כמו צימר עם בריכה פרטית – הדרך המושלמת לעיצוב מתחם הבריכה בחצר שלכם

מאת: צוות התוכן של צימרטופ01-10-2017
כמו צימר עם בריכה פרטית – הדרך המושלמת לעיצוב מתחם הבריכה בחצר שלכם

אם נפשתם לאחרונה במתחם צימר עם בריכה פרטית, אתם בטח זוכרים התרשמות חזקה וטובה מהאווירה ששררה על יד המים וככל הנראה מקומות כאלו הם בדיוק מה שהנפש שלכם הייתה זקוקה לו כדי ליצור משהו דומה משלכם. זה בסדר, אתם ממש לא חייבים שתהיה לכם בריכה בנויה ומרוצפת כדי לסחוט את ה"וואו" המתבקש מהאורחים שלכם. גם בריכה קטנטנה בהשקעה מינימלית תספיק כי בכל זאת, מים הם אלמנט שכולנו אוהבים ומה זה בעצם משנה בתוך איזה מיכל הם מגיעים. אז אם יש לכם חצר ואופציה לבריכה כלשהי בצד, הנה כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם ביצירת אווירה דומה לזו ששררה בצימר ולא פחות יעילה מכך:


אלמנטים משתלבים, מראה מלכותי ומבואה אסתטית


בכל מתחם צימרים לזוגות תוכלו להבחין בעיקר באווירה פרטית מאוד, שנוצרת הרבה בזכות הצמחייה הפסטורלית וריהוט הגן אבל לא פחות חשוב מכך – בגלל הפרקטיות של מתחם הגן עצמו: פינות ישיבה שימושיות, אמצעים שונים שמשתלבים עם מקור המים (שולחנות קטנים לפירות ומשקאות, מיטות שיזוף, מתנפחים בתוך המים וכד') וגדר גבוהה שתסתיר את הרוחצים ותאפשר מרחב פרטי מושלם. כל צימר עם בריכה פרטית יודע לספק בנוסף גם תאורת ערב יפה שמקנה לגן מראה מלכותי מעט ובעצם מאפשר לנו, הנופשים לתרץ עוד קצת זמן על יד המים לפני שהולכים לישון. על כן – מתחם הבריכה הפרטי שלכם חייב להיות מזמין ומושך את העין, כאשר ישנן פינות מוגדרות לשטחי הגינון והתאורה עצמה מלווה את כל השהות בגן, בבריכה עצמה ובהימצאות בתוכו. הקפידו גם על שמירת גישה אסתטית בין הבית לחצר, שביל מודגש וברור ומבואה נעימה. הדבר ישפיע על האנרגיות שלכם משמעותית במעבר מה"נופש" החיצוני אל "מחויבויות" הפנים. 


מתחם הבריכה המטופח של אורבן מול הנוף הגלילי המרהיב


צימר עם בריכה פרטית בחצר הבית


מובן שכאשר אתם ניגשים לעיצוב סביבה חיצונית עבור בריכת בטון יוקרתית ומרוצפת, אתם צפויים להשקעה כספית רבה יותר וכן לוקחים בחשבון את העובדה שמדובר פשוט בדגם המים הביתי היפה ביותר בעיני הרוב. אך מהו גורלה של החצר בעלת בריכת הגומי? אם ברשותכם תקציב אפשרי להשקעה, ניתן להקים דק עץ סביב הבריכה ובכך להעניק לה דפנות חיצוניות מושכות ואלגנטיות יותר. המון צימרים למשפחות בנויים בשיטה זו והיא נחשבת לפופולארית במקומות נופש רבים. דק עץ יכול להיות גם פיתרון נהדר לכדים ועציצים רבים שיעניקו מסביב לבריכה מראה טרופי חלומי וגם מהווה בסיס טוב למשקיעים בתאורה- אפשר לפזר שרשרת לד מסביב ולראות כיצד המקום פשוט זורח בלילה. 


אמנם בחופשת צימר עם בריכה פרטית אתם מצופים לשכשך במים כאוות נפשכם, אך בבתים רבים מעדיפים לשמר גישה אחרת, לפיה המים הם מקור אנרגיה בלתי נדלה ולאו דווקא כששוחים בו. על כן אם ברשותכם האפשרות הכלכלית, תוכלו לייצר בריכה מלאכותית מרהיבה בה ישחו בהנאה דגים רבים ויגדלו צמחי מים מרהיבים. את הבריכה הזו תוכלו לשלב עם טרסות אבן מיוחדות, מפלי מים קטנים ותאורה משלימה באמצעות ספוטים לאורך הבריכה. מדובר במתקן מים ייחודי ומרגיע שלרוב לא תפגשו בחופשת צימר עם בריכה פרטית, שמשמר לא רק אנרגיות טובות אלא גם אווירה עוצמתית וכריזמטית עבור הבית שבו הוא ממוקם. אפשר כמובן לקשט את הסביבה שלו בצמחייה מיוחדת, שבילים מעוצבים וריהוט גן נוח ומזמין שיאפשר לכם לשבת על יד המים ופשוט להתמכר לשלווה שהם מציעים


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים