הכי יפה שרק אפשר: צימרים עם נוף שאי אפשר לשכוח

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-04-2017
הכי יפה שרק אפשר: צימרים עם נוף שאי אפשר לשכוח

אנחנו ממש לא צריכים לספר לכם על איך שנוף יפה ופתוח יכול להשפיע על האנרגיות, תחושות הרוגע והבריאות שלכם. צימרים עם נוף הם אולי אחת הסיבות העיקריות לבחירה של הרבה נופשים בצימר. הרבה מעבר לתנאים המפנקים והבריכות הפרטיות, אפשר לחוות ולהתרגש ממראה מקסים ונדיר שלא צופים בו כל יום ולהתחבר באמת אל כל מה שטבעי, אופטימי וטוב בעולם. חוץ מזה, מדובר באחלה של לוקיישן לסלפי. סתם כדי להשוויץ שאתם כאן. הפעם נכיר לכם שני צימרים יוקרתיים, מדהימים ואטרקטיביים לזוגות, שנמצאים בקו האחרון לנוף פראי פתוח ויפה מטבעו, שכמעט בלתי אפשרי להוריד ממנו את העיניים או בכלל לשכוח אותו אי פעם.


צימרים עם נוף


נוף מגובה של 420 מ"ר מעל פני הים


אם אתם מתכננים חופשה רומנטית של צימרים עם נוףשעיקר החוויה בה הוא הרביצה והתפנוקים מול נוף פרטי שהוא אך ורק שלכם, כדאי שתכירו את סוויטת סיאלו – סוויטה פרטית, מרהיבה ומושקעת עד הקצה, עם אירוח לבבי ואדיב וכמובן נוף מדהים להתעורר מולו בבוקר, או להעביר איתו את השקיעה. סיאלו ממוקמת במושב הגלילי עין יעקב – מושב קטן ופסטורלי בגליל המערבי שמשקיף לים התיכון מגובה של כ-420 מ"ר מעל פני הים, מה שמבטיח מחזה מרהיב ומפעים בכל פעם מחדש. הסוויטה החדשה יחסית, מציעה נופש עתיר יוקרה בשכונה הגבוהה ביותר במושב וכוללת חדר שינה מאובזר עד הקצה ומתחם גן עצום מימדים בגודל של לא פחות ממאה (!) מטרים רבועים עם בריכה פרטית, ג'קוזי ספא חלומי ופינות ישיבה מלכותיות.


צימרים עם נוף שעושים הרבה כבוד לענף היוקרתי באמת


אם אתם מחפשים משהו שונה בנוף הסטנדרטי, שהוא הרבה מעבר לכל מה שאתם מכירים והתענוג בו נמשך כל הדרך מפסגות הגליל הגבוהות ביותר עד לסוויטה מלכותית ומושקעת במיוחד – גולדן סוויט זה בדיוק מה שאתם מחפשים. שני צימרים עם נוף הררי מקסים שבחורף הופך לתענוג ירוק יוצא מגדר הרגיל, כשבכל אחד מהם בריכת שחייה פרטית, ג'קוזי ספא וסאונה יבשה מהודרים. בפנים מצפה לכם אווירת בוטיק מפנקת במיוחד, שתאפשר לכם לנפוש בנחת יחד עם האהובים שלכם או אפילו לצרף זוג חברים שיתארחו בסוויטה הנוספת, כאשר לכל סוויטה המרחב הפרטי שלה מול הנוף המהמם.


ועוד כמה טיפים למציאת המקום המושלם


גם אם אתם מעדיפים שלא להסתפק רק בהמלצות שלנו ולהמשיך ולהתרשם ממתחמי צימרים עם נוף הפזורים במקומות רבים ומגוונים ברחבי הצפון, קחו עצה: צימרים יוקרתיים הממוקמים בגליל העליון ובדרום רמת הגולן הם שני האזורים שסטטיסטית מכילים הכי הרבה מתחמי אירוח מפוארים בעלי נוף פנורמי פתוח ומרהיב. כאן הסיכוי שלכם לצאת לנופש חלומי מול מראה הטבע המושלם הוא הגדול ביותר. כדי שתהיו בטוחים שאת הנוף שרואים מתמונות האתר בהחלט רואים במציאות ומאותן זוויות, אנו ממליצים לשאול את המארחים בנוגע לפרטים שרואים מבעד לחלון או הבריכה, לקבל תשובות בנוגע למה שגובל בקו העין שלכם גם מהצדדים ולוודא שאין בתים נוספים שיכולים להפריע לתצפית הנחשקת. אנחנו בטוחים שאם צימרים עם נוף זה מה שאתם מחפשים, אצלנו תמצאו אותו במקומות הטובים ביותר, בתצוגה המושלמת והמרהיבה שתרגש אתכם ולא תיתן לכם לשכוח אותה אי פעם. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים