זה מה שנשאר: צימרים יוקרתיים לאוגוסט שעדיין פנויים להזמנות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ07-08-2017
זה מה שנשאר: צימרים יוקרתיים לאוגוסט שעדיין פנויים להזמנות

נזכרתם מאוחר מידי שבא לכם להזמין צימרים יוקרתיים לאוגוסט? אל דאגה! הנה רשימת הפנויים שלנו שתעשה לכם הרבה סדר בבלגן ותשלח אתכם מכאן לאוטו, בדרך אל הנופש...

רוב האנשים מאמינים שרוב האנשים מתאמים חופשות מראש. וזה מצחיק, כי רק אחוזים בודדים באמת מצליחים להחליט או לדעת על התאריכים הפנויים מראש ולשריין אליהם מקומות. מה גם שבשנים האחרונות הוזלות ושינויים בעולם התיירות הובילו לכך שהרבה יותר משתלם כיום לחכות ממש עד הרגע האחרון כדי להזמין. אבל משתלם הוא לא תמיד המקום האיכותי ביותר ועל כן מי שימתין קרוב יותר לתאריכי החופשה מסתכן בכך שהמקומות הטובים ייתפסו. ולמרות זאת, לנו עדיין יש צימרים יוקרתיים פנויים לאוגוסט שנותרו פנויים ולא פחות מדהימים ואיכותיים מכל השאר: סוויטה יוקרתית עם בריכה פרטית או רזורט משפחתי מול הנוף המושלם, אירוח משובח והמון הנאות. סקרנים לדעת באילו מתחמי נופש מדובר? הרשימה לפניכם:

חלומיים ופנויים – צימרים יוקרתיים לאוגוסט שעוד לא מאוחר להזמין

אחוזת לאטה – אם באוגוסט הקרוב יתחשק לכם לשלב בין הרעננות הכפרית לכל תפנוקי היוקרה, תוכלו לחנות את הרכב בסמוך לשערי האחוזה, להיכנס פנימה ולומר ביי ביי לעולם שמסביב. מדובר באחוזת פאר מרשימה הכוללת 3 צימרים יוקרתיים לאוגוסט, 2 סוויטות יוקרה ווילת נופש המציעה מתחם גן פרטי משלה עם בריכה ענקית, כמובן. לשתי הסוויטות בריכה צמודה ואישית משלהן, מלווה בג'קוזי ספא נוף יפהפה. האורחים יוכלו ליהנות מסיור בחווה חקלאית – חוות דורון, השייכת למארחים ובה תזכו לטעימה מאורח החיים החקלאי.

סולם יעקב – אם מתחם צימרים למשפחות שהוא גם סולידי אך גם מהנה לכל בני המשפחה מדבר אליכם, תוכלו להגיע באוגוסט הקרוב להתקרר קצת בבריזה המופלאה של מעלה גמלא. כאן מצפה לכם מתחם נופש רומנטי יפהפה ומושקע הכולל שתי סוויטות מעוצבות, לכל אחת מתחם גן הכולל בריכה פרטית ואווירה כפרית מושלמת. יתרון נוסף של מתחם הנופש הוא המיקום: דרום רמת הגולן, באזור טבעי שוקק חיים ועתיר מים זורמים, נקודות תצפית, שמורת גמלא ומצפה הנשרים, סיורי יקבים ועוד המון.

סוויטת פלז'ר – לא יודעים איך היא נכנסה לרשימה הזו של צימרים יוקרתיים לאוגוסט שעדיין לא התמלאו עד הסוף, אבל אנחנו בטוחים שזה בגלל שמישהו כאן ביטל וההפסד כולו שלו. פלז'ר נחשבת לסוויטת התענוגות המוצלחת ביותר בגליל המערבי, המשלבת בין עיצוב רומי עתיק לבין תפנוקים מודרניים רבים כמו מתחם פנים מלכותי במיוחד, בריכת שחייה ענקית ומפוארת מאבן במתחם הגן, מתקן ג'קוזי ספא זרמים מקורה במבנה אבן אישי משלו ונוף פנורמי עוצמתי שיחסיר מכם פעימה.

שלוות גן עדן – מערכת סוויטות יוקרתיות בקנה מידה פנטסטי, החושפות את כל מה שנכון ועדכני בתחום החוויות היוקרתי בישראל ובעולם. מתוקף תפקידה כמלכת הראוותנות, מספקת כל סוויטה יוקרתית שכזו בריכה פרטית חלומית, עיצוב מרשים מבפנים ומבחוץ ואירוח חסר פשרות, שלא ניתן לקבל טוב ממנו. תוכלו לבחור בין מתחם פרטי עם בריכה לבין צימרים יוקרתיים לאוגוסט המעניקים שהות במתחם גן משותף ולו בריכת שחייה מרשימה במיוחד, משותפת לשלוש סוויטות.

היתרונות של חופשה בחודש אוגוסט

אוגוסט נחשב לחודש השיא בעולם התיירות הישראלי. השרב הכבד והחופש הארוך לא משאירים כמעט אף אחד בבית וגורמים לכך שמדובר בחודש שאפשר לצבור בו המון חוויות חדשות. עם חופשה מרעננת ברחבי הצפון, תוכלו לאפשר לעצמכם מעט ניתוק והמון פינוקים, חופש ומפלט מכל מאמצי השנה החולפת ומעין סוג של הפרדה ממנה ומהשנה החדשה שכבר מחכה בפתח.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים