סטודנטים? צאו מהלחץ של תקופת מבחנים וקחו לכם סופ"ש של צימר עם ספא

מאת: צוות התוכן של צימרטופ29-03-2017
סטודנטים? צאו מהלחץ של תקופת מבחנים וקחו לכם סופ"ש של צימר עם ספא

והנה שוב התקופה הזו בשנה שכל סטודנט עומד בפני הבחירה הקשה ביותר: האם להמשיך ללמוד או לעשות הכל, הכל, רק לא את זה. זו תקופה מלחיצה ובצדק. היא אמורה באיזשהו מקום לקבוע את עתידכם לטווח הקצר והארוך בו זמנית, לשקף לכם למה אתם באמת מסוגלים תחת לחץ ולהוכיח לכם האם העבודה שעשיתם (או לא) במהלך הסמסטר באמת השתלמה.

אבל מי אנחנו שנשפוט? אנחנו כאן כדי להראות לכם שנופש חורפי של צימר עם ספא הוא הדבר הכי טוב שיכול לקרות לכם בתקופת המבחנים הזו. להירגע מכל הלחץ ללילה או שניים במקום איכותי, להתפנק בתוך ג'קוזי ספא זרמים לוהט ומפנק, ליהנות מאווירה טובה ומפינוקים ככל הבא ליד. את החופשה הקצרה אך איכותית הזו אפשר לנצל סתם ככה בין מבחן למבחן או לשמור אותה למסיבת הסיום ביום שאחרי המבחן האחרון. והציונים? יגיעו כשיגיעו. בלי לדאוג. אנחנו בטוחים שהשקעתם.


צימר עם ספא

 

מה נותן צימר עם ספאלסטודנטים?

 

חלק ממתחמי הנופש של צימרים יוקרתיים לזוגותנוהגים להעניק לסטודנטים הנחה יפה. זוהי כמובן אופציה שהמארחים יכולים לתת לכם ויכולים גם שלא. אך אנחנו מניחים שתעדיפו משהו איכותי וזול יותר, כי בכל זאת, אף אחד לא עשיר מלעשות כאן תואר. צימר עם ספא טוב יכול לתת לכם בין 10-20% הנחה או אפילו חצי מחיר על הלילה הנוסף. בחלק מהמקומות ההתחשבות תהיה בדמות ארוחת בוקר ללא עלות או מסאז' זוגי לכם ולחצי השני שהגיע להתפנק איתכם ביחד. אך לא רק בני זוג יכולים ליהנות מהיתרונות שלצימר עם ספא וגם חברים מוזמנים הנה ליהנות ולנוח ביחד, לשכשך בבריכה מחוממת ומקורה ולישון כל עוד השעון מאפשר את זה.

ההמלצה שלנו עבורכם נוטה בעיקר לכיוון של חיפוש צימרים יוקרתיים בכנרת. בעוד שהגליל המערבי והעליון נחשבים למפוארים והגדולים ביותר וכל הצימרים ברמת הגולן מעלים את המחירים הודות לשלג, אזור הכנרת נשאר במחיר הוגן לכל כיס ומספק בדיוק את אותם התנאים, עם עלות מופחתת כתוצאה מירידה בביקוש. כאן על רקע של נופי הכנרת המרהיבים אפשר להתפנק ללא הפסקה, לטבול בספא לשארית היום וגם לנצל את האזור המקסים לטיולים ובילויים. אגב בילוי טוב בסביבה לנפש הצעירה שלכם, הכנרת הוא האזור הגדול ביותר בצפון מבחינת מקומות בילוי קרובים והוא מכיל פאבים, מועדונים, מסעדות טובות והרבה הופעות חיות. הריבוי הסטודנטיאלי באזור מציע המון פסטיבלים ואירועים גם בחורף ומומלץ לשלב אותם עם הביקור שלכם.


הספא המצטיין לסמסטר הוא...


צימר עם ספא הנחשב לאיכותי וברמה גבוהה מכל הבחינות, יעניק לכם בנוסף שירות טוב ואיכותי וזמינות גבוהה לכל שתבקשו. חלק מהמקומות כוללים טכניקות מיוחדות לשילוב הספא במהלך הנופש והג'קוזי ספא שאתם מכירים לאו דווקא חייב להגיע בנפרד. מתחם לויט האוסהמרשים למשל, החליט לשלב את הספא שלו בתוך בריכת השחייה המחוממת, עם ג'טים מקצועיים לעיסוי מלא ונוף מופלא ומרגיע בקו ראשון אל המים. לעומתו מתחמי נופש מפוארים לא פחות דוגמת אפיריון, מעצימים את חוויית הפרטיות ומציבים ג'קוזי ספא פרטי בכל אחת מהסוויטות.

הבחירה שלכם צריכה להיות במקום שנראה לכם המרגיע, המטופח והמפנק ביותר לפי טעמכם. שאלו לגבי המחיר והשוו בין המקומות השונים ובעיקר תנוחו ותצברו כוחות להמשך השנה, עם המון אנרגיות להמשך הדרך שלכם להצלחה. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים