החופש הגדול בשיאו - חוויה משפחתית יוקרתית

מאת: צוות התוכן של צימרטופ23-08-2018
החופש הגדול בשיאו - חוויה משפחתית יוקרתית

מי אמר שבקיץ הזה תסתפקו רק במדורה קטנה ואוהל צמוד לחוף הים? לפעמים גם אפשרי לנוח במזגן רק עם המגבת אחרי כמה שעות טובות של כדורעף בבריכה. צימרים יוקרתייםלמשפחות הם הרפתקה שכדאי מאוד לנצל, גם אם אחת למספר שנים. המנוחה טובה בהרבה, הילדים רגועים וסביבם המון אמצעי תעסוקה ולכם יש סופסוף אפשרות ליהנות מבטן-גב אמיתי מבלי לזוז יותר מידי מהמקום. הכנו לכם הצעות מפנקות לעונה הקרובה, שיגרמו לכם למהר ולהגיע.

צימרים מלאי יוקרה למשפחות עם ילדים


אחוזת עדנס – חגיגה של מים, יופי וכנרת

נניח בצד לרגע את העובדה שעדנ'ס המדהימה מחד נס מונחת ממש קרוב לחופים היפים ביותר של הכנרת, היא גם שופעת השקעה והפתעות לחלוטין בזכות עצמה. למתחם 5 סוויטות פאר מקסימות "חובקות עולם", כאשר לכל אחת עיצוב שונה המוקדש לתרבות עולמית אחרת. מהמרפסת הפרטית אפשר לראות את הכנרת וממתחם הגן קשה מאוד לצאת, בעיקר הודות לבריכה החצי מקורה-חצי פתוחה ומת

חם הספא המהפנט, המטבח החיצוני רחב הידיים שיאפשר לכם להוציא תחת ידכם בישולים מדהימים וכמובן הגן המטופח והעצום עם מתקני השעשועים והתחושה הזו של פארק ירוק במרכז העניינים.


שאטו פרסטיז'
– אי אפשר לסגור כתבה של צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטיתלכל המשפחה מבלי להזכיר את הגדולה והמרשימה מעין יעקב הגלילית, בחיק יערות הגליל הירוקים. האחוזה כוללת ארבע סוויטות פאר מדהימות וגדולות לכל צורך משפחתי ולכם נותר רק לבחור בזו שנראית לכם הכי יפה. המתחם עצמו כולל אירוח משובח וג'קוזי ספא מרכזי לכל האורחים. נוף יפהפה נשקף מכל מתחם גן פרטי ולרשותכם שפע רב של פינות ישיבה ומנוחה, חדרי שינה נעימים וסלונים מפוארים.

נוף קסום מפינות הישיבה במתחם המשותף


גרנד רויאל
– חולמים לצאת לנופש עם כל המשפחה המורחבת במקום הטוב ביותר בגליל? הנה ההצעה שלנו: וילה עצומה 5 כוכבים עם 8 חדרי שינה בעיצוב מודרני מהפנט ויוצא דופן, לובי מאובזר וגדול הכולל סלון ענק עם שולחן ביליארד מקצועי ומערכת קריוקי וכן מטבח גדול עם כל הציוד הדרוש לכם לבישול. במתחם הגן אפשר ליהנות מחוויית הבריכה המושלמת והנוף הגלילי שמסביב, עם התאמה לקבוצות גדולות עד 25 אורחים.


חלומות נפתלי – כנראה שאין טוב מזה לילדים ומבוגרים בכל הגילאים. מתחם נופש עצום ומלא כריזמה ניצב על פני שטח גן ענק במושב שדה אליעזר שבגליל העליון. לאחוזה המדהימה ישנם 10 צימרים יוקרתיים למשפחות וקבוצות שמעוניינים במרחב פרטי בו לכל משפחה גרעינית או קבוצה ישנה חדר שינה איכותי משלה וכולם יכולים להתרכז במתחם הגן בבריכה העצומה, הג'קוזי ספא, חדר האוכל, מתקני השעשועים והמדשאות שלא נגמרות. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים