מראה מראה שעל הקיר: שלושה צימרים יפים שכדאי להכיר

מאת: צוות התוכן של צימרטופ23-04-2017
מראה מראה שעל הקיר: שלושה צימרים יפים שכדאי להכיר

חיצוניות היא שם המשחק בעולם הנופש. מקום שלא מצליח להרשים כבר מהדקה הראשונה, כנראה לא יצליח אי פעם. אך שום חיצוניות לא באמת תהיה שווה בלי יופי פנימי. כזה שיש בו הרבה מעבר למראה המפואר והוא מכיל אווירה וחוויה שקשה להעביר במילים. לפעמים אנחנו נדהמים מהיכולת של מקומות מסויימים להעביר את התחושה העוצמתית והבלתי נשכחת שהם מספקים ובו זמנית עדיין להצליח להרשים, לרגש את כל מי שדרוך כאן וליצור הופעה שלמה בתוך גן פורח או נוף שגורם להחסרת פעימה. אחרי הצצונת באתר, נדמה לנו שמצאנו שלישייה מנצחת של צימרים יפים, שעומדת לכבוש אתכם מכל הבחינות.


המדהים בפרטיות


יש משהו במתחם אצולת הנוף שכמעט וקשה להעביר במילים. זה יותר באנרגיות, בהוויה, באירוח הנפלא ובהשקעה המדהימה במתארחים. נכון, אצולת הנוף הוא מקום סופר יוקרתי, כזה שיש בו בריכה פרטית לכל אחת משתי הסוויטות מול נוף גלילי מרגיע. אבל יש בו גם תחושת פינוק אגדתית כמעט. אולי אפשר לזקוף זאת לזכות העיצוב המקורי בהשראת העולם היפני: מוטיביים מודרניים בגווני אדום-לבן-שחור וריהוט נוח, נמוך ותואם. כל זוג אורחים יחוש כאן כבן אצולה יפני מהרגע הראשון, דרך הרגע בו ידפקו המארחים בדלת ויגישו המון תפנוקי אוכל שווים במיוחד ועד לרגע שבו כמעט ולא מצליחים להיכנס לאוטו ולהיפרד מהמקום. חושבים על צימרים ללילה אחד? עדיף שתחפשו מקום שפחות כואב לעזוב אחרי זמן כל כך קצר. לא סתם מגיעים הנה אלפי זוגות המחפשים צימרים יפים להפתיע בהם בהצעת נישואין, יום הולדת או סתם חופשה טובה וארוכה באחד המקומות הכי חגיגיים שיש.


צימרים יפים לחופשה חלומית


פחות צימרים יפים ויותר... סוויטה אחת מושלמת


אם אתם מחפשים הרבה מעבר לסתם צימרים יפיםומעוניינים לראות מהו המקום הכי יוקרתי שנבנה אי פעם בישראל – זה המקום שאסור לכם לפספס. אנחנו תמיד מקפידים להזכיר שאירוח במקום יוקרתי לא חייב להיות יקר, אבל במקרה של נסיה חברים וחברות יקרים – הוא יקר. מאוד. אבל לפני שאתם מתאכזבים ועוברים לראות מי הצימר השלישי שבחרנו, כדאי שתדעו שלמחיר הזה יש הרבה סיבות טובות. מדובר בסוויטה נשיאותית אחת גדולה ומרשימה שלמרגלותיה פרוש כל הגליל! נסיה לא נועדה להיות אירוח פשטני וסטנדרטי, אלא פסגת שאיפות של ממש, ששמורה לאלפיון העליון או למי שמוכן ורוצה לחסוך כדי ליהנות מחוויה של פעם בחיים. הסוויטה נבנתה כבית אצולה ויקטוריאני והיא מכילה כל אמצעי, רהיט וחפץ שרק תחשבו עליו. כאן יחכה לכם באטלר – משרת אישי חמוש בשירותי שף וקונדיטור שירעיפו עליכם טעמים ללא גבול. המארח הצמוד יקפיד למלא אחר כל מבוקשכם, יקבל את פניכם בסוויטה מלאה אגרטלי פרחים ויניח עיתון יומי במפתן ועוד המון. על כל הדברים הניתנים בסוויטה ניתן להמשיך ולקרוא באתר.


המקום שהמציא את הקשר בין נופש לאיכות


צימרים יפים באמת זה כנראה כאן, אצל קמילה שמאז שהקימה את המקום הקסום שבנתה ועד היום נחשבת לאחת מגדולי ההשראה בתחום האדריכלות ועיצוב הפנים. המקום מאופיין באווירה מודרנית-טרופית מדהימה, נמצא בקו ראשון לכנרת ומכיל ארבע סוויטות מרשימות ומתחם גן מעוצב מן המטופחים והחלומיים ביותר שניתן לפגוש. הסוויטות של קמילה רזורט בנויות בהשראת המלונות האקזוטיים הגדולים בעולם ובסגנון האקלקטי, כאשר יש בהן אווירה ואנרגיה שופעות ומרגיעות כל כך, שמנטרלות ומרחיקות הרבה רגשות שליליים. הכיבוד שופע במיוחד ולמקום מכובדות של מלון בוטיק יוקרתי ומלא סגנון. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים