כל הדרכים להשיג צימרים איכותיים בצפון לסופ"ש

מאת: צוות התוכן של צימרטופ23-04-2017
כל הדרכים להשיג צימרים איכותיים בצפון לסופ"ש

על צימרים איכותיים בצפון, איכותיים באמת, אפשר לומר הרבה דברים טובים: הם שומרים על הרמה הגבוהה למשך שנים רבות, משקיעים באורחים שלהם ומקפידים לשדרג את נראות המקום לפחות פעם אחת בשנה. אך החיסרון הוא, שבעקבות ההצלחה הגדולה שלהם קשה מאוד להשיג בהם מקומות. בעיקר בסופ"שים הנחשקים ביותר.


מיהם המארחים שעובדים מסביב לשעון? בצימר שלהם שווה מאוד להתארח


בעצם כל מי שנחשב למתחם צימרים איכותיים בצפון, חבר בקבוצת צימרים מאוד מצומצמת. הרבה יותר ממה שנהוג לחשוב. בענף מדברים על ירידה במספר האורחים מידי שנה, בעוד ש"מי שאיכותי ויודע איך לעבוד – עובד באמת". כך למעשה נכנס לפעולה הטיפ הראשון מאיתנו אליכם – חפשו את מתחם הצימרים שנראה לכם שהמארחים בו עסוקים ב"פול טיים": המלצות חדשות מאורחים באתר, דף פייסבוק פעיל ולא רק בצד המפרסם וכן, גם טלפון תמים לכאורה למארחים על מנת לברר כמה זמן מראש צריך להזמין כאן מקום.

מתחם איכותי מאוד לדוגמה שעובד בשיטה האיכותית והבדוקה הוא אתר הנופש פרובנס בגן. המיקום בראש פינה מוסיף למקום היפהפה הזה הרבה נקודות בזכות הנחשקות של המושבה עצמה והאופציות שהיא כוללת בתוכה, אבל את ההשקעה, המראה הייחודי והשירות המשובח לא בהכרח יכולים לאפיין את כל מי שמציע צימרים יוקרתיים בראש פינה. כאן כל אחת מהסוויטות (ארבע במספר) כוללת עיצוב פרובנס שאיננו פחות ממרשים, בריכת שחייה עצומה ובולטות מסקרנת הודות לכשרון המארחת בפיסול אומנותי המתבצע בגלריה הסמוכה ומאפשר הנחת פסלים מעניינים בכל פינה וגם הצצה ורכישה מהגלריה עצמה. האירוח המוצע הוא ברמה גבוהה ואם יתמזל מזלכם, תוכלו להשיג כאן סופ"ש בעונה החמה.


צימרים איכותיים בצפון


צימרים איכותיים בצפון בדקה ה-90


כל מי שמחפש צימרים איכותיים בצפוןברגע האחרון, חייב לקחת בחשבון את נושא הביקוש. סביר להניח שבחורף המלאכה פשוטה יחסית ושגם במתחמי צימרים יוקרתיים בכנרת, ברמת הגולן ובגליל באשר הם אפשר להשיג את מבוקשכם בסופו של דבר. אך אם אתם נמצאים בחודשים החמים יותר (אפריל עד אוקטובר), כדאי לדעת שאתם מתמודדים מול מאות מחפשי חופשות שמעוניינים בדיוק כמוכם, לקבל את המקום השווה ביותר. הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות כדי לנצל את המצב בכל זאת לטובתכם הוא להמתין בסבלנות עד ליום רביעי בערב. ולמה? מפני שאז נפתח מה שמכונה בעולם התיירות "זמן הדקה ה-90" בו כל מי שלא סגר עדיין את המתחם שלו ונמצא בתפוסה מלאה, יעדיף למכור במחיר מופחת מאשר להשאיר את הסוויטה או הצימר ריקים. מתחמי צימרים שירותיים ויעילים כמו אלו שמציעים מחירים טובים ברגע האחרון יופיעו תמיד בראש האתר כך שאפילו לא צריך לחפש אותם במרוכז. כך תוכלו לערוך השוואה מתאימה בין המקומות ולבחור בזה שהכי מדבר אליכם.


חופשה במתחם צימרים איכותיים בצפוןאמורה לעלות לא פחות מ-600 ₪. כל דבר המוצע לכם ממחיר זה ומטה ייתכן שמתאים לכם ויהיה אטרקטיבי מאוד, אך איננו נחשב לטוב ביותר מבחינת הנוחות, הרמה והשירות. אך גם אם נתקלתם במקום שעלותו גבוהה יותר, תמיד תוכלו לחכות עד הרגע האחרון כדי לזכות בהנחה או חבילת נופש מפנקת שבעלי המקום מציעים. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים