מחפשים צימר יוקרתי בצפון? את המקומות האלה אתם חייבים לראות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ21-12-2016
מחפשים צימר יוקרתי בצפון? את המקומות האלה אתם חייבים לראות

חלמתם לנפוש במקום היוקרתי ביותר במדינה, או אפילו סתם לקבל אליו הצצה נדירה? אנחנו שמחים להפגיש אתכם הפעם עם שני מתחמי נופש מהשורה הראשונה – שפונים למעוניינים בחוויית האירוח הטובה ביותר ומציעים עולם תפנוקים מרהיב ועצום ללא שום פשרות. שניהם שונים לחלוטין זה מזה – כאשר האחד מבטיח חוויה פרטית לזוג אחד בלבד ואילו השני מתהדר במרחב עצום ובו שמונהצימרים יוקרתיים למשפחותשאפשר לשהות בהם יחד ללא שום הגבלה.


הכירו את נסיהצימר יוקרתי בצפון שלא תוכלו להסיר ממנו את המבט


בטח תהיתם מה כבר יכול להכיל המקום היוקרתי בארץ ואולי אף בעולם? מה הוא כבר יחדש? לאן עוד ניתן למתוח את חוויית השהות במתחם צימר יוקרתי בצפון? נסיההיא סוויטת הבוטיק היוקרתית ביותר כיום בישראל ומחירה עומד על 3,500 ₪ ללילה בהזמנת שני לילות בסוף השבוע. המחיר אולי גורם לכם לקפוץ (או חלילה ליפול) מהכסא, אבל כשתשמעו מה הוא כולל, בהחלט תבינו. נתחיל בעיצוב ובקונספט – הסוויטה שחולשת על 100 מ"ר (!) בנויה כבית עשירים בריטי מהתקופה הויקטוריאנית, תקופה בה האצילים נהגו לדור בבתים שמתאימים אך ורק למעמדם החשוב והנעלה. הסוויטה נחלקת לחדר שינה עצום, סלון כובש ועוצמתי ומתחם גן עליו מיד יסופר. כל ידית, ברז ונברשת מצופים זהב והריהוט רחב ואיכותי, חדר הרחצה עשוי שיש איטלקי משובח ומכיל במרכזו אמבט שכל זוג היה חולם עליו בוודאי... זהו ממש לא עוד "סתם" צימר יוקרתי בצפון: לצד הסלון נמצא מטבח מפואר ביותר הכולל כל מה שחובבי הבישול שביניכם ישמחו לקבל (החל ממדיח כלים ועד סט סכינים יוקרתי) וכך גם השף הפרטי שישמח להגיע ולבשל לכם כל מה שתחלמו לאכול. בנוסף תוכלו להשתמש בבר האלכוהול החופשי ובו מבחר סוגי וויסקי, יינות וסיגרים קובניים, קינוחי קונדיטור פרטי לאורחי הסוויטה ומשרת אישי צמוד לכל דרישה ובקשה אפשרית שתהיה לכם, בכל שעה. המפרט הטכני אינו נגמר כאן אמנם, אך זה הזמן לדלג על שאר הפיצ'רים הפנימיים ולחצות מחדר השינה אל הגן רחב הידיים. כאן מעבר לבריכה (מחוממת עם ספסל ישיבה פנימי) וג'קוזי ספא (עם זרמים אישיים ומשענות), יש נוף פנורמי חסר תקדים. ואם חלילה יהיה לכם קצת קר, תמיד תוכלו להפעיל את קירוי הזכוכית של מתקני המים וכך להמשיך ולשהות בהם, להתחמם וליהנות ללא הגבלה מהנוף הקסום.



לעוד מבחר גדול של צימרים יוקרתיים לזוגות.



צימר יוקרתי בצפון-ארוחות עשירות בגרנד רויאל


פסגת היוקרה המשפחתית – גרנד רויאלהמרשימה


לאו דווקא זוגות יוכלו ליהנות מהטופ שבטופ, אלא גם משפחות גדולות וקבוצות שמעוניינות לזכות בחוויה הטובה והמושלמת ביותר שיש. גרנד רויאלהיא צימר יוקרתי בצפוןשבנוי יותר כמו וילת תענוגות משובחת. כאן תפגשו בשתי קומות וגן פרטי בגודל הכולל הבלתי נתפש של 1,000 מטרים רבועים ובהם שמונה סוויטות חדשניות, מודרניות ועצומות למדי. כל אחת מהן חושפת בפני האורחים הנלהבים נוף גלילי פתוח ומרהיב וגודלה יכול להפוך את הסוויטה לשקטה ופרטית למדי עבור כל זוג. בסלון תוכלו להיפגש יחד ולנצל את מסך הצפייה העצום ומכונת הקריוקי לערבי גיבוש מדהימים, שולחן הסנוקר הצמוד והמטבח הענק שבו תוכלו לבשל פשוט כל מה שמתחשק. המרחב העצום מתאים גם להפקות יוקרה גדולות, סדנאות פרטיות ופעילויות מיוחדות שלא בכל צימר יוקרתי בצפון ניתן ואפשרי לקיים. מתחם הגן המרשים יספק לכם בריכת שחייה ענקית – גם היא מול הנוף וכן השירות הניתן כאן לאורחים הינו אישי, צמוד, איכותי ובעל ביקורות האורחים הגבוהות והרבות ביותר בכל אזורי הצפון. לרשימת צימרים יוקרתיים 


חשבנו שתתעניינו במבחר נוסף של צימרים יוקרתיים בגליל המערבי >>



צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים