זאטוטים ונהנים: צימרים יוקרתיים לזוגות בצפון עם הילדים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ03-10-2017
זאטוטים ונהנים: צימרים יוקרתיים לזוגות בצפון עם הילדים

זהו זה. אתם יכולים לומר שלום ולא להתראות לתקופה שבה הייתם נאלצים להתפשר על הנופש המשפחתי שלכם. אם בעבר הרצון הכללי של המשפחה היה לקיים את החופשה בדרך חסכונית וצנועה ככל הניתן – לא עוד. כיום משפחות רבות עם ילדים מעדיפות נופש שכולל את שלל התענוגות מבלי להתפשר גם על הפרטים הקטנים. בכל זאת, נופש משפחתי קורה בדרך כלל פעם אחת בשנה. צימרים יוקרתיים לזוגות בצפון שמאפשרים גם חופשה עם הילדים, מציעים לא רק תחושה נוחה ואווירת נופש טובה, אלא סל שלם של חוויות שאפשר ליהנות מהן יחד כמשפחה. זה כולל כמובן בריכה גדולה ויוקרתית מרוצפת, ג'קוזי ספא זרמים ולעתים גם סאונה יבשה, חדר אוכל או מטבח חיצוני המותאם לכל סוגי הבישול, עמדות ברביקיו, ערסלים, גן ענק ומדשאות להתרוצצות ומה לא. כל צימר יוקרתי שכזה יוכל לשרת נכונה את כלל האורחים המגיעים מגדול עד קטן וזה כולל

פעמים רבות גם טרמפולינות, מתקני שעשועים, מתנפחים לבריכה ואפילו חוות סוסים צמודות. יותר מזה אנחנו ממש לא צריכים!


צימרים יוקרתיים לזוגות בצפון והסוגים השונים


צימרים יוקרתיים לזוגות בצפון שמתאימים גם למשבצת היוקרתית – משפחתית נחלקים לשני סוגים: פרטי ובלתי פרטי. את הפרטי אפשר לנצל כמרחב אישי נעים וסגור אך ורק לאותה המשפחה, כאשר לא מתאפשרת גישה לאורחים נוספים ובו תמצאו כמעט את כל התפנוקים האפשריים. הסוג הלא פרטי הוא זה שאתם בוודאי מכירים כמתחם צימר בגליל או הגולן שכולל מספר יחידות נופש עם בריכה אחת חיצונית גדולה וסביבה מתחם הגן החיצוני. הנתון הבא עומד להפתיע אתכם: מקומות יוקרתיים לא פרטיים, אלו שכוללים מספר יחידות נופש, אף נחשבים יוקרתיים יותר מאלו הפרטיים לגמרי עם הבריכה הפרטית! הבחירה היא כמובן אך ורק שלכם וישנו הבדל במחירים, כאשר היקרה יותר הינה האופציה הפרטית. אך כלל המתקנים, השירות והפינוקים זהים כמעט לחלוטין כאשר המשתנה הוא בעיקר מוטיב העיצוב או המיקום. ניתן למצוא צימרים יוקרתיים לזוגות בצפון בכל מקום: החל ממקומות מרהיבים ומפוארים בכנרת, דרך צימרים בגליל התחתון או העליון ועד רמת הגולן, וכמובן גם צימרים יוקרתיים בגליל המערבי ואפילו חוף הכרמל. 


מתחם החוץ המפואר עם בריכת שחייה משותפת בריקה - אירוח בוטיק בכליל


אפשרויות הבילוי בתוך ומחוץ לצימר


בגדול, צימרים יוקרתיים לזוגות עם ילדים בצפון מכילים יותר מחדר שינה אחד, כאשר הגדול מביניהם הינו יחידת ההורים. כך כולם יכולים לשהות תחת אותה קורת גג ובאופן פרטי ונוח, ללא קשר לפרטיות המאפיינת את מתחם הגן. הילדים יכולים ליהנות ממשחקי הקופסה הנמצאים בחדרם או מהשוקולדים שהונחו לכבודכם מראש במטבחון. בערב אפשר להמשיך ולשמור על ההווי המשפחתי עם משחק משותף או ערב סרט ובבוקר לצאת לטיול מלהיב בסביבה, בשילוב עם מסעדה טובה. משפחות המזמינות צימר יוקרתי מוזמנות לעשות זאת גם בחורף (כתחליף לקיץ או בנוסף), כאשר אפשר ליהנות מבריכה מחוממת ומקורה, קמין מחמם, ג'קוזי ספר ומחירים זולים בהרבה. המארחים יוכלו לעמוד לרשותכם עבור כל שאלה שתהיה לכם וכן להציע לכם אפשרויות בילוי בסביבה הקרובה ולהתאים את המקום שלכם גם לרגל אירועים מיוחדים כמו יום נישואין, יום הולדת או חגיגת סוף שנה שבה זיכיתם את הילדים בצ'ופר אחרי שסיימו את השנה עם תעודה טובה. 



צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים