מלחמה שאין לה סוף: צימרים מפונפנים נגד מלונות בוטיק

מאת: צוות התוכן של צימרטופ12-02-2019
מלחמה שאין לה סוף: צימרים מפונפנים נגד מלונות בוטיק

אתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים וכמה מפואר אתם רוצים את זה. יש לכם ויז'ן שלם לגבי הקלאסיקה והעידון שהחדר יכיל ועד כמה המיטה סוף סוף תגרום לכם לישון היטב. אתם מודעים ומצפים לכך שמארח אישי ידפוק לכם על הדלת עם קלוש עמוס טעמים מלאכיים וברור שבריכת השחייה צריכה להיות הטופ שבטופ כדי שתואילו בטובכם להיכנס אליה. אז בעצם כל מה שנותר לכם עכשיו זה רק להזמין צימר יוקרתי בצפון או בעצם.. מלון בוטיק 

אם גם אתם תוהים מה ההבדל בין השניים האלה, תדעו שאתם ממש לא לבד. אז כדי לפזר את הבלבול הנפוץ ולגרום לכם להבין מה בכל זאת מומלץ יותר עבורכם, הנה מספר הבדלים חשובים:

מלון זה מלון

עם קבלה, לובי, חדר אוכל, צוות עובדים קבוע (מנקה, גנן, איש תחזוקה) ושטח חיצוני גדול ביותר, לפעמים גם סטודיו נוסף או גלריית אמנות. להבדיל ממלונות הבוטיק, צימר יוקרתי בצפון יכול להכיל שטח גן אינטימי וקטן יותר ולרוב מכיל במסגרתו רק את חדרי האירוח, ללא שטחים ציבוריים ואנשי צוות בתוך המקום.

מרווח בין החדרים


בעוד שכל מלון בוטיק כולל מספר חדרים (נע בין יחידות בודדות ועד 30 בדרך כלל) השוכנים זה לצד זה, הצימרים היוקרתיים לרוב נמצאים ללא קיר משותף או סמיכות ביניהם. זהו יתרון למי שמעוניין בפרטיות מלאה, אך חיסרון לזוגות חברים או משפחות שרוצים מקום משותף עם מסדרון מחבר או אפילו שולחנות גן משותפים.

צימר פרטי עם בריכה

במלונות הבוטיק, הגישה היא לאפשר לכם ליהנות מבריכה יוקרתית ברמה הגבוהה ביותר, שמשותפת לכלל החדרים במקום. בצימר לעומת זאת, תוכלו לבחור סוויטה עם בריכה פרטית שאורחיה הם אתם ואתם בלבד, ללא אפשרות גישה לאחרים בשום שלב.

ארוחות וטעמים


במלונות הבוטיק, הדגש על הקולינריה הוא עצום וסביר להניח שהמקום מחזיק שף מוכשר אחד לפחות שיודע להעמיד לרשותכם ארוחת בוקר לפי דרישה (למשל טבעונית או נטולת גלוטן) ולא נרתע בקלות מהכנת קינוחים שווים. בצימרי היוקרה אמנם תקבלו מבחינת גודל הארוחה והגיוון שלה רמה מעולה, אך סביר להניח שאין טעם לצפות לשערות קדאיף או פולנטה.

יחס אישי


במלון הבוטיק סביר להניח שתדסקסו עם עובד/ת מהמקום על מנת לבצע הזמנה, בעוד שבצימר חוויית ההזמנה וכך גם כל השירות מתבצעים מהרגע הראשון מול המארחים. למרות זאת בשני המקרים, אנחנו מאמינים שיוענק לכם יחס מעולה כל כך, עד שלא תצליחו להרגיש בהבדל. 


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים