יש כבוד: 6 סיבות טובות להעדיף צימרים על פני חופשה במקום אחר

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-03-2017
יש כבוד: 6 סיבות טובות להעדיף צימרים על פני חופשה במקום אחר

כל צורת נופש היא מהנה ומיוחדת בדרכה: המלון הוא הדרך הטובה להתפנק, הקמפינג הוא האופציה להכיר את הטבע מקרוב, בית ההארחה/ האכסנייה הם הדרך הבטוחה ללינה ספונטנית והצימר הוא האפשרות לבילוי פרטי מושלם... מבין כל הדרכים להניח את הראש במקום שהוא לא הבית, הצימרים היוקרתיים הופכים לאמצעי הנופש האקסקלוסיבי ביותר מכולם, שיש בהם הכי הרבה אפשרויות ובאיזושהיא מידה גם שילוב של שאר האיכויות: קרבה לחיק הטבע, המון פינוקים מיוחדים וגם יכולת להיות ספונטניים ולהגיע לנופש ברגע האחרון.


סיבה מס' 1 – צימרים מבטיחים פרטיות


האמת היא שבאף מקום אחר לא תזכו לקבל את אותה רמת פרטיות כמו שמציעים צימרים. הרעיון לקיומם בכלל הגיע מיערות וכפרי אירופה בהם שוכנות בקתות עץ חמודות ויפות, המציעות אירוח פסטורלי באווירה אותנטית "כמו פעם". ובדיוק "כמו פעם", הבתים נמצאים במרחק רב זה מזה, צופים לנוף פראי מדהים ומציעים ניתוק אמיתי ושלווה שאתם כה זקוקים להם.


סיבה מס' 2 – ההשקעה בכם עצומה


כאשר אתם אורחים של מלון גדול, ישמחו להשקיע בכם: לתת לכם את החדר מול הבריכה במידת האפשר, להציע רום סרוויס בתוספת תשלום ולקבל תוספת מגבות. סוויטות יוקרה בצפון מציעות את כל אלו ועוד המון מבלי שבכלל תרגישו שמישהו פה עושה לכם טובה. אתם אמורים לקבל את כל הדברים הללו ללא שום סייגים ובאופן אוטומטי.


מבחר צימרים לכל מטרה


סיבה מס' 3 – הכל עובר דרך המנהל


בעולם הנופש מקובל שאם אתה בעלים של מתחם נופש, אתה מעסיק אחרים שיטפלו בלקוח. לא זה המצב אצלנו. צימרים נבנו, הוקמו, מנוהלים ומתנהלים ע"י אותו אדם ובכל זמן. למעט מתחמי נופש ספורים בהם ישנו עובד מאת המקום שיעניק לכם את חוויית האירוח האישית, אתם נמצאים בקשר ישיר עם הבעלים וכבר פונים לערכאה העליונה בכל דבר ועניין.


סיבה מס' 4 – הספונטניות הופכת את הכל לזול יותר


מחירי הדקה ה-90 נפוצים מאוד בכל עולם התיירות. אך כשזה מגיע לצימר, הרבה יותר משתלם לקבל אירוח צימרים פנויים בסופ"ש הקרובבחצי מחיר על הלילה השני או בשילוב עם 3 ארוחות בסגנון "הכל כלול" – סתם כי אפשר ומתחשק לפנק אתכם היות והתפוסה איננה מלאה. חוץ מזה, אנחנו בטוחים שאין דבר יותר כיף מלהודיע לעבודה על יום או יומיים של חופש ותוך שעתיים כבר למצוא את עצמכם בוהים בנוף, נרגעים ומשכשכים במים.


סיבה מס' 5 – מתחברים לטבע, לנוף ולעצמכם


צימרים הם מעיין "התכנסות פנימית" שלכם לתוך עצמכם. כאן אין כמעט המולה ואורחים רבים. יש רק אתכם ואת מי שבחרתם להגיע איתם לנופש. דרך החלון תוכלו תמיד לפגוש בנוף הנהדר, להשיב לעצמכם כוחות ואנרגיות ולנוח לפני החזרה לשגרה. גם הפעילויות שבחוץ סמוכות מאוד לטבע ומאפשרות מפגש מהנה איתו בכל זמן.


סיבה מס' 6 – כי יש מקומות שפשוט שווים את זה, נקודה.


סוויטות יוקרה בצפון שנחשבות למעולות באמת, הן אלו שאוחזות בהכי הרבה ביקורות מפרגנות והנופשים ישמחו לחזור אליהם שוב ושוב. מתחםאורבן למשל מכפר ורדים הוא בדיוק כזה. אחד שנותן שירות מעולה ואירוח ברמה חסרת פשרות ובהחלט נהנה להיות אחד הצימרים המובילים באזור הגליל. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים