חבילת הגולדן המושלמת: שתי הצעות למסלול-מסעדה-צימר יוקרה בגליל המערבי

מאת: צוות התוכן של צימרטופ21-11-2017
חבילת הגולדן המושלמת: שתי הצעות למסלול-מסעדה-צימר יוקרה בגליל המערבי

במקום לחפש בשבעים אלף אתרים צימר אחד שיניח את דעתכם, שבמקרה קרוב גם למסלול טיול אפשרי ולמסעדה מומלצת, פשוט קראו את הכתבה הבאה. הפעם אנחנו מפגישים אתכם עם שתי הצעות לנופש צפוני ויוקרתי בגליל המערבי שנפתחות על המסלול, ממשיכות בהיכרות עם הצימר המפנק ומסתיימות בערב קולינרי נוצץ במסעדה שווה. בקיצור - כל מה שחופשה קצרה אך איכותית באמת צריכה להכיל בתוכה. מה, עוד לא ארזתם? סיימו את הקריאה וקדימה למלאכה.


החבילה הפסטורלית: פארק אדמית, אחוזת השף וביף בהר:


על המסלול: הבוקר מתחיל טוב. אחרי עצירה קצרה של קפה ומאפה וקצת שירה בציבור עם הרדיו, הנוף מתחיל להשתנות ואיתו גם הניקיון שבאוויר, השלווה ומיעוט התחבורה. עוברים בכביש המוביל למושב יערה (אל דאגה, נשוב לכאן בהמשך היום) וממשיכים לעלות בפיתולים עד החניון לפארק אדמית. בפארק היפהפה תוכלו לבחור לאן ברצונכם ללכת – מסלול "דרך הנוף", מערת קשת, שביל הבוסתנים, מצפור איתן לבב ומצפור אמיר מיטל או כולם, בשל היותם קלים וקצרים.


על הצימר: קצת דביקים ועייפים אנו מציעים נחיתה רכה ומתוקה במתחם אחוזת השףהחדיש והמפואר שבמושב יערה – 10 דקות בכיוון הנסיעה שממנו הגעתם. האחוזה המרהיבה מציעה סוויטות בוטיק ברמה הגבוהה ביותר, מפלס בריכה וספא חלומי, מפלס פלייסטיישן מדליק לובי מהפנט ושירות מעולם אחר. שנת צהריים נעימה שתהיה לכם... ושתתעוררו בערב, תוכלו להתפנק מצימר עם בריכה מחוממת ומפוארת בחורף שבקצה הבריכה תמצאו ג'קוזי ספא ענק ומקצועי ואם תבחרו לטייל בקיץ הבריכה תהיה צוננת ונעימה.


על המסעדה: כמה מטרים מכם, שוכנת אחת האהובות והטובות בסביבה, ביף בהר שמה. בתפריט מבחר מנות גריל איכותיות, תבשילים ביתיים, יינות וקינוחים, כאשר סביבכם מבעד לכל חלון נשקף הנוף המהפנט שכנראה מעורר הרבה השראה במי שמנצח כאן על הטעם.

 

הבריכה באחוזת השף מחוממת ומפוארת מאד ובקצה שלה גקוזי ענק ומקצועי


החבילה המפונפנת: ראש הנקרה, אחוזת דוריתא ומיכאל ביסטרו:


על המסלול: מה טוב יותר מחופשה צמודה לים? או במקרה שלנו, מפגש בלעדי עם לשונות ים שמתפרצים בעוצמה על מערכת

הנקרות המופלאה של הפלא הגיאולוגי הנדיר הזה. אתר ראש הנקרה כולל ירידה קצרצרה אל הנקרות ברכבל וסיור בין המים הגועשים והנקרות החצובות, נוף ימי מהפנט ואווירה מוצלחת. אל תשכחו להצטלם!


על הצימר: ברוח הים תיכונית המתבקשת, אחוזת דוריתא תפתח בפניכם את שעריה העצומים ותחשוף בפניכם מראה שהעין לא שבעה ממנו: גן עצום פרחוני ויפהפה ברמת טיפוח יוצאת מן הכלל ובתוכו 7 סוויטות פאר, לחלקן בריכה פרטית ולכולן מתחם בריכה מרכזי וג'קוזי ספא. הסוויטות בעיצוב אקלקטי מרהיב, נחשבות לעלית הצימרים בישראל ובהחלט כדאי להשתקע כאן ליותר מיום אחד.


על המסעדה: אנחנו מכירים מספר לא קטן של אנשים שטוענים שזוהי המסעדה האהובה עליהם בצפון. האמת? לא מפתיע. מעדני שף מוצלחים של בשרים, דגים מאכלים ערביים אותנטיים, פסטות למתחכמים ומנות גריל שמתבשלות בתוך תנור פחמים אורגינל. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים