צימרים מפוארים בצפון מול הנוף המושלם

מאת: צוות התוכן של צימרטופ13-08-2017
צימרים מפוארים בצפון מול הנוף המושלם

פנורמי, טבעי, שקט, עוצמתי... תמונה יפה שווה אלף מילים ואין יפה מזו שמספק הצפון המקסים שנמצא ממש פה לידינו. לנוף פתוח וטבעי יש נטייה לאפשר לנו שלווה ונחת, פתיחות, הנאה מהדברים הקטנים ויכולת להוציא מעצמנו השראה ורעיונות חדשים. לכן העין שלנו תמיד תרצה ללכת אל המקומות המרהיבים ביותר, החלומיים והשקטים. על כן אפשר להבין מדוע רבים מעוניינים בנופש בצימרים יוקרתיים ומפוארים שיספק גם הנאה ברמת 5 כוכבים לצד הנוף המרשים שיעודד אותנו.


והנוף בצפון הוא אכן מעודד. שטחים רבים נותרו פתוחים ומקסימים, מלאים בצמחייה טבעית ושלל נחלים, מעיינות, כנרת וים. כמעט בכל צימר יוקרתי בצפון תמצאו גם שילוב של הנוף עם סביבת הגן של המתחם, כאשר הוא מקושט בפרחים צבעוניים רבים, סוגי עצים ושיחים. צימרים מפוארים שאינם כוללים נוף פנורמי פתוח, ישקיעו הרבה מחשבה במתחם הגן על מנת לייצר את השלווה הדרושה ומראה הדומה לזה שמתקבל מצפייה בנוף הטבעי. לצד היופי, תוכלו לצפות גם לפינות ישיבה שיאפשרו לכם להשקיף במשך זמן רב אל האופק ומעולים בין היתר גם לצפייה בזריחה, השקיעה והכוכבים.

 

מקום בטוח מול הנוף

 

אחת הבעיות המתעוררות בהזמנת צימרים פרטיים בעלי מרחבי נוף אישיים לצפייה, היא הפער שבין הנוף המצולם בתמונות לבין הנוף הנשקף מהמתחם בפועל. רבים חוששים ש"יפלו בפח" אם יזמינו צימרים מפוארים על הנוף שיתבררו לבסוף כבלוף מכירתי. כדי להימנע מהמצב המביך עליכם לעשות שני דברים פשוטים: הראשון – להיווכח דרך התמונות הקיימות שאכן מצולם הנוף ממספר זוויות או מקומות במתחם והוא בולט וברור לעין. השני – לשאול את המארחים מה ניתן לראות מבעד לחלון הצימר, מהו הנוף שרואים מהבריכה ומהו הנוף שנשקף לעיניכם כאשר אתם יושבים במרפסת? אל תכוונו את השאלות למסגרת המובנת של "כן" ו"לא". הקפידו על שאלות פתוחות שהמארח יצטרך לפרט לגביהן. מתוך דבריו תוכלו להסיק לגבי הנוף במתחם הנופש עצמו.


צימרים מפוארים מול הנוף המנצח


צוק גמלא – בהחלט הבחירה הראשונה שלנו עבור כל מי שמחפש צימר מפנק בצפון מול נוף ייחודי. על צלע הר בגובה רב, הוקמו שתי סוויטות יוקרתיות במיוחד. לכל אחת מתחם פרטי הכולל בריכת זרמים מפוארת וחגיגית ומולה נוף פתוח באין מפריע מול הכנרת, הרי הרכס והעמק כולו. קשה לעזוב את נקודות התצפית מתוך החדר ומתוך הבריכה ועל כן נוספו כאן אלמנטים שימשיכו את השהות גם כשקר מידי או כשמחפשים עניין נוסף.


%@%@%p-5070x


אפיריון – חייבים להודות שהחוויה המתקבלת גם מתמונות המקום עצמו תגרום לכל מחפשי וחובבי הנוף למהר ולהזמין כבר עכשיו. ממש מול ההרים המרשימים של הגליל התחתון, משקיף מתחם הנופש המרהיב על כל הסביבה ועושה זאת כשאין איש מסביבו, פרט למארחת שתרעיף עליכם מטעמים והשקעה מכל הלב. לאפיריון שני צימרים מפוארים בעיצוב פריזאי מרהיב, מרפסות ענק מול הנוף לכל אחת ובריכת זרמים חלומית ובריאה.


הנוף המדהים הנשקף מסוויטת אהבה היוקרתית באפיריון


אגדה בכרם – אין ספק שמקום גדוש בבצירי יין משובחים ותוצרת חקלאית מושלמת יהיה אידיאלי. באווירה כמעט טוסקנית, אפשר להתחיל בהיכרות מחודשת עם הגליל. שלוש בקתות יוקרה ובריכה חגיגית ניצבות כאן, מולכות על נקודת תצפית בלתי רגילה אל כרי הדשא, הכרמים ומרחבי הטבע שרואים רק בסרטים. לאגדה בכרם יש נוכחות שאי אפשר להתעלם ממנה והיא משמשת כתרופת פלא עבור כל מי שמעוניין לחגוג את הטבע, את השלווה והיופי.


%@%@%p-1026x

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים