ימים של רומנטיקה: צימרים לזוגות בחורף

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-03-2017
ימים של רומנטיקה: צימרים לזוגות בחורף

בעולם לחוץ ואינטנסיבי כשלנו, מילים כמו "אהבה, "נופש" ו"פינוק" הן לחלוטין מילים שמתחשק לנו לגלגל על הלשון עכשיו. בעיקר בשיא החורף, כשנמאס כבר מההצפות, הפקקים והשגרה המרגיזה שלא משאירה שום מרחב תמרון. בנוסף לכל זה ממש אין לכם חשק לקום מהספה ולצאת לבלות איפה שהוא. לכן צימרים לזוגות ובעיקר בחורף, יכולים להיות התחליף המושלם לבילוי שלכם, זה שמאפשר מנוחה וניתוק, שינוי אווירה והנאות ממתקני פינוק שווים כמו כמו בריכה מחוממת ומקורה וג'קוזי ספא. והכל - מבלי להוציא את האף מהצימר!


חופשה בצימרים לזוגות


צימרים לזוגות – כל מה שמחכה לכם כאן בחורף


השנה תזכו לטעימה מעולם נוצץ וחדשני הרבה יותר, ככל שהדבר נוגע אל צימרים יוקרתיים לזוגות לכל מי שמעוניין בלא פחות מחופשה איכותית טובה במיוחד. במקום להסתפק בנופש השגרתי של מתחם צימרים כפרי עם מספר יחידות נופש, מציעים מתחמי נופש איכותיים רבים - סוויטות גדולות, פרטיות,  עם יכולת לארח זוג אחד בלבד. בלי הילדים, ללא אורחים נוספים. רק אתם, הבריכה והנוף שרואים מהחלון. מארחים המייעדים את המקום שלהם אך ורק לזוגות, מקפידים לשמור על רמה גבוהה מאוד, תודעת שירות מפותחת והרבה יותר פינוקים. כך צימרים לזוגות יכולים לרענן את השגרה שלכם באמצעות המון רעיונות: מקינוחי שף ועד בר אלכוהול חופשי, פירות חתוכים ועוד, כמעט ללא הגבלה. ואם כבר הזכרנו בריכה, גם כאן היא הופכת לגדולה ויוקרתית הרבה יותר ממה שזכרתם, היא בנויה ומרוצפת, מחוממת ומקורה היטב לכבוד החורף הקריר. העיצוב מושקע יותר ממה שהיה נהוג להציע לפני כן ונשען על עולמות עיצוב שונים ומיוחדים, כך שהעין תמיד תתעניין במה שהיא רואה. את כל אלו עוטפת ברוב המקומות גדר אלגנטית גבוהה ומעוצבת אף היא, שמבטיחה אפס הפרעות בשטח המתחם שלכם. פרטיות מוחלטת, נקודה. במקומות המציעים צימרים ללילה אחד אפשר ליהנות ממחיר אטרקטיבי יותר למען אלו מכם הספונטניים המחפשים 24 שעות של גוד טיים. בשל מיקומם של מרבית הצימרים בלב הטבע – יעטוף אתכם נוף מרהיב והסיכוי להיתקל באנשים אחרים למעט המארחים הוא קלוש. במקרים מעטים תפגשו במתחמים עם מספר סוויטות אירוח שאינן פרטיות אך בהחלט יוקרתיות - אפילו יותר מאלו הפרטיות.


רמה גבוהה ואירוח פרטי... כמה זה עולה לנו?


אם לשפוט לפי השנתיים-שלוש האחרונות, צימרים לזוגותהפכו לדרך הנופש הפופולארית ביותר. הביקורות שצימרים הפונים לזוגות מקבלים היא חיובית יותר ומתחמי האירוח מדורגים גבוה הרבה יותר ממה שדורגו בעבר. אם אתם מעוניינים בחופשה יוקרתית במתחם פרטי לגמרי, תשלמו באזור 1,500 ₪ ללילה בסופ"ש אך אפשר למצוא גם צימרים יוקרתיים לזוגות במחירים הרבה יותר זולים – בטווח שבין 600-800 ₪ לפני הנחה, שעוד ניתנת בעיקר בחורף כשהביקוש יורד משמעותית. מתחם ברטמנס המפורסם מחד נס מציע אירוח שכזה: פרטי, רומנטי לזוגות בלבד ועם בריכה מחוממת מקורה לכל זוג בו מתקיימים במהלך החורף מבצעים ודילים רבים וטובים שיבטיחו לכם פינוק ותענוג לא פחות ממושלמים. אתם מוזמנים להיכנס כבר עכשיו ולבחור את החופשה החורפית המפנקת שלכם ובתנאי האירוח הטובים ביותר. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים