שינוי קטן, הבדל ענק: הרהיט היוקרתי שיגרום לבית שלכם להיראות כמו צימר בוטיק

מאת: צוות התוכן של צימרטופ24-06-2018
שינוי קטן, הבדל ענק: הרהיט היוקרתי שיגרום לבית שלכם להיראות כמו צימר בוטיק

כאשר מדובר ברצון לרהט את הבית ממש כמו צימר יוקרתי באמת, אין צורך לדחוף יוקרה לכל פינה וחלל אפשריים בתוך הבית ולפעמים כדאי להסתפק ברהיט אחד בלבד שמייצר את הרושם המלכותי. ברשימה הבאה ריכזנו מספר רהיטים שישרו אווירה יוקרתית על ביתכם בכל זמן נתון ואתם מוזמנים לבחור אחד מהם, שישדרג את החלל מפשוט לעוצמתי.


רהיטי היוקרה שישדרגו לכם את הבית

מיטה – הופכת את חדר השינה ללוקיישן מלכותי של ממש. שימוש במיטה יוקרתית מתרחש לרוב בחללים גדולים כמו מלונות בוטיק וסוויטות פאר זוגיות והוא מהווה את התוסף המשלים לחוויה הרומנטית. מעבר לכך, המיטה היוקרתית (והמזרון, כמובן!) מאפשרת חוויית שינה מעולה וגם רצון להתכרבל בה, בכל פעם שרק מביטים בה.


ספה – פריט ה"וולקאם", כלומר הרושם הראשוני של הבית וזה שמבחינים בו ראשון. קלאסית, אקלקטית או מודרנית, העיקר שהיא מביאה את המתבונן לכדי ישיבה רגועה ונוחה תוך פליטת שריקות התפעלות מהגודל, הרוחב, המודולריות, דחיית הכתמים, הצבע וההתאמה שלו לחלל הבית. ספות ענק מפוארות במיוחד יתאימו לבתים בעלי גודל מסוים מאוד ויש לשקול היטב את קבלתם לביתכם.


%@%@%p-1473x


כורסת טלוויזיה – רק היא לבדה יכולה לייצר את ה"וואו". לכורסה היוקרתית באמת יש אופי דומיננטי שולט ומיוחד וסביר להניח שבני הבית עומדים לריב עליה ללא הפסקה. מלונות בוטיק מסוימים שהבינו כי לא תמיד מתחשק לאורחים החוצה ולפעמים סתם בא להם לראות סרט בסוויטה ביחד, מציבים כורסאות עמוקות בעלות עיצוב מיוחד שהוא גם נוח וגם מלא השראה. 


פינת אוכל – ברוב הבתים היא פשוטה ואנמית אך אצלכם? היא הופכת לשוס אמיתי! כיף לארח ולאכול על שולחן רחב ידיים וכיסאות נוחים כל כך, בעיקר כשהדברים הקטנים עושים את ההבדל: חסין לחום וקור ולא משאיר סימן, בעל צבע ייחודי ושלום ולא להתראות לעץ המשעמם ואין צורך להנדס אותו כך שכלל הצלחות והסירים יכנסו בהצלחה.


כוננית ספרים – אוקיי, אנחנו יודעים שזה נשמע ממש מיושן, אבל יש המון רושם בכוננית או בשידה מאסיבית, שעומדים בפינה מיוחדת משלהם ומקשטים בספרים ואולי גם כמה עציצים את החלל. הכוננית משדרת חכמה, ידע, כוח ועניין כך שתהיו בטוחים שהיא תהיה גם שימושית בטירוף וגם מושכת את העין של כל מי שנכנס הנה. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים