הכי בסטייל: צימרים בחד נס ברמה הגבוהה ביותר

מאת: צוות התוכן של צימרטופ05-07-2017
הכי בסטייל: צימרים בחד נס ברמה הגבוהה ביותר

נחלים, צמחייה עשירה, הרים מפוארים, הכנרת וגם שורה ארוכה של צימרים יוקרתיים מהשורה הראשונה, שמעמידים רף גבוה ואיכותי ככל שהדבר נוגע לאירוח גרסת "החיים הטובים". מושב חד נס המפנק ממוקם בחלקה הצפוני של הכנרת ומציע מתחמי אירוח רבים מן המובילים והמפורסמים בכל רחבי הצפון. מרבית ממתחמי הנופש מוגדרים צימרים לזוגות ולמשפחות כאחד כך שמהות האירוח יכולה לנוע מסוויטה אחת הכוללת בריכה פרטית ועד למתחם נופש נוצץ וכריזמטי הכולל מספר רב של יחידות באותו המתחם. אם גם אתם חיפשתם צימרים בחד נס מתוך שאיפה לאירוח מופתי, בוודאי פגשתם מקומות מודרניים ומעניינים המציעים פינוקים רבים כמו ארוחות שף, קינוחים וקוקטיילים והכל על מגש של אלפי המלצות מפרגנות.


צימרים בחד נס – מה אפשר לעשות בסביבה?


בנוסף לאווירה היוקרתית שמציעים צימרים בחד נס לכלל המתארחים בהם, סביבת המושב עצמה היא פסטורלית ומיוחדת, בעלת אווירה כפרית מתוקה ואפשרויות פנאי מגוונות ביותר. בסמוך למושב זורם נהר הירדן שאפשר לבקר בפינותיו הנסתרות והמיוחדות (שאלו את המארחים על הנקודות המומלצות לאורך הנהר) וליהנות מפיקניק או שכשוך רגליים במים הקרירים שנמזגים הישר מהחרמון. פארק הירדן מציע אף הוא מפגש עם הנחל במסגרת מסלול מעגלי קצר ויפהפה שאורכו כשעה וסביבו פארק מטיילים ענק ובריכות מים מדליקות. עוד מסביב למושב תפגשו מסעדות מעולות ואם תגיעו לכאן בתאריכים המדוייקים, תוכלו ליהנות גם מאירועי התרבות והפסטיבלים המתקיימים ברמת הגולן ובכנרת הסמוכה. ואם כבר הזכרנו את הכנרת, מה טוב יותר משילוב צימרים עם בריכה וחופי כנרת משגעים כדי להפוך את כל החופשה להנאת מים אחת גדולה? צימרים בחד נס המיועדים לזוגות ומשפחות, מציעים בין היתר דילים רבים המשלבים מסעדות ואטרקציות נבחרות מכל קצוות האזור ובכך משדרגים את השהות והופכים אותה להרבה יותר אטרקטיבית.


מבט אל החופשה מבפנים ומבחוץ


הבריכה בברטמנס בישוב חד נס פינוק זוגי


מבפנים, אפשר להתרשם מפאר רב ועיצובי הום סטיילינג מעוררי השראה. תוכלו לבחור בין בילוי במתחם צימרים לזוגות ברמה הגבוהה ביותר, הכולל בריכה פרטית לכם ולבני הזוג בלבד, או הנאה גדולה ומרווחת יותר באחד ממתחמי הנופש הגדולים המציעים מספר יחידות נופש, בריכת שחייה עצומה עבור כל הנופשים וכן מתחם גן מטופח ורענן בו כולם יכולים לבלות יחד. אם אתם מעוניינים בבילוי של צימרים בחד נס יחד עם זוג חברים או המשפחה, תוכלו להשכיר את כל המתחם וליהנות משטח פרטי בלתי מוגבל בו לכל אחד גם הפרטיות האישית שלו.


נהוג לחשוב, כי צימרים יוקרתיים ואיכותיים הם בעיקר נחלתם הבלעדית של הזוגות. אך למעשה ההתאמה היא גם למשפחות וקבוצות ללא סייגים, כאשר כלל מתחמי חד נס מתחייבים לרמה אחידה של יוקרה ואירוח, מאז הקמתם ועד היום. מתחמי נופש אלו מקפידים להתחדש ולשדרג את עצמם בהתאם לדרישות הקהל הנופש ומשלבים בתוך כל זאת מעין חופשה המותאמת אישית עבור כל זוג ומשפחה וכוללת את מתקני הפנאי הטובים ביותר: בריכה, ג'קוזי ספא זרמים, סאונה יבשה, ערסלים מפוארים, מיטות קינג סייז, טלוויזיות חכמות, מכונות אספרסו ועוד, כאשר הכל שוכן לצד נוף מופלא אל הרי הגולן או הכנרת עצמה. מומלץ לשאול את המארחים על תוספות מיוחדות ולהכין את המקום המיוחד להפתעות מרגשות עבור האהובים שאיתם אתם מתכננים לבלות את הנופש המפואר שלכם.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים