פורים שמח ומבדח: צימרים יוקרתיים שהתחפשו עבורכם

מאת: צוות התוכן של צימרטופ27-02-2018
פורים שמח ומבדח: צימרים יוקרתיים שהתחפשו עבורכם

דרך נפלאה לחגוג את חג הפורים בצורה שוברת שגרה ומיוחדת היא במתחמי צימרים יוקרתיים למשפחות

בכל צימר מבטיחים חופשה של פינוקים והטבות מעניינות ומיוחדות, אך לפעמים אנו רוצים לצאת קצת מהשגרה ולקבל פן נוסף מיוחד שירגש אותנו ויוציא אותו מעט מן השגרה המפרכת והמשעממת לפעמים. בעלי מתחמים רבים וגם מתחמי היוקרה, אמצו את העניין של צימרים עם קונספט. קונספטים מיוחדים במינם שלא ישאירו אתכם משועממים ולו לרגע אחד, צבעונים, ססגוניים ומלאי עניין שיעבירו לכם את החופשה בצורה הכי משעשעת ומיוחדת שקיימת בארץ.


לכבוד חג הפורים שבא עלינו לטובה, קיבצנו לכם את מיטב המקומות המעניינים והמיוחדים ביותר בארץ


חווית לאס וגס בספסופה – בקתות עץ אשר מעוצבות בסגנון של המבנים המוכרים והידועים של לאס וגאס וביניהם טירת הנסיכות ומגדל האייפל המפורסמים אשר מעניקים תחושה של ייחודיות כיפית שלא ניתן לראות בשום מקום עוד בארץ. בנוסף לכל העניין והייחודיות של המקום, כמובן שקיימים גם פינוקים של צימרים יוקרתיים יוקרתיים ואיכותיים כגון מטבח מאובזר, טלוויזיה עם ערוצים פתוחים ומערכת וקולנוע ביתית. יושבים? כי השיא עוד לפנינו. השיא מגיע, במתחם הצימרים שם קיימת בריכה בצורת מיקי מאוס מקורית וייחודית שתעביר לכם את הזמן והשהות בכיף.


חווית אלף לילה ולילה בעין הבשור – 6 סוויטות מפנקות במיוחד מחכות רק לכם בקונספט מרוקאי שונה ומיוחד שיעבירו לכם את החופשה בצורה אקזוטית ומעניינת במיוחד. הבניה במקום כולה מאבן עתיקה מסוגננת ומעניינת. האריחים וחלונות הוויטרז'ים המיוחדים והאותנטיים לוקחים אתכם עוד בהתחלה למחוזות שעוד לא הכרתם. הריהוט מעוצב בסגנון מרוקאי אטרקטיבי במיוחד, כריות מסוגננות והמצעים במיטה עוצרים נשימה מרוב הצבעים הבוהקים והחזקים. בכל סוויטה קיימים מטבחון עם מכונת קפה אינטרנט, טלוויזיה עם ערוצים פתוחים, אוהל מרכזי ובו מוגשות ארוחות הבוקר בסגנון מרוקאי כמובן חוויה קולינרית מופלאה מובטחת שתשאיר לכם טעם של עוד. המאהל נמצא בגינה ולצדו גינת תבלין וירק מטופחת ומיוחדת במינה שלא ניתן לראות באף מקום. מזרקה מיוחדת במינה וכמובן פינות ישיבה מסורתיות ומעניינות עומדות גם הן לשירותכן.


בעלי המתחמים היוקרתיים שם בשבילכם


בעלי מתחמים רבים כבר הצהירו באורח האירוח שלהם שהם מעוניינים וגם פתוחים להצעות בנושא עיצוב קונספטים מיוחדים לחגים, חופשות, ואירועים מיוחדים למשל כמו מסיבות קונספט וכדומה. ייתרה מכך בעלי מתחמים מסוימים אפילו הכריזו על כך שהם ישמחו לקשט את המתחם בהתאם לבקשת הנופשים וגם ללא עלות נוספת וללא בקשות מיוחדות.


אחד מהמתחמים הנ"ל הוא פינה בלב – בראש פינה, אשר מעניק אפשרות לקשט כרצונכם ולפי הקונספט אותו תבחרו ללא שום בעיה מטעם בעלי המתחם. יתרה מכך בעלי המתחם עצמם יקשטו ויסדרו לכם את המתחם כרצונכם ויהפכו את החופשה הבאה שלכם למעניינת ושמחה יותר.


סוויטת ירח דבש המעניקה אינטימיות ושלווה


בנוסף תוכלו לזכות בהנאות הכלולות במקום שהן יוסיפו את החלק המפנק של החופשה שלכם. עיסויי ספא מפנקים, ג'קוזי ספא פרטי ומפנק שעומד לשירותכם, סאונה. המטבח מאובזר וכמובן איך לא, מכונת קפה.


חופשה לא תמיד חייבת להיות רגועה ומשעממת


לפעמים כדאי לנו לצאת מעט מן הקופסה ולגלות עולמות חדשים ומעניינים לא מחות מהמוכרים לנו. עלינו לצאת קצת מהשגרה ולחוות חוויות מיוחדות שלא יצא לנו כל יום לעבור. להשתגע קצת ולצאת מהקופסה עוד לא הרג אף אחד ומחקרים מוכיחים שזה אפילו חיוני והכרחי לשמור על אורח חיים מעניינים ומרגשים. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים