גשם של יהלומים: חוגגים חורף בצימרים היוקרתיים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ05-11-2019
גשם של יהלומים: חוגגים חורף בצימרים היוקרתיים

החורף נחשב לתקופה הכי עסוקה ושגרתית לאורך השנה. מי שנחשב למלך הפקקים ואלוף הצווארים התפוסים, יכול להיות גם ההזדמנות שלכם לקחת הפסקה מהעולם ולהתכרבל עמוק בתוך הפוך או לצאת לשחייה בבריכה המחוממת, כשכל הנוף מונח לנגד עיניכם . צימרים יוקרתיים לחורף מספקים הזדמנות מעולה לצאת מהבית ועדיין להמשיך להתפנק כיד המלך, בייחוד כשהמחירים צונחים והאירוח בשפע. 

צימרים יוקרתיים לחורף – כל היתרונות הקיימים

להבדיל מעונות השנה האחרות שבהן הצימרים רושמים ביקוש גבוה, דווקא צימרים יוקרתיים לחורף נחשבים לסוגה העלית של הנופש בצפון, כאשר הם מכילים את כל המנעמים שרק אפשר, בזמינות מיידית ובחצי המחיר. בנוסף, חוסר הצפיפות במתחמי האירוח תורם במידה רבה לפרטיות, כאשר שום זוג לא צריך לחלוק את הבריכה המחוממת עם אורחים נוספים ובדרך כלל גם לא את מסלולי הטיולים והאטרקציות. בתקופה זו כשהכל שגרתי ונטול חופשים, צימרים יוקרתיים לחורף יכולים לשבור את מהלך היום הרגיל, לשחרר את הלחצים ולספק לכם תענוגות ראוותניים שבוודאי תשמחו מאוד לקבל. 

שלושה מתחמי יוקרה מושלמים לחורף 2020


סיאלו – סוויטת התענוגות המפורסמת ממושב עין יעקב שבגליל המערבי מעמידה לרשותכם בחורף 2020 את מתחם הבריכה המחומם המושלם, עם ג'קוזי ספא בצד ונוף מלהיב. הסוויטה בעיצוב מודרני מורכבת משורה של רהיטי איכות מובילים ואירוח אישי צמוד הכולל מספר אקסטרות והפתעות לאורך החופשה. אם חיפשתם מקום פרטי שהוא חצי-צימר יוקרתי לחורף וחצי-ספא, כאן תוכלו להגשים זאת.

פול וויו – מה אדם צריך בסך הכל? מקום חמים ומפנק עם כורסאות לבטטות הטלוויזיה שאתם, מסך צפייה בגודל מרגש עם כל תכני ה-VOD הקיימים, קירות מזכוכית שיעזרו לכם להביט בצורה המושלמת בגשם שיורד בחוץ ובריכת שחייה בטמפרטורה גבוהה כדי שחס וחלילה לא יהיה משעמם. פול וויו הינו מתחם בקונספט הוליוודי הכולל 4 צימרים יוקרתיים לחורף – לכל מתחם חצר עם בריכה פרטית משלו וכמובן סלון "בטטות" מושקע במיוחד. 

שלווה עילאית – למושב ספסופה הגלילי יש נוף מהפנט, המון אפשרויות בילוי וטיולים בסביבה ואת שלוש הסוויטות של שלווה עילאית לחובבי החיים הטובים בלבד. הסוויטות משלבות בין עיצוב כפרי לגימור מודרני ומבטיחות פרטיות מושלמת, אירוח ללא פשרות ומתחם בריכה וספא חלומי – ומקיימות ללא שום תנאים מגבילים! מתאים למי שחולם על קפאין ואלכוהול מול האח, המון מרחב בחופשה הזוגית וכמובן שכשוך בוקר בריא במי הבריכה החמים והמפנקים. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים