מופתעים? גם צימרים יוקרתיים יורדים בדקה ה-90

מאת: צוות התוכן של צימרטופ12-11-2019
מופתעים? גם צימרים יוקרתיים יורדים בדקה ה-90

עולם התיירות מגוון, אבל בשורה התחתונה הוא חי ונושם את אותם "כללי המשחק". בכולם תמצאו מיטה, טלוויזיה, מקלחון ולפעמים גם בריכה. לכולם יש תהליך צ'ק אין ואאוט. ולכולם יש גם מחיר בדקה ה-90. 

מדוע מפחיתים מחירים בדקה ה-90?

צימרים יוקרתיים כמו כל מתחם אירוח או מלון אחר, מבינים שברגע האחרון אין שום טעם לשמור על המחיר הרגיל וכל עוד הוא נמצא בירידה, יש מי שיעדיף לנצל אותו ולהגיע. מבחינת האורחים מדובר בתעריף הכי משתלם ואטרקטיבי שהם יכולים להשיג בעבור חופשה ברמת 5 כוכבים: סוויטה אקסקלוסיבית עם בריכה פרטית וספא זרמים מול הנוף, אירוח אישי ופינוקים מכל טוב, כשכל התענוג הזה מגובה ב-10%-20% הנחה, או מבצע משתלם. מבחינת המארחים, מדובר בגלגל הצלה: או שתמכור בזול ברגע האחרון, או שתישאר הלילה ריק. כך שני הצדדים מרוויחים ובגדול.

צימרים יוקרתיים פנויים לסופ"ש הקרוב: עלות נמוכה בעבור אותה התמורה

צימרים יוקרתיים פנויים לסופ"ש הקרוב שתמצאו באתרים השונים, הם למעשה צימרים שנותר בהם מקום פנוי בעקבות ירידה בביקוש או אפילו ביטול. הסופ"ש ברחבי העולם עומד על תעריפים יקרים יותר מאשר ימי אמצע השבוע ולמעשה צימרים יוקרתיים פנויים לסופ"ש שלא מילאו את הצימר, עומדים להפסיד את הנתח הכלכלי השמן ביותר של אותו השבוע (בייחוד אם מדובר בשבוע דליל וגשום) – מה שיפגע בפרנסתם בסוף החודש.

ולכן כדי להבטיח שפרנסתם לא תיפגע, הם מוכנים למכור בזול, כל עוד אף אחר עדיין לא רכש. באותו האופן פועלים בכל העולם: ממלונות ספורט וקלאב מד ועד "פור סיזן" בבוורלי הילס. 

אחוזת אבני החושן – לאחר שהסתובב בלא מעט יעדים ברחבי העולם, החליט דור הבעלים ליצור מתחם שיש בו אלמנטים דומים לאלה שראה במקומות השלווים והפסטורליים ביותר בחו"ל: עיצוב נקי ומוקפד אך חם ומפנק כמו שקיים רק אצלנו. אז הוא ייסד 4 סוויטות ברמת גימור מרהיבה, הציב לכל אחת במרפסת בריכת זרמים וג'קוזי פרטיים (ואין כמו 40 מעלות בחורף כדי לאזן את הגוף והאנרגיות) ודאג גם לבריכה מרכזית. התוצאה – בילוי זוגי רומנטי ברמה הטובה ביותר אך במחיר מפתיע!

מתחם הבריכה היפהפה של הסוויטות

ולדמנס – אנחנו אוהבים צימרים יוקרתיים פנויים לסופ"ש הקרוב שלא רק מורידים במחיר, אלא שומרים לאורך החופשה על כל טווח ההשקעה המקובל באורחים. וכאלה הן סוויטות ולדמנס – שתיים זוגיות ויפות מראה (נפרדות לחלוטין זו מזו), שכוללות הכנסת אורחים מובחרת ושפע אלגנטיות בין ארבע קירות, חצר וג'קוזי/ בריכה (תלוי בסוויטה) מחוממת.

בסוויטת גארדן ספא זרמים מפנק והחצר פרטית ואינטימית

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים