צימרים יוקרתיים במחירים שפויים עד 1,000 ₪ בלבד!

מאת: צוות התוכן של צימרטופ05-06-2018
צימרים יוקרתיים במחירים שפויים עד 1,000 ₪ בלבד!

קבלו המלצה לפינוק במחיר שפוי לצימר יוקרתי


הם מפנקים במיוחד, הם בעלי רמה יוצאת מהכלל והם ללא ספק יגרמו לכם להוציא ת'טלפונים ולפתוח את הסטורי כדי להשוויץ באינסטגרם. אה כן – הם גם משתדלים שלא להפריז יותר מידי עם המחיר כדי לגרום לכם אושר מכל הבחינות ותוכלו למצוא אותם כבר עכשיו באתר מבין שלל צימרים פנויים לסופ"ש הקרוב. קבלו 5 צימרים יוקרתיים, מדהימים ומומלצים שלא עוברים את ה-1,000 ₪ ללילה:


שאטו פרסטיז' -

טעימה מצרפת עם תיבול טוסקני וניגוב קטן של ישראליות. מתחם שאטו פרסטיז' שבמושב עין יעקב (גליל מערבי) מציע חופשה שהיא הכל מהכל ובדרך שלכם – איך שלכם מתחשק לנפוש: צימר יוקרתי ומבודד עם בריכה, סוויטת בוטיק החולקת בריכה עם סוויטה שכנה, אופציה לארוחות שוות, חגיגות והפתעות, אירוח אישי צמוד ומה לא. והתענוג? 1,000 ₪ ללילה באמצע השבוע בקיץ. 



אניטה (זוגות בלבד) –

עד שלא הצצתם לתמונות של שתי סוויטות הפאר של אניטה, לא ראיתם כלום. יש כאן מוטיבים אליטיסטיים מתקופת הרנסנס, פלוס טאצ' מודרני מפואר וחוויית פינוק שתגרום לכם לשאול למה כל הטוב הזה מגיע רק ללילה-שניים-שלושה. לכל סוויטה נוף מקסים ממיקומה בכפר ורדים (גליל מערבי), כאשר החוויה כוללת בריכת שחייה ואירוח סולידי מושלם. המחיר: 1,000 ₪ ללילה באמצע השבוע בקיץ.



סוויטות פינסטרה –

אמצע שומקום על קצה ההר עם חלונות פנורמיים לנוף ובידוד מוחלט מדברים אליכם? נפלא! זה המקום בשבילכם. הכירו את שתי סוויטות הפנטהאוז-וויו של פינסטרה, המציעות כל אחת נוף גלילי בלתי נתפש וים של פינוקים. יש כאן בנפרד גם וילה יוקרתית בעלת 3 חדרים וכולן יחד חולקות בריכת שחייה סטייליסטית בריצוף אבן ולוק פסטורלי. המחיר לסוויטה: 1,000 ₪ ללילה באמצע שבוע בקיץ.


סוויטת פינסטרה למזרח הנה סוויטה ענקית המעוצבת בצורת חלל אחד גדול ורומנטי שכולו חלום



פינה בלב (סוויטת ירח דבש) –

תגידו, מי אמר שיוקרה עשויה משיש מודרני וגרניט פורצלן? אותנטיות היא הלוקסוס האמיתי של המאה ה-21 והיא כוללת מבני אבן במראה גלילי עתיק עם שפע צמחייה טבעית ואווירה קלאסית בכמויות. תוסיפו לכך גם בריכת טבילה מרהיבה, ספא זרמים וסאונה יבשה, כאשר המיקום בראש פינה המיוחדת רק מוסיף לאווירה הטובה. המחיר: 1,000 ₪ ללילה באמצע שבוע בקיץ.




אגדת הקסם –

אצולה מודרנית? לגמרי! עם מיטה עגולה, בריכה פרטית ואירוח מלא טעמים ופינוקים מכל טוב, איך אפשר בכלל לוותר? כל צימר יוקרתי ופרטי מבין השניים שבמתחם, מציע מקום זוגי אינטימי וטוב לא רק לנופש "סתם" אלא גם לחגיגות מיוחדות והפתעות. והמחיר? רק 990 ₪ ללילה באמצע שבוע בקיץ. 


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים