יצאנו לחפש צימר יוקרתי בראש פינה, חזרנו עם 1,500 תמונות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ22-02-2017

הכניסה לראש פינה היא בעצם כלום ושום דבר. אם לא היינו יודעים שכאן נמצאים חלק ממתחמי היוקרה המפוארים ביותר שידע הצפון פלוס כמה אתרי תיירות שכדאי להיות בהם, אף אחד לא היה נכנס לכאן. עדיין לא ברור לנו למה מקום עם היסטוריה כל כך מפוארת ומשומרת כמו זאת שמציעה ראש פינה, עדיין מרשה לכניסה שלו להיראות כמו קיבוץ משנות החמישים. נו, מילא. זאת ממש לא הסיבה שלשמה הגענו.

אנחנו כאן כדי למצוא צימר יוקרתי בראש פינה שאפשר לומר עליו שהוא הטוב מכולם. המרהיב ביותר, המיוחד והיפה מכולם. כדי להיכנס לאווירה, חלפנו מראש על פני מתחם המסעדות המפורסם ועקבנו אחרי השילוט אל אתר השחזור המיוחד של המושבה. זרימה קטנטנה של נחל ראש פינה המקיף את המושבה קיבלה את פנינו בברכה והוסיפה צליל פכפוך מתנגן שליווה אותנו במעלה המדרגות אל האתר. כאן הכל שופץ ושוחזר בהתאם למראה הישן של המקום, מיום אכלוסו מחדש במאה ה-18. בתי אבן גלילית פזורים בין הצמחייה וחנויות הגלריה, כאשר מבט מעלה מפנה אותנו מחדש אל הרי הצפון המרהיבים והחרמון בשיא תפארתו. לאחר סיור קצר ותיאום בינינו על הפרמטרים שאמור לכלול אותו צימר יוקרתי בראש פינהשאנו מחפשים, עלינו אל מצפה נמרוד לקפה מהתרמוס. הנוף כאן חריג ביופיו ואם אתם שוהים במושבה או לפחות נמצאים בסביבה כדאי מאוד לבקר בו. לאחר סט תמונות שלא יבייש את שיאני האינסטגרם ירדנו בחזרה אל אזור החנייה, בדרכנו אל סיור הצימרים היוקרתיים המתוכנן.

החצר הפרטית באלברטס המשלבת בין עץ ואבן טבעית ויוצרת אוירה של קסם

צימר יוקרתי בראש פינה – מבט פנימה אל המקומות

ראשון ביקרנו במתחם ראש פינת נוי הכולל שלושה צימרים יוקרתיים עם בריכה אישיתמפוארת לכל אחד מהם. האירוח כאן לבבי ובלתי רגיל, שופע השקעה ופינוקים מלאי טעם. שתיים מתוך שלוש הסוויטות שבו בנויות בעיצוב דרום אפריקאי מיוחד – עם פריטים ותכנון עיצובי מאת אדריכל דרום אפריקאי מקומי. לסוויטה השלישית דאגו המארחים לייבא ריהוט היישר מאיטליה וגם כאן לא פסחו על רמת אדריכלות ועיצוב גבוהים מהרגיל. מיד לאחריהם פנינו אל מצפה הימים– המלון המרשים והמפואר הניצב כאן ומשמש כמוקד עלייה לרגל עבור כל אורח שיודע היטב איזו רמה ואיכות הוא מחפש. למלון גם מסעדת שף פתוחה לא רק לאורחים ואם אתם מחפשים הרפתקה קולינרית גלילית מיוחדת במינה, אתם בהחלט במקום הנכון.

כל צימר יוקרתי בראש פינה בו ביקרנו הציע לנו אירוח מהמעלה הראשונה, חסר פשרות ואידיאלי לכל אוהבי היוקרה והשירות המשובח בו אתם האורחים, נמצאים בראש סדר העדיפויות. רוב הצימרים כוללים בנייה דומה לזו של אתר השחזור, שמתכתבת באופן נפלא עם הצביון והאווירה הראש-פינאית ועושים עמה הרבה חסד. רק דמיינו את עצמכם שוהים במתחם צימרים יוקרתיים עם בריכה אישית, שבו הכל עטוף אבן עתיקה וצמחייה רבת שנים, נוף מרשים וחפצי אמנות שיצרו בעלי המקום המוכשרים. עם תום הסיור שלנו ניצלנו את שעת האור האחרונה לביקור חטוף בגן הברון היפהפה ולאחריו באחת ממסעדות המושבה המצוינות.

וההכרעה?

בסופו של דבר, נאלצנו לשוב אליכם ללא הכרעה אמיתית בתחרות ההמלצות האישית שלנו על צימר יוקרתי בראש פינה. כל המתחמים היוקרתיים סיפקו לנו חוויה אדירה ובהחלט כל אחד מהם הצטיין במשהו אחר. לאחד יש נוף, לאחר בריכה מפתה ולשלישי שף פרטי. מה שבטוח – מכאן תצאו מסופקים, רגועים ועם המון תמונות שמנציחות חופשה מפוארת ובלתי רגילה.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.