מה באמת קורה באירוח צימרים יוקרתיים לציבור הדתי?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ20-02-2019
מה באמת קורה באירוח צימרים יוקרתיים לציבור הדתי?

אתם שוקלים לצאת לנופש לסופ"ש באחד הצימרים היוקרתיים היפים בצפון אך לא בהכרח יודעים למה לצפות. אמנם ידוע מראש שכל צימר נוהג לספק לאורחיו שומרי המסורת פלטת שבת, מיחם ויציאה מאוחרת מן המתחם, אך האם עלולות להופיע לאורך החופשה בעיות בנושא השמירה על השבת? 

מי מכין את ארוחת השישי וארוחת הבוקר בשבת?


בעוד שצימרים כפריים טובים ונהדרים ערוכים לקבלת מספר משפחות וזוגות על ידי השתכנות של כל אחד מהם בסוויטה אישית, כל צימר יוקרתי פרטי יבטיח לאורחיו נופש אישי עם בריכה ומתחם גן שבהם אפשר לבלות ללא מפגש עם אנשים אחרים, מה שכמובן הופך את הבריכה לצנועה ואת המקום לשליו מהרגיל. מתחמי צימרים לציבור הדתי ברמה גבוהה, יכולים לספק גם עוד הרבה מעבר למוצרי הבסיס כמו למשל ארוחות כשרות שבושלו מראש במקום עצמו והתחממו על הפלטה (בתשלום נוסף), כלי שישי מהודרים, מיטה זוגית בהפרדה ושירות אורחים ראוי כך שאיש לא יוכל להפריע לשלוותכם. 

המרחק מהצימר לבית הכנסת


כל מתחם צימרים יוקרתיים ברמת הגולן, בגליל העליון, התחתון, המערבי, בכרמל או בכנרת ישמח להפנות אתכם אל בית הכנסת או המקווה בישוב שלו. כמעט ולא תמצאו ישוב שאין בו בית כנסת ולכן תוכלו לשאול את המארחים מהו המרחק ממתחם האירוח אליו. חשוב לציין שבחלק מהמקומות המציעים צימרים לציבור הדתי ישנה חשיבות רבה לנופי הטבע והפרטיות ועל כן הם יכולים להיות ממוקמים בקצה הישוב ובמרחק הליכה די גדול. הבחירה בסופו של דבר היא שלכם בלבד ותוכלו להמשיך ולבדוק צימרים אחרים הסמוכים יותר לבית הכנסת. 

אירוח צימרים לשבת בתוך יישוב חילוני


ישובים רבים מאופיינים באורח חיים קהילתי חילוני-מסורתי גם יחד ולכן הופכים למתאימים לכל זוג ומשפחה באשר הם, ללא קשר לשמירת הלכות. אך כאשר מדובר במתחם צימרים לציבור הדתי המיועד באופן נקודתי עבורם, לא יתיר המקום להשמיע מוזיקה, לבצע נסיעות או להבעיר מנגל תוך כדי השבת. אם מצאתם צימר יוקרתי מושלם שממוקם בישוב המנהל אורח חיים חילוני בלבד, מומלץ להתייעץ מראש עם המארחים כדי לוודא שהאורחים או התושבים סביבכם לא עלולים לפגוע (שלא באשמתם חלילה) בקדושת השבת. בכל מקרה כאשר מדובר בצימר פרטי עם בריכה, תוכלו להבטיח לעצמכם מקום סגור וחף מרעשים שמתאים בדיוק לשקט והשלווה אותם חיפשתם. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים