לא פוחדים מהשקעה? הנה 4 צימרים יוקרתיים ששווים את הכסף

מאת: צוות התוכן של צימרטופ19-11-2019
לא פוחדים מהשקעה? הנה 4 צימרים יוקרתיים ששווים את הכסף

"היי לכל חברי הקבוצה, אני ואשתי מחפשים צימר יוקרתי הכי טוב שיש. מי מכיר וממליץ?"

"אחרי חוויה פחות נחמדה בצימר שעדיף שלא יוזכר כאן איפה אני מוצאת צימרים יוקרתיים מפנקים עם תמורה מלאה לכסף? מוכנים לשלם כל סכום"

"זוג וזוג +2 מחפשים מקום מפואר ברמה אחרת. משהו שישאיר אותנו עם הלסת למטה וייתן לנו את הכי טוב שיש. מניסיונכם איפה עדיף?"

ביקור קצר בקבוצות המטיילים והנופשים בארץ יחשוף בפניכם נתון שאף עיתון או מגזין עדיין לא מוכן לקחת עליו אחריות: יש בישראל תיירות יוקרה והיא גם די פופולרית, לעומת מה שרבים חושבים. 

מדוע אנחנו חוששים מ"תיירות יוקרה"? 

במציאות של סוף 2019 בישראל, עדיין נהוג לחבר בין "משתלם" ל"זול", כך שבדרך כלל המקומות יהיו בלינה "נוחה" ומחיר פרקטי. אלא שרבים כמהים דווקא לחוויות שאינן בהישג היד: חוף נוצץ במלדיביים, קרוז תענוגות בקאריביים וכן, גם צימרים יוקרתיים שאכן קיימים כאן בישראל ומציעים משהו שונה. מרשים. בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

כל עוד התמורה שווה את המחיר, יש מי שמוכן לשלם בעבורה וכך גם במתחמי צימרים יוקרתיים שמתנהגים כפי שכל מלון 5 כוכבים אמור להתנהג: כבוד ויושרה מול האורח, איכות וניקיון ללא פשרות, אוכל טוב ומוקפד ויצירת מרחב חופש פרטי ללא אותיות קטנות ומגבילות. 

%@%@%p-35513x

אז איך מוצאים את הטופ שבטופ?

ובכן, כאתר הבלעדי בישראל המרכז את מתחמי היוקרה הטובים בישראל, נוכל לספר לכם שמקום שיש לגביו יותר ביקורות הוא אמין יותר. אנחנו לא מדברים על בעל צימר כפרי שמחלק שוברי "רעיונית" וממליץ על עצמו בשמות בדויים דרך מערכת האתר, אלא על אנשים אמיתיים שהתארחו באותו המקום, שילמו מראש ובידיעה סכום גבוה לכל הדעות אבל זכו לחופשה מופרעת, חד פעמית ומלכותית ללא תחרות. בנוסף נוכל לספר לכם שמתחמי צימרים יוקרתיים לאנשים שבאמת מחפשים יוקרה אמיתית משקפים את החוויה שלהם דרך מתקנים איכותיים, גדולים ורחבים ופירוט מקיף יותר של מכלול השירותים שהם מספקים. הסתכלו בתמונות, סקרו את הביקורות ועברו על התוכן בעמוד הצימר. אם כל הפרטים מתאימים (כמו גם המחיר היקר) – נראה שלכאן אתם צריכים להגיע.

ולמי שמתלבט, בחרנו 4 צימרים יוקרתיים שכדאי לבדוק:

אלומות יוסף: 4 צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית ועוד 3 בריכות משותפות! הכל מחומם ומקורה.

פיאצה דל סול: שילוב יוצא דופן בין אירוח דלאקס לאוכל גורמה המוגש לאורחים באופן פרטי.

סוויטות פול ויו: לכל סוויטה מתחם פרטי מודרני עם בריכה ופינוקים מפתיעים.

הזוהר הצפוני אורורה: סוויטה פרטית ויוקרתית לאוהבי החיים הטובים המלווה בשפע והשקעה.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים