צימרים שנראים כמו הבתים של העשירים בישראל

מאת: צוות התוכן של צימרטופ03-07-2019
צימרים שנראים כמו הבתים של העשירים בישראל

חומות דיסקרטיות עוטפות את בתי האלפיון העליון ומאחוריהן מסתתר עושר מופלא עם טעם משובח לגבי העיצוב והריהוט של הבית. כל נכס מושקע במיליונים כאשר גם פרטים קטנים כמו מראות, שקעי תאורה ואריחים שווה בערך כמו שכר הדירה החודשי של רובנו.

אנשים שחיים את העולם הנוצץ באמת, הם קנאים לפרטיותם, אבל חלקם שמחים לספק מידי פעם הצצה לעולם נטול הגבלות התקציב פרי יצירתם. או פרי יצירתו של מעצב העל והאדריכל.

מעצבים בתחום מודים שהם מקבלים בקשות לעיצוב בסגנונות פומפוזיים: "בית אוליגרכי", בית בהשראת ארמון מהאגדות, הרבה זהב, סלון נשיאותי, מתחם ביליארד, שנדלירים יוצאי דופן ובריכה מרשימה. במפגש אישי עם מקומות כאלה, העין בדרך כלל נתקעת כבר בשער הכניסה והתחושה של הבהייה והפליאה ממשיכה הלאה אל כל חללי הבית, כולל המזווה, חדרי השירותים ופינות הישיבה.


צימרים לאלפיון העליון: בהשראת הבתים היוקרתיים בישראל

על אותו משקל, נבנו ותוכננו גם צימרים לאלפיון העליון. צימרים שכאלה למעשה משכפלים את חוויית הפנים הזוהרת של המולטי מילארדרים ומנגישים אותה לקהל הרחב. הם אמנם מכילים את הראוותנות המתבקשת, אבל גם לא מעט פרקטיקה. אחרי הכל, הם אמורים להתאים לכל הקהלים שמבקשים לנפוש בהם, ללא קשר לרמת החיים עצמה.

צימרים לאלפיון העליון הם מקומות שההשקעה לגביהם הסתכמה במאות אלפי שקלים, אם לא מיליונים. כל רהיט, חפץ ופרט בתוך חלל הפנים ומחוצה לו נועדו כדי לשרת גם את תרבות הפנאי אך גם את הראוותנות האנושית. הם מוגזמים ובכוונה: מפתחים ענקיים, שיש איטלקי, בריכות מפוארות וכמובן ארוחות שהן חגיגה קולינרית לחיך. בחרנו מספר מקומות שכאלה, שכדאי לחפוש בהם לפחות פעם אחת בחיים.


3 צימרים יוקרתיים בהגזמה


בלנקו –הרעיון מאחורי בלנקו הוא גישת המינימליזם הקפדנית שמאפיינת אנשים שרוצים לספוג כריזמה, תחכום ואלגנטיות. לא תמצאו כאן מספר יחידות של צימרים לאלפיון העליוןאלא סוויטה אחת ויחידה שנועדה להגשים תענוגות. המרחב הפנימי בגוון לבן, נקי וזך, מציע חלל עצום מימדים עם חדר שינה פנימי לילדים. בחוץ לרשותכם לופט פרטי הכולל את בריכת השחייה הגדולה, ג'קוזי וסאונה יבשה.


סוויטת
W – כשמדברים על עיצוב צימרים לאלפיון העליון בגרסה אוליגרכית, מדברים על ספות עור מטורפות, שימוש בחללים רחבים שהזרימה ביניהם חלקה וטבעית ומידה רבה של עושר שתתבטא בכל ידית, אהיל וכיסא. הסוויטה המרהיבה משמשת כבר שנים גם כלוקיישן פנימי לצילומי חתן-כלה והפקות אופנה ובכל הנוגע לחופשה שלכם היא תאפשר סולידיות ופרטיות מוחלטת, בייחוד במתקני הבריכה והספא.

אחוזת דוריתא – נחשבת למופת עיצובי נחשק, המציע טעימה מעולם העשירים והנכונים לכל מי שחושק בכך: מרחב פרטי אקלקטי, שנאגד מרעיונות כפריים ואוריינטליים עם חדר כושר, בריכה ענקית וספא בלב הגן הפורח. לאחוזה 5 צימרים לאלפיון העליוןשחלקם בעלי בריכה פרטית בנוסף.

 

 

 

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים