מתחתנים? איפה הכי כדאי להצטלם

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-02-2018
מתחתנים? איפה הכי כדאי להצטלם

צימרים יוקרתיים לא רק לחופשה אלא גם לצילומי חתונה ואוירה  


אין יום מלחיץ יותר כמו יום החתונה, הכל חייב לדפוק כמו שעון, אנשי הצוות שמלווים את הכלה ההיסטרית אחראים לא רק על נראותה אלא גם על המורל והאווירה של היום הזה, בני המשפחה הקרובה מקיפים בהמון אהבה ורוגע וכל המאורע הוא כמו ללכת על ביצים....

הצלם כבר מנוסה היטב בימים מהסוג הזה ועדיין- לוקח אתכם למקומות בנאליים שכולם כבר היו שם, כולם הצטלמו שם ולכולם יש אותו אלבום בבית רק עם פנים שונות? הפעם זה לא ייקרה.. מגוון צימרים יוקרתיים לאלפיון העליון שיגרמו לאלבום החתונה שלכם להרגיש מפואר ביותר, כאילו צולם בתוך ממלכה קסומה עם אבירים ונסיכות.


 מתחם בוטיק אקסקלוסיבי ביותר בישראל: אחוזת דוריתא


לא מעט זוגות כבר הגיעו למתחם היפהפה הזה להצטלם וגילו לראשונה כמה תמונות יכולות להעביר! מתחם אירוח יוקרתי ומפואר ביותר עם הריהוט העשיר ביותר, העיצוב המפואר והנוף הקסום של הגליל המערבי!

בריכת שחייה מפוארת מוקפת גן מטופח וצבעוני נמצאת במרכז היחידות שם תוכלו אפילו לעשות צילומי טראש נדירים או סתם להתנדנד על נדנדה יפהפה בלב גן ירוק ומטופח ביום החתונה. בנוסף, תוכלו ליהנות מפריטי נוי יפהפיים הפזורים ברחבי הגן, מזרקות אבן, ערסלים, שביל ארוך עטוף גדר חיה ונלקח ממש מאגדה קסומה.

לאונג' אורחים מפואר ויפהפה עם קירות שקופים המשקיפים לבריכה, סלון אירוח יוקרתי ופשוט מקום מושלם למחפשים אחר צימרים יוקרתיים עם נוף פנורמי.


%@%@%p-11418x


להצטלם בתוך ארמון: נסיה- סוויטת בוטיק בגליל


הכלה לבושה בלבן  ואוי למי שתעז לבוא בצבע דומה ללבן! אך הצבע של מקום האירוח זה משהו אחר לגמרי.... צימרים יוקרתיים לאלפיון העליון עם עיצוב מלכותי שאין כמותו, שילוב של לבן וזהב המעניקים תחושה שממש מלכים אמיתיים היו פה. 


מתחם הבריכה המפואר והיוקרתי בנסיה בעל קירות הזכוכית המשקיפים אל הטבע הגלילי והמהפנט


בסוויטת נסיה תיהנו מריהוט עשיר ויוקרתי, עיצוב מפואר המתבסס על צבעי לבן-זהב ונותן תחושה מלכותית אמיתית. לוקיישן מושלם לצילומים של אהבה כמה שעות לפני שנשבעים אמונים זה לזו. 

רציתם תמונה מושלמת וחיפשתם צימרים יוקרתיים עם נוף פנורמי? כל המתחם המפואר עומד לרשותכם-  בריכת שחייה מעוצבת בעלת קירות שקופים הגובלת בנוף גלילי מרהיב ועיצוב חלומי של מתחם הגן. בפנים הסוויטה תיהנו מעיצוב לא מהעולם הזה, יוקרה, עושר ופאר הכל במקום אחד. אמבטיית free standing  יפהפייה, סלון אירוח מעוצב ויוקרתי, חדר שינה לבן עם הנוף והבריכה הנשקפים מעבר לחלון ודלת כניסה אחת גדולה ומרשימה ביותר.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים