עד המדבר: אטרקציות רומנטיות באילת שכדאי להכיר

מאת: צוות התוכן של צימרטופ12-12-2017
עד המדבר: אטרקציות רומנטיות באילת שכדאי להכיר

השוק, הטיילת, הנמל, האנשים והסיפורים... אפילו אם נוציא ממנה את נוף המלונות הסימבולי, יש בעיר הנווה המדברית הזו שכולנו אוהבים, אוירה שונה ויוצאת דופן שמשדרת חופש כבר מעצם היותה: שקיעות חלומיות, נופי מדבר מיוחדים, הים האדום, הניתוק שבמרחק והשלווה שבחום ללא לחות. כל אלה מסוגלים לעשות טוב לנפש ולרומנטיקה ולהחיות אותם בקלות. כדי להיות כאן לא צריך לעמוד בתור למלונות הגדולים ואפשר גם ללכת על צימרים באילת בעלי אופי סולידי ושקט יותר וכמובן – ללא אורחים נוספים ורעשי רקע בבריכה. אחת ההצעות הטובות בעיר היא וילה אלה סאן אילת, שתאפשר לכם מידה מקסימלית של יוקרה, בידוד ואופציה להתארח כאן עם זוגות חברים! אז למה אתם מחכים? הנה מספר דברים מקוריים שכדאי לכם לעשות כאן עם בני הזוג:



חדר בריחה זוגי/ למספר זוגות


אחד מלהיטי החבר'ה התורניים הוא חדר בריחה: אתם נמצאים בחלל סגור ומבודד עם שלל חידות, שרק הפיתרון שלהן יוביל אתכם ליציאה מהחדר. חלק מהחדרים זוגיים וחלקם קבוצתיים, כך שאם כבר צימרים באילת עם חברים, אפשר ללכת על האטרקציה ולהעביר שעה שלמה של כיף ביחד. אילת אוחזת במספר חדרי בריחה לא קטן, כאשר הנושאים כאן הינם מקוריים ויחודיים לעיר בלבד.


צלילה זוגית


לתקשר זה עם זו ללא מילים, באמצעות מערכת סימנים מוסכמת. חוויית מצולות מעולה שאפשר לעבור רק כאן באילת, החושפת את בני הזוג לעולם התת מימי המרתק וגם לחוויה זוגית מיוחדת שאפשר להמשיך ולדבר עליה גם זמן רב לאחר מכן. אורחים הנמצאים בוילה אלה סאן אילת או כל צימר אחר, יוכלו להתייעץ עם המארחים המקומיים בנוגע לאופציות הצלילה המומלצות ביותר.


צלילה זוגית אטרקציה נהדרת ללנים בצימרים באילת


שייט בקיאק זוגי שקוף


ועוד הרפתקת מים שאפשר לקחת ביחד עם זוגות נוספים או לבד לגמרי, היא הפלגה קטנה במפרץ הים האדום תחת השמש היפה ומעל דגים צבעוניים שתפגשו מבעד לקיאק. המון שלווה וקסם מובטחים במסגרת הקרוז הפרטי הקטנטן, בקצב שלכם, זה עם זו, ללא רעש מנועים וללא הפרעות.


שקיעה מהר צפחות


אם כבר צימרים באילת, אז שיהיה גם נוף וחיבור שורשי אל הטבע. אחד המופעים הטובים בעיר הוא דווקא חינמי ומציע מחזה מרהיב של הערים עקבה, טאבה ואילת ואף ניתן להשקיף ממנו אל מצרים וירדן. כדאי להגיע הנה ממש בתחילת השקיעה ולחזות בכל היופי הזה מתקשט באדום-כתום. המסלול בעלייה עד לפסגה כך שדרושים מזג אויר נעים, כושר ברמה בינונית ושלוש שעות פנויות אבל מבטיחים ששווה ולא פחות מכך – רומנטי כמו שאנחנו אוהבים.  

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים