בוטיק עם שיק: מלונות הבוטיק הכי מיוחדים בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ24-10-2017
בוטיק עם שיק: מלונות הבוטיק הכי מיוחדים בצפון

שלמות אמיתית בעולם הנופש מתבטאת פעמים רבות בשילוב מוצלח בין יוקרה, טבע ונוף. מלונות בוטיק רבים בארץ ובעולם משתדלים ליישם זאת בפועל על מתחמי הנופש שלהם ומציעים לאורחים הנאה מושלמת בין כותלי מקומות איכותיים ומרשימים מלאי השראה, איכות וטעם, שמתמזגים עם הטבע החלומי שמסביב. הנה מספר מלונות בוטיק מיוחדים בצפון שכדאי מאוד להכיר:  


1. ריקה בוטיק – כליל


הנה מלון בוטיק ישראלי, גלילי ומרשים, שנראה לא פחות כמו פסגת תענוגות אירופאית אמיתית. המלון המפואר שוכן במושב כליל– מושב אקולוגי ראשון מסוגו בארץ הדוגל בחיבור אמיתי ועוצמתי לטבע וללא כל מנגנוני תעשייה: תאורה סולארית, גידולים אורגניים ועוד. המלון ממוקם בקצה המושב וצופה לנוף עוצר נשימה שילווה אתכם לכל אורך היום. המלון מציע בריכת שחייה עצומה מאבן טבעית, מסעדת שף ולובי מפואר ומפתיע ביותר. הסוויטה היוקרתית ביותר במקום מציעה גם בריכה פרטית משלה בנוסף לכל הפינוקים.


מתחם החוץ המפואר עם בריכת שחייה משותפת בריקה - אירוח בוטיק בכליל


2. קפלנד – מתת


מיזוג מרהיב ומעורר התפעלות בין עושרו של אדם לעושרו של הטבע, המשתמש גם הוא באבן גלילית ייחודית על גבי מבנה ים תיכוני מפואר המשמש כיחידת אירוח גדולה לזוג או משפחה. לצד "הבית במתת" – סוויטת הדגל המרשימה של המתחם שוכנות שתי סוויטות אינטימיות נוספות. לכל סוויטה מתחם גן אישי ומבודד שטובל בחורש גלילי מרהיב והצימרים עם נוף פנורמי כמעט חסר גבולות. התחושה המתקבלת היא של "אמצע שומקום", שבו אתם נמצאים לבד-לבד מול הטבע הגדול, הפראי והקסום שעדיין מתחבא בגרסתו המקורית בתוך יערות הגליל.



3. אחוזת דוריתא - לימן


אחד ממתחמי הנופש המבוקשים בישראל, שנחשב לאירוח אליטיסטי עד הקצה ומכל בחינה אפשרית. המתחם עתיר הפרחים, הצמחייה ושטחי הגינון הופך את האחוזה למלון בוטיק יוקרתי מבין המושקעים בארץ ובעולם, המציע לאורחיו סוויטות מהפנטות בעיצוב שנע בין קלאסי לאוריינטאלי וכולל מתחמי גן פרטיים עם בריכה אישית בחלק מהסוויטות. במתחם הגן ניתן למצוא ג'קוזי ספא מפואר ומקורה, בריכה חיצונית עצומה ומרשימה וכן זוג אופניים בכניסה לכל סוויטה, שיאפשר לכם לדווש סביב המתחם ועד השביל לחוף הים הסמוך.


4. אחוזת פרונסין – עין יעקב


שלא כמו מלונות רגילים המרעיפים בשפע אך ורק על האורח בעל הכיס הנדיב ביותר, אחוזת פרונסין המשובחת בולטת בעיקר בדרך הפינוקים האישית והמקסימה שלה, שבאה יד ביד עם הזמנת הנופש במקום. לאחוזה 3 סוויטות בוטיק סופר מושקעות מאבן גלילית ובעיצוב רומנטי חלומי, כאשר לכל יחידה גן פרטי יפה והבלטה אישית משלה: לאחת ג'קוזי ספא רומנטי עצום מימדים, לשנייה בריכת זרמים מחוממת ענקית ולשלישית בריכת זרמים מחוממת ענקית וסאונה יבשה. בנוסף עבור כולן יחד קיימת בריכת שחייה מרכזית מחוממת ומקורה.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים