כמו סגול, מוסקט ואפילו אחוזת פרונסין הפייבוריטית שנמצאים באתר וזוכים למבול של הזמנות. אך מי שבכל זאת מחזיק בתואר היוקרתי ביותר הוא מתחם האירוח "נסיה", שנראה ומתנהג כמו בית אריסטוקרטים מהעבר אך מרעיף על האורחים תענוגות שרוב הצימרים מעדיפים להימנע מהם כמו בר אלכוהול חופשי, קינוחי שף, סיגרים ומה לא. 

כך תבחרו צימרים יוקרתיים לזוגות

אם אתם מחפשים צימרים יוקרתיים לזוגות ומתקשים לקבל החלטה, זכרו את הכלל הבא: נופשים רק על פי המצפן הפנימי. הראשון שיקרין אליכם אנרגיות נחוצות, יעטוף בקסם, ברוגע, שיראה אדיב ונדיב ומושקע, הוא המקום שאתם צריכים באמת להיות בו. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים