צימרים יוקרתיים: מה צריך לארוז לחופשה?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ31-01-2018
צימרים יוקרתיים: מה צריך לארוז לחופשה?

אוקיי, לא נלאה אתכם בדיבורים על דברים בסיסיים כמו כמה זוגות נעליים לסחוב איתכם או מספר בגדי הים שעליכם להביא... באנו לדבר תכל'ס ;)


מה מחכה לנו בצימר יוקרתי?


על מנת לדעת מה להביא קודם כל צריך לבדוק מה אנחנו מקבלים בשהות שלנו בצימר. כאשר מדובר על צימר יוקרתי בראש ובראשונה נזכה בבקבוק יין משובח וכוסות יין שיחכו לנו בסוויטה, ומשם נמשיך לשאר הדברים שצפויים להיות בכל צימר יוקרתי שנגיע אליו. אחרי שלקחנו לגימה מהיין המשובח נמשיך לשאר הפינוקים בסוויטה. 

בתחום הרחצה תיהנו מחלוקי רחצה איכותיים ורכים, נעלי ספא נוחות, תמרוקי רחצה ריחניים ומגבות רכות.

באזור המטבח תונח סלסלת פירות העונה צבעונית ומפתה, מקרר הכולל בתוכו חלב, שתיה קלה ובירות/משקאות אנרגיה, ערכת תה/קפה, בר מים איכותי, כלי בישול והגשה ומכונת אספרסו מקצועית עם קפסולות להכנת קפה. מכשור המטבח משתנה מאוד ויכלול ברובו מיקרוגל, מקרר, כיריים ניידים ובר מים. 

בנוסף, בחלל הסוויטה באופן כללי תיהנו ממצעים רכים ואיכותיים, כריות נוחות, שמיכת פוך, ספות ישיבה, ג'קוזי פנימי מפנק, בריכת שחייה פרטית מפוארת, ג'קוזי ספא לוהט, פינת ברביקיו אישית, פינות ישיבה מעוצבות ומתחם אירוח שכולו פרטי עבורכם.


*חשוב לזכור כי הפינוקים יכולים להשתנות מצימר אחד לשני.


מתחם חוץ יפהפה מקורה ומפנק עם בריכה ופרטיות מוחלטת


מה צריך לקחת איתנו לצימר?


אוקיי, אחרי שהבנו מה אנחנו בדיוק מקבלים הגיע זמן האריזות. 

מבחינת המטבח אין לנו סיבה לדאגה והכל נמצא שם, אלא אם כן אתם שומרי מסורת ולא מוכנים לקחת ריזיקה שגם אם הצימר מוכרז כ"שומר שבת" אכן הכלים נשמרו מופרדים בין בשרי לחלבי וכדאי להביא איתכם כלים חד פעמיים. תוכלו לבשל ולהכין אוכל במטבחון הצימר ולהשתמש באבזור הנדרש שיש שם, במידה וברצונכם להכין מאכל הדורש כלים מיוחדים כדאי להביא איתכם גם. 

במידה והנופש כולל ילדים מומלץ להביא גם משחקים שונים שיעסיקו אותם או שיהיו חסרים להם במהלך החופשה ויתחילו גלי בכי בלתי פוסקים. 

בגדים להחלפה לילדים, והרבה, אתם לא נמצאים בבית והסבירות שהילדים יתלכלכו גבוהה הרבה יותר מטיול קטן בפארק העירוני. 

נעליים נוחות- סביר להניח שתצאו לטיולים ואטרקציות באזור וכדאי שכולם יצטיידו בנעליים נוחות, לא נעים להגיע לרכיבה על סוסים עם כפכפים.

חטיפים ונשנושים- בחלק מהיישובים לא קיימת מכולת ולכן אם תרצו לנשנש משהו מבין לבין תצטרכו לצאת מהמושב למקום שכן... וזה אף פעם לא כיף לעזוב את הצימר היוקרתי באמצע!


חשבנו שבטח יעניין אתכם גם

.

צימרים יוקרתיים למשפחות


צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית

 


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים