צימר בוטיק לחתונה?! כן, יש דבר כזה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-04-2017
צימר בוטיק לחתונה?! כן, יש דבר כזה

לא באמת בדקנו, אבל נדמה שבכל חבורה יש את הזוג הזה שממש לא מתכוון להתחתן בדרך הרגילה. עם כל ההצפה שמביא איתו עולם החתונות, אפשר להבין למה השחיקה גדולה והרבה זוגות מעדיפים להימלט ממנה ולחפש משהו אחר, שמייחד אותם ואולי גם שומר על האופי שלהם כזוג.

צימר בוטיק הוא אחד הפתרונות הללו, שהרבה זוגות שמעוניינים דווקא באירוע סולידי וקטן יחסית משתגעים עליו. הרעיון הוא לבחור במקום מפתיע ובלתי שגרתי ולתת לאורחים לפגוש עולם אחר בו משחקי העיצוב קלים יותר בשל הנראות של המקום והנוף הטבעי עושה בו לבד את העבודה. בעצם מדובר במקום שנועד מלכתחילה להעניק לכם תחושת חופש ואווירה נעימה ולכן הוא מתחבר בדיוק לרעיון הרומנטי שחלקכם מחפשים.

 

אז מה זה בכלל צימר בוטיק?!

 

צימר בוטיק הוא בעצם רזורט אינטימי ומושקע שנחשב לאתר נופש ברמה הגבוהה ביותר. המקום עשיר ומלכותי בזכות המראה החיצוני שלו וכן אקסקלוסיבי למדי הודות לתפנוקים הרבים שמוגשים בו. השירות אמור להיות חסר פשרות בכל הנוגע לבקשותיכם ולציפיות שלכם מחוויית האירוח ונועד להתעלות בהרבה על צורות נופש אחרות. מקומות השייכים לקטגוריה זו, נחשבים צימרים יוקרתיים במיוחד ובהחלט קולעים בול לתפיסה הבלתי שגרתית של חתונה בקונספט חדש ומרענן.


צימר בוטיק לאירועים מיוחדים


הרבה מקוריות ועניין, אבל גם הרבה תכנון והשקעה נוספים מצד הזוג


גם אם מדובר באירוע צנוע למדי של כ-100 אנשים, עדיין תצטרכו למצוא מקום שיכיל כמות כזו. היות וכל צימר בוטיק נועד בדרך כלל לארח זוגות ובמקרה הטוב משפחה קטנה, דרוש לכם מתחם בעל שטח גן נרחב שאפשר לארח בו את כולם, להתקין חופה ולהוסיף פינות ישיבה. צימר בוטיק המתאים לתפיסת האירוע שלכם, יכול גם לשמש אתכם כמתחם אירוח ביום שאחרי וכך לשלב בין החתונה לאירוח בסוויטה יוקרתית מהחלומות. לחתונות שישי בצהרים נוכל להמליץ בנוסף על לילה משפחתי במתחם ושבת חתן בבוקר שלמחרת בבית הכנסת הסמוך למקום שבחרתם. כדי לקיים את האירוע שלכם על הצד הטוב ביותר, עליכם לזכור שהשכרת צימרים יוקרתיים במיוחד כרוכה בעלות מתאימה בשל הארגון העצמי של הקייטרינג, הובלת פינות הישיבה ושולחנות האוכל, הדקורציה, ההגברה והתאורה אם יש בכך צורך. אך החוויה המתקבלת מהשקעה שכזו היא נדירה, חד פעמית ולחלוטין בלתי נשכחת.

צימרים מדהימים ובוטיקים שבהם אפשר לשקול אירוע קטן ואינטימי רק לקרובים אליכם ביותר, הם גם אלו שלרוב יתאימו לכם גם ביום שאחרי החתונה מבחינת האישיות שלהם וגישת האירוח. שאטו פרסטיז' למשל במושב עין יעקב, כולל שטח גן רב הצופה בקו ראשון למרחבי הטבע הגליליים ומציע 4 סוויטות אירוח כאשר לכל אחת בריכה פרטית ושטח גן מעוצב. את האירוע עצמו תוכלו להעמיד בחלקו המשותף של המתחם, עתיר הגינות והטיפוח. מקום נוסף לאירוע בוטיק קטן ומיוחד הוא לויט האוס – מתחם קונספט חדיש סמוך לכנרת שהיופי בו הוא המפלס העליון של הסוויטות, ממנו יכולים האורחים לעמוד ולצפות בטקס הנישואין ללא שום הפרעות. את המקום המועדף שלכם ניתן לקשט ולהיעזר לשם כך בבעלי הצימר, להחליט יחד על העיצוב של המקום ולתכנן כיצד הוא יראה ברגע האמת. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים