גם לכם מגיע: צימרים מפנקים בצפון לזוגות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ21-05-2017
גם לכם מגיע: צימרים מפנקים בצפון לזוגות

מזג האוויר בשבוע האחרון של פברואר דווקא בא עלינו לגמרי לטובה. אחרי חורף קשה יחסית, עם כמות משקעים גדולה מהרגיל וגל שיא של וירוסים מרגיזים, באמת הגיע הזמן שהשמש תצא ותחייך אלינו, תזכיר לנו שאוטוטו האביב מגיע להרים לנו את המוראל.

השילוב הנדיר והנפלא הזה שבין מזג אוויר מצוין לבילוי בחוץ ונופים חורפיים ירוקים מתרחש רק במשך שבועיים לכל היותר במהלך החורף כשעדיין התפאורה לא התחלפה בצהוב יחסי והמון אובך מעונות המעבר. דווקא עכשיו כדאי להתעניין בשלל צימרים מפנקים בצפון לזוגות, שמציעים הרבה יותר מסתם עוד נוף רגיל מהחלון ויש בהם גם מבצעים מדהימים לכל כיס!

רוצים להרוויח את השמש, הנוף והים? לכאן כדאי להגיע:


חצר צימר מפנקת לזוגות

אם שבת שטופת שמש וחמימה למדי עושה לכם חשק לים, אתם מוזמנים להעביר את הסופ"ש שלכם בגליל המערבי, היכן שהרי הכרמל והירוק הטבעי של הרי הגליל פוגשים את הים ויוצרים יחד מראה בלתי רגיל וגם סביבה משובחת לטיולים רומנטיים. כדאי לבקר בנחל כזיב ובנקרות ולעלות לתצפית באחד המושבים הגבוהים בסביבה. אם תפס אתכם חשק עז לפינוק היוקרתי המושלם מול הנוף, סוויטת נסיהלמשל תציע לכם בריכה מחוממת ומקורה בטמפרטורה שעדיין מתאימה לתנאי האזור ולשעות אחר הצהריים, פינוקי שף ייחודיים ונוף פתוח מסביב ויש עוד מגוון רב של צימרים עם בריכה פרטית באזור הצפון שתוכלו למצוא ולהתפנק בהם. המעוניינים בשופינג ישמחו לדעת שכאן נמצאים מתחמי הקניות הגדולים בצפון וביניהם הכפר הדרוזי ירכא, שוק השבת במעלות-תרשיחא ורמלוד בעכו, חוצות המפרץ בחיפה לאורחים המעוניינים בנופש צימרים מפוארים בצפון באזור הכרמל ושפע כמעט בלתי נגמר של מסעדות מכל סוג ובכל מקום.


ויש גם צימרים מפנקים בצפוןבמחירים מוזלים


ובעוד שהגליל המערבי נחשב לחוויה טובה יותר בקטגורית "בטן-גב", הגליל העליון הוא ה-בילוי לאוהבי הטבע ופעילויות השטח. כאן אפשר למצוא לפחות עד פסח עשרות צימרים מפנקים בצפון לזוגות ובמחירים מצחיקים, בשל הביקוש הנמוך לעונה באופן כללי. מקום לא יחסר לכם כאן כמו גם מרחבי טבע עצומים וירוקים, עתירי נחלים גועשים ופינות חמד לפיקניק ופק"ל קפה. מומלץ ביותר להגיע לנחל ג'יש המרהיב או לעלות אל אזור חורשת טל וקיבוץ דפנה המרשימים ביופיים. בכל האזור יוצעו לכם צימרים יוקרתיים עם בריכה אישית או משותפת למספר יחידות, כאשר סביר להניח שגם במתחמי הנופש המשותפים לא יהיו לכם שכנים רבים מידי. אפשר להשתתף בטיול טרקטורונים סוער בתוך הבוץ והמים שיצרו הגשמים הרבים ובעיקר לגלות עוד כמה מקומות מדליקים שחובה לצלם ולהצטלם.


בכנרת השמשית מכולם אפשר באמת לחוש את הניתוק המושלם ועדיין לא לוותר על עשירית מהדרך שבה אתם אוהבים לעשות חיים זה עם זו. צימרים מפנקים בצפון לזוגות ובייחוד באזור הכנרת יספקו לכם נוף מקסים אל המים וכמובן מבחר פעילויות בסביבה. העצלנים ימצאו את שביל הטיילת לצמח וסובב כנרת כפיתרון לטיול המושלם בעוד שהאתגריים יותר יעדיפו מסלול מלא באקשן כמו היהודיה והזוויתן בצפון הכנרת. לאורך כל שעות היום אפשר ליהנות מהמסעדות שבקרבת החוף והפאבים שפעילים עד השעות הקטנות של הלילה.

עשו לכם הפסקה מהמזגן ובואו לשמש היפה של הצפון. צימרים מפנקים בצפון לזוגות מלאים ברומנטיקה ומחירים טובים לצד הרבה פעילויות ונוף בהחלט לא יכולים להזיק. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים