שאון המים: מקומות לפגוש בהם את הזרימה העוצמתית אחרי הגשמים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ28-02-2019
שאון המים: מקומות לפגוש בהם את הזרימה העוצמתית אחרי הגשמים

אנחנו אוהבים את הצפון הירוק


הצפון עם הנחלים הכחולים שאפשר לשלב עם מגוון
צימרים יוקרתיים בצפון! אלא שלא תמיד הוא מבטיח לנו טיול רטוב עם זרימה מעניינת לשכשך ולהצטלם בה, בעיקר לא בקיץ, כשמרבית הנחלים מתייבשים כמעט לגמרי. לכן אין עונה טובה יותר מסוף החורף (פברואר ועד אפריל) לסייר בה בכל הנחלים והמפלים שזכו השנה לכמות משקעים מפתיעה לטובה.

נחל עורבים – החורף מטיב עם הנחל ומזרים אליו כמות מי גשמים אדירה שזורמת דרך מפלים, מצוקים, סלעי בזלת וחורש רב. כדאי להגיע אל המפל הגבוה ולצפות במים שמוטחים בעוצמה אל הבריכה וממנו אל המפל הגדול.

נהר הירדן – כנהר, אנחנו מצפים ממנו להיות זורם שוצף וקוצף כל ימות השנה, אך כל מי שהזמין כאן שייט בשיאו של הקיץ יודע שרוב הזמן מי שעושה פה תנועה הוא המשוט בלבד. לכן רק דמיינו לעצמכם את הנהר הסוער שזורם בקצב מהיר ועוצמה מסחררת מיד לאחר הגשמים...

מפל סער – אחד המקומות שעל סמך הזרימה בהם אפשר להבין איזה חורף התרחש פה. מפל סער יספק לכם תצוגה מרשימה של מים כבדים וסוערים שנשפכים בהמולה מטורפת מטה ומשלב מקטעים רגליים נוחים והרבה נוף. 

הבניאס – כן, כן, עכשיו! לפני שהזרימה תיחלש ומאוד המבקרים יפקדו את השמורה! הוא אמנם לא הכי גבוה, אך מפל הבניאס נחשב לאחד העוצמתיים ביותר במדינה, שכמובן יספק לכם מקלחת זריזה אם תעמדו קרוב מאוד על הגשר. 

נחל עיט – ציר המפלים של רמת הגולן העובר בסמוך לכפר האמנים אניעם חושף בפניכם את אחד היובלים של היהודייה ולאורכו שביל קסום עם תצפית לנחל עיט והמולת המים הגואה בו. הזדמנות לפיקניק וקפה במקום יפה, עם הנגשה גם לבעלי מוגבלויות. 

איפה ישנים באזור ברמה גבוהה?


באזור כל אחד מהנחלים, המפלים והשמורות תוכלו למצוא מגוון צימרים איכותיים שיספקו לכם מקום לינה נהדר ומחמם להיפטר בו מהנעליים הבוציות ולעלות על נעלי בית וחלוק. תוכלו לחפש צימרים יוקרתיים בכנרת, בגולן ובגליל לפי הקרבה למקום הטיול ולשאול את המארחים לגבי זמן הנסיעה מהמסלול לצימר. זכרו שכל מתחם צימרים יוקרתיים בצפוןיכיל את תנאי השהות המפנקים ביותר לרבות בריכה מפוארת וג'קוזי ספא זרמים, רמת גימור ושירות ברמה אחרת והכל כדי שתוכלו לשוב ולהתפנק כמו מלכים אמיתיים לאחר יום טיול מרהיב שכזה. 


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים