יוקרה ששווה מילה טובה: 3 סוויטות בצפון עם מספר ההמלצות הכי גבוה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ08-10-2017
יוקרה ששווה מילה טובה: 3 סוויטות בצפון עם מספר ההמלצות הכי גבוה

הן הכי יוקרתיות שרק אפשר, שואפות עד לפסגות האירוח המחודדות ביותר ואין בהם טיפת פשרה, גם לא על כוס המים. אלה הם הצימרים הכי יוקרתיים בצפון שמידי יום קמים עם החלטה לעשות את הכל על מנת שתשובו הביתה עם התפיסה שמכאן אי אפשר יותר להשתפר. על כן סוויטות בצפון אלה הן לא רק נראות טוב ומפנקות כמו שצריך, אלא גם מכילות המלצות שפשוט שוות את ההגעה. לפעמים המלצה אחת כמובן מספיקה כדי לשכנע מישהו למהר לאוטו ולנסוע אל החופשה המושלמת, אך פעמים רבות מעדיפים הנופשים לאסוף מספר חוות דעת כדי לקבל את ההחלטה. פעמים אף רבות מכך, קורה שהאורחים נהנים (כנראה) אך בכלל לא משאירים אחריהם ביקורת כמזכרת לבאים בתור. אז איזה מזל שאנחנו כאן כדי לשקף לכם את הנתונים האמיתיים שקיימים ברשת ומספרי האורחים ונאספו מצמרת היוקרה הישראלית. כל זאת על מנת שתדעו לברור בין המקומות ולקבל החלטה מהירה ומדויקת ביותר! אז הנה הן - שלוש הסוויטות המפוארות – שאוחזות במספרי הביקורות החיוביות הגבוהים ביותר. תודו לנו אחר כך...


במקום הראשון – מתחם סוויטות בצפון שימיס אתכם ממבט ראשון


ברטמנס – כנראה מתחם הנופש שהיה ונותר הפופולארי והאהוב ביותר על הנופשים. אחרת, הוא לא היה אוחז במספר שיא של 130 חוות דעת חיוביות בחמש השנים האחרונות. וברטמנס הוא אכן סיפור הצלחה מסחרר ואינסופי: שלוש סוויטות בצפון הממוקמות בחד נס – מול מרחב טבע פראי ומרהיב בסמוך לכנרת. כל אחת מהסוויטות היא צימר מבודד עם בריכה פרטית רק לו, העיצוב הפנימי שונה מסוויטה לסוויטה והנוף בשילוב הבריכה הפרטית מסוגל להטעין אנרגיות בכל אחד מהנופשים, בכל פעם מחדש.


%@%@%p-11302x


וכך נכתב לאחרונה ממש על אחת הסוויטות: "... התמונות משקפות במידה מלאה את מה שמקבלים... הארוחה הייתה מדהימה... ארוחת הבוקר הכי טובה שאכלנו. הניקיון של החדר היה ברמה הגבוהה ביותר שאפשר. כל הדברים האלו גרמו לנו להרגיש כאילו הגענו לגן עדן. חוויה מדהימה ועוצמתית, החופשה הכי טובה שהייתה לנו עד כה..."

 

במקום השני – חוויית האירוח המושלמת בישראל

 

דורנס – אם יש משהו שמתחם הסוויטות הזה טוב בו, זה השירות, שמתעלה גם על המון סוויטות בצפוןבמדד היוקרה. כן, הסוויטות בעלות הבריכות הפרטיות ורמת הדיוק העיצובי אוחזות בלא פחות מ- 58 חוות דעת, המאגדות בתוכן חוויות נופשים מכל אחת מארבעת הסוויטות השונות במתחם. אולי זה קשור למיקום המעולה ואולי גם להשקעה באלמנטים היוקרתיים, אך מעל הכל, שימו לב להמלצה אחת מיני רבות המשבחת בעיקר את השירות המדהים: "...מלאי התרגשות ואושר. זכינו באירוח המדהים... הלב הרגיש והמלא ברצון להעניק ולתת. לא ציפינו להנאה כזו, לחום כזה ולהרגשה כ"כ חמה ומחבקת..."


מתחם הבריכה סוויטת ירח דבש


ובמקום השלישי – האווירה הכי נחשקת


אורבן – אפשר לתת להרבה סוויטות בצפון להתחרות באורבן. סביר להניח שהן יפסידו. עם 48 חוות דעת אוהדות ונלהבות, אפשר למקם את סוויטת אורבן החלומית כטוענת הבאה לכתר "המושלמת מהצפון". צימר מבודד עם בריכה המציע נוף פנורמי פתוח אל מרחבי הפרא המקיף את כפר ורדים, אווירה סופר רגועה ועיצוב אדריכלי מדהים ומפתיע. "...המארחת הכי הכי שיש – מפנקת, דואגת, עושה הכל מאהבה אמיתית לאורחים שלה... דגש על כל הפרטים הקטנים. הבחוץ מדויק... פינות ישיבה בכמה סגנונות לכל מצב רצוי. בקיצור מומלץ בחום לזוגות ובכלל לאנשים שבא להם להתפנק ולתפוס ראש טוב בנוף מרגיע."


%@%@%p-6855x 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים