הצעות לחופשת צימרים בגורן לפסח הקרוב

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-10-1969
הצעות לחופשת צימרים בגורן לפסח הקרוב

איזה מזל שהצפון מציע מקומות כמו המקום הזה! הישוב גורן שוכן במרומי הגליל המערבי, מוקף טבע פראי וירוק מכל צדדיו ונמצא בנקודת הגישה הכי נוחה אל כל מסלול טיול, נחל ואתר תיירותי שרק תרצו. אה כן, הוא מציע גם צימרים יוקרתיים למשפחות ברמה הגבוהה ביותר ונחשב לפופולרי מכל ישובי האזור. לא סתם נופשים רבים מעדיפים כבר מההתחלה לחפש צימרים בגורן – בעיקר בחגים ובחופשות. ואם גם אתם מתכננים איזו גיחה צפונה בפסח הקרוב כדי לפתוח את העונה החמה כהלכתה, סידרנו לכם היכרות עם 3 צימרים מדהימים בתוך הישוב הכי ירוק ופסטורלי, שהכי כיף להתפנק בהם.


עם בריכות פרטיות, ברמת הגימור המושלמת ועם המון אווירה טובה


1. אחוזת מיא – טירה מודרנית בשלושה חלקים שבנויה "על המים". לאחוזה המדהימה והנחשקת יש 3 סוויטות בוטיק מרשימות למדי, לכל אחת בריכה פרטית מחוממת ומקורה וגישה ישירה אל בריכת המתחם שנמצאת במרחק צעד וחצי מדלת הזכוכית של הסוויטה שלכם. הבריכה הזו הפכה למפורסמת הודות לבנייתה כנהר ענק (באורך של 40 מטרים!) ומעליו גשרונים קטנים שיעבירו אתכם ישירות אל מפלס השיזוף. אחוזת מיא מציעה צימרים בגורן ברמה גבוהה ונחשבת למתחם סופר מבוקש. אם אתם מעוניינים להיות כאן בזמן הקרוב, כדאי מאוד להזדרז.

2. כינור דוד – אנחנו מודים שיש משהו מלכותי למדי במקום הזה, שמציע 2 מתחמי סוויטות נפרדות זו מזו, כל אחת עצומה ונהדרת בפני עצמה, כשגולת הכותרת בה היא הבריכה הפרטית והמלכותית שמוקפת עמודי תמך רומיים ומזכירה בריכת מלכים מתקופה קדומה. כל סוויטה במתחם כינור דוד מציגה תצפית נפלאה למים הודות לקיר זכוכית עצום כשמאחוריו ניצב בנוסף גן עצום, פרטי ומלכותי לא פחות. 

3. אלומות יוסף – ארבעה צימרים בגורן שפשוט שווה לפתוח איתם את האביב! אלומות יוסף הינו מתחם חדש יחסית שאנחנו נהנים לתאר כריביירה גלילית עצומה ומושקעת. המקום מציע מספר שיא של 7 (!!!) בריכות שחייה, ארבע מהן פרטיות לכל אחת מהסוויטות ושלוש הנוספות ניצבות להנאת כל אורחי המתחם במרכז הגן: בריכת שחייה חצי אולימפית, בריכת ילדים מיוחדת ובריכת זרמים שתעסה היטב את הגוף ותשמור על בריאותכם.


צימרים בגורן


סגרנו צימרים בגורן! אז מה עושים בסביבה?


כאמור גורן הוא אחד המקומות האטרקטיביים ביותר לטיולים מכל סוג. בעוד שבישובים רבים המכילים צימרים יוקרתיים למשפחות ניתן למצוא מספר פעילויות עיקריות, כאן בגורן כמעט ולא צריך להתרחק מהצימר כדי לבחור איך לבלות את זמנכם. נפתח בהצעה לבקר בפארק גורן שנמצא איך לא, רק שתי דקות מכם, בפאתי המושב. הפארק מכיל מסלול מטיילים יפהפה ונוח גם לילדים, שבמהלכו ניתן להגיע אל מבצר המונפור המרשים (מומלץ להצטלם על רקע הנוף מתוך מבני הקשתות הניצבות כאן) ולרדת אל עבר נחל כזיב ולשכשך במים. למקום מספר דרכים וכיוונים ויש לבחור את המתאים מבחינת רמת הקושי ומשך הטיול המתאימים. אתרי התיירות השוכנים בסמוך לכל מתחם צימרים בגורןהם ראש הנקרה המפורסם שבו תסיירו בתוך לשוניות הים שחצבו ופיסלו את תופעת הטבע הייחודית המכונה נקרות ומבצר יחיעם שבו יחכה לכם סיור מיוחד באחד המבנים ההיסטוריים החשובים והמרתקים ביותר באזור הגליל המערבי. הסביבה כולה מלאה באפשרויות לטיולי שטח מדהימים (סוסים, ג'יפים, טרקטורונים, פעילויות ספורט ימי, חוגי צלילה ועוד) וכן במבחר מסעדות, מתחמי קניות ומקומות בילוי מהטובים ביותר בצפון. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים