יוקרה בשניים: צימרים מפוארים לזוגות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ01-02-2017
יוקרה בשניים: צימרים מפוארים לזוגות

אם תשאלו אותנו מהי החוויה האולטימטיבית שכל זוג חושק בה, אנחנו מניחים שהתשובה שלנו תהיה פשוט... יוקרה. כל צמד חולם על מקום מפונפן להעביר בו את הזמן בכיף, רצוי עם בריכה פרטית ונוף לים, חדר שינה מלכותי ומישהו צמוד ואחראי כזה שידאג עבורם לסידורים, אוכל ובעצם כל מה שצריך.


הבריכה הפרטית מסנטוריני, העיצוב מהקאריביים


בסופו של דבר, אין מקום שיודע לספק את כל אלה יותר טוב ממתחמי צימרים מפוארים לזוגות. מקומות אלו שנבנו במיטב האיכות והפאר, יכולים להעמיד לרשותו של כל זוג את החוויה הטובה ביותר ללא פשרות וללא הגבלות. למעשה רוב המקומות הפסטורליים והאקזוטיים בעולם מכילים סוויטות אירוח מרהיבות שכאלה כבר במשך שנים רבות, אך היות ובישראל בלטו במשך שנים ארוכות בעיקר המלונות הגדולים, התחום נותר מצומצם ובלתי מפותח, כשזוגות שהיו מעוניינים ליהנות ממנו נאלצו לטוס למקום נידח ונחשק, כזה שרואים בדרך כלל רק בגלויות. המון שיפורים, פיתוח והקשבה אמיתית לצורכי הזוגות הנופשים בארץ, גרמו לבסוף להיווצרותו של צימר יוקרתי שגורם לכולם להתפעל ממנו ומושך אליו עוד ועוד זוגות שמעוניינים לזכות בחוויה הטובה ביותר, על פי אותם הסטנדרטים העולמיים שמאפיינים מקומות עוצמתיים ורבי מעמד – החל מסנטוריני שביוון ועד האיים הקאריביים.


צימרים מפוארים לזוגות אוהבי החיים הטובים


הרמה הגבוהה שמאפיינת צימרים מפוארים לזוגותמתאימה מאוד גם לאירועים פרטיים בהם מעוניינים בני הזוג לבלות יחד בלי אף אחד אחר. במקרה כזה, פונים מרבית הזוגות אל מתחמי הנופש הפרטיים, אלו שכוללים סוויטה אחת מושקעת במיוחד וחצר בלעדית עם מיטב הפסיליטיז: בריכת שחייה ענקית, ג'קוזי ספא והמון מתחמי ישיבה מול הנוף. כאן בזכות תודעת השירות המפותחת, אפשר אף להשתמש במארחים כגורם ההפתעה ולשתף עמם פעולה למען הצלחת האירוע שלכם עבור בני הזוג. אפשר לקשט את הצימר, להכניס אליו בלונים ופרחים, שלט מיוחד או אפילו שף פרטי ומעסה שהגיעו רק עבורכם. זוגות המעוניינים שלא להתפשר על המקום בו הם שוהים אך אינם זקוקים באופן מיוחד לחגיגה פרטית לחלוטין, יוכלו לפנות אל מתחמי היוקרה הגדולים בהם קיימות מספר סוויטות אירוח שאינן נופלות מרמתן ואיכותן מאלו הפרטיות. צימרים יוקרתיים בגליל המערבי למשל הם אינם מבודדים או פרטיים רק לזוג אחד וניתן למצוא בהם בעיקר מתחמי יוקרה בעלי מתחם חוץ משותף, מושקע ומטופח במיוחד.


צימרים מפוארים לזוגות לעולם לא יתפשרו על הנראות, המתקנים והתחושה האישית שלכם בפנים


אם אתם מעוניינים באירוח צימרים מפוארים לזוגות אך נמנעים מכך פעמים רבות בגלל המחיר – אתם יכולים להירגע. גם כאן, כמו בכל ענף האירוח קיימים מבצעים ודילים אטרקטיביים ואפשר למצוא אפילו צימרים פנויים למחר ולזכות בהנחה טובה הודות לספונטניות שלכם. ומה מושלם יותר מנופש תענוגות מלכותי וחלומי שבו מובטחים לכם כל מתקני המקום, סוויטת פאר מרהיבה וענקית, עיסוי זוגי וארוחת בוקר – כאשר הכל במחיר מבצע? על מנת ליהנות מהדילים השונים המוצעים בצימרים היוקרתיים, העדיפו למקד את תאריכי החופשה שלכם יותר באמצע השבוע ופחות בסופ"שים, יותר בחורף ופחות בקיץ. יחד עם זאת, צימרים מפוארים לזוגותאמורים לשרת אתכם היטב גם מבלי להרשים ביחס למחיר והם עושים זאת מתוך כנות והשקעה אמיתיים במקום האירוח שיצרו והתחושה האישית שלכם בתוך הצימר. כמובן שגם הרומנטיקה משחקת כאן תפקיד חשוב, כאשר כל חלל הפנים אמור לייצר את האווירה הנכונה, המחבקת והאוהבת הזו שאתם בטוח מעוניינים בה.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים