איזה צימר בגליל המערבי כדאי לבחור? את זה שנמליץ לכם עליו כמובן

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-04-2017
איזה צימר בגליל המערבי כדאי לבחור? את זה שנמליץ לכם עליו כמובן

להתלבט זה לא קל, בעיקר לא אם אתם מספיק אובייקטיבים כדי לזהות גם את החוזקות וגם את החולשות של כל אחד ממושאי בחירתכם. הרי בכל מקום יהיה לכם טוב ונהדר, כמו שיכולות להיות גם בעיות או תקלות בלתי צפויות. אז מי בכל זאת יכול להחליט בשאלת צימר בגליל המערבי – חופשתנו לאן?


חיפשנו עבורכם תשובות. כן כן, עבורכם. אתם ששאלתם אותנו פעמים רבות לאן כדאי ושווה להגיע, כאילו מדובר בהתלבטות בין שתי מנות במסעדה שאחת בטוח טעימה יותר לדעתו של המלצר. אולם כאן הנושא מעט שונה, מכיוון שלכל אחד הדרך שלו ליהנות ובטוח שכל אחד מכם היה מצפה לקבל דברים אחרים, שיתכן ולאנשים אחרים ממש לא מפריע אם ייעדרו מהנופש. תתפלאו, אבל התשובות התגלו לנו דווקא בשניים מהמקומות המרהיבים והחלומיים ביותר לחופשה בישראל. כל אחד מהם נחשב לענק היוקרה ובכנות, אין לנו מושג מי מהם באמת עדיף. אבל אם אתם מחפשים צימר בגליל המערביאו בכלל במקום כלשהו, רצוי שתדעו עליו כמה שיותר, מפני שרק כך תוכלו לרדת לסף דעתם של הדברים שהכי חשובים לכם ברמה האישית. אז כדי להחליט או לפחות להבין מה חשוב לכם, הנה מפגש עם מתחמי הנופש הגרנדיוזיים – קאזה מוזס ואחוזת דוריתא.


צימר בגליל המערבי ברמה גבוהה? אתם לא יודעים עד כמה


נתחיל עם אחוזת דוריתא, שאם נפעיל עליה את העיקרון הזה של "כל חמישה אנשים מכירים זה את זה", כל חמישה אנשים נכחו כאן, או לפחות מכירים מישהו שכן. קשה לנו להאמין שאי פעם יצא מכאן זוג מאוכזב אלא אם כן הייתה לרוע מזלו בעיה נקודתית. אך באחוזה המרשימה מאוד מקפידים ששום דבר קטן לא יתפקשש, אפילו לא הזווית של המיטה מול הטלוויזיה. דוריתא מציעה 5 צימרים יוקרתיים בגליל המערביוסמוך מאוד לחוף הים הנחשבת כמרכז בריאות מפואר וברמה הגבוהה ביותר בארץ ובעולם כולו. על כן היא מציעה בריכה עצומה במתחם הגן ומיני חדר כושר, נוסף על מתחם גן עצום מימדים ובו בריכת שחייה אישית עבור כל אחת מהסוויטות. העיצוב הפנימי בסגנון בוטיק מלכותי ניחן במיטב האלגנטיות ולרשותכם מטבחון קטן ומרפסת ישיבה מקורה ומפנקת עם שני זוגות אופניים, סתם ככה למקרה שיתחשק לכם לנסוע יחד אל חוף הים, שאין כמעט צימר בגליל המערבי השוכן לצידו.


צימר בגליל המערבי


שיא החוויה

ונקנח עם קאזה מוזס, מתחם בוטיק יוצא דופן ומהעדכניים ביותר שראינו לאחרונה. גם מכאן איש לא יצא אי פעם מאוכזב, בעיקר לא כשהשאיפה לאיכות ולציון מושלם המלווה את המארחים גורמת להם להקים בופה פתוח 24/7 ולהנעים את זמנכם ב-7 סוויטות בעיצוב מודרני ובאווירה מרגיעה וממכרת בהחלט. מתחם החוץ ממש לא מעוצב כמו כל צימר בגליל המערבי וניחן במראה משכר ומיוחד של גן טרופי, מלא עצי דקל ובננה ותאורה מתאימה. מרכז הגן כולל בריכת שחייה עצומה ומפתה, שלצידה ניצב ג'קוזי ספא גדול ומתחם ישיבה מפנק ומרווח. בכל סוויטה תמצאו מיטה זוגית מן המפוארות שידעו אי פעם צימרים יוקרתיים בגליל המערבי, מסך צפייה וחדר רחצה פרטי. לכולם מטבח ענק ומאובזר קומפלט, סלון ישיבה עצום ושולחנות פינג פונג וסנוקר לתעסוקה מהנה ונוספת. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים