איך לעצב את חדר השינה שלנו כמו צימר יוקרתי

מאת: צוות התוכן של צימרטופ08-03-2018
איך לעצב את חדר השינה שלנו כמו צימר יוקרתי


איך להפוך את חדר השינה שלכם לאחד כזה שתרגישו שאתם בנופש, שכל הזמן ירגש אתכם מחדש ובו זמנית תרגישו בו הכי בבית בעולם .


בעזרת כמה טיפים פשוטים ופרקטיים תוכלו גם אתם לעצב את חדר השינה שלכם כמו צימר יוקרתי לזוגות שתיהנו להירדם בו ותגלו אותו מחדש בבוקר שאחרי, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לעקוב אחר הטיפים הבאים:


1. מצעים


כשאנחנו מגיעים לצימר יוקרתי / מלון בוטיק אנחנו תמיד נזכה למצעים רכים ונעימים, בדרך כלל בצבע לבן או בטקסטורות עדינות בהירות המתאימות לעיצוב המקום. חשוב מאוד לשמור על קו אחיד על עיצוב כל חלל החדר ולהשקיע גם בבחירת המצעים למיטת השינה שכן המיטה מהווה את החלק הדומיננטי והמרכזי ביותר בחדר השינה. 


2. גודל מיטה

מיטת השינה הזוגית הקלאסית כבר מזמן הפכה למבוקשת בכל דירה פשוטה, על מנת לתת לחדר השינה מראה יוקרתי ומעוצב בטוב טעם מומלץ לרכוש מיטת קינג סייז בגודל 2X2 מטרים או כמה סנטימטרים מעלה או מטה אבל לא יותר מזה! גודל המיטה כמובן תלוי בגודל החדר, במידה והחדר לא מספיק גדול עבור מיטה באורך ורוחב של שני מטרים אפשר להסתפק במיטת קווין סייז(הקטנה יותר) שמגיעה לרוחב 1.60 ואורכה שני מטרים. 


3. תאורה

תנסו למצוא את מנורות התאורה המעוצבות ביותר והמיוחדות ביותר, כמובן שלא נרצה שתרכשו מנורות צבעוניות ומוגזמות אך בכל זאת, מנורות ליבון, קווי נחושת, בסיס שחור וכו'. בנוסף, מומלץ להשתמש בשתי מנורות בשני צדי המיטה ולפזר תאורה אפקטיבית המוסתרת בתוך קיר או תאורת לד מיוחדת.


חדר השינה היוקרתי המשקיף אל מתחם הבריכה הפרטי בסוויטת עלמה


4. צבעים

לא נוכל לומר לכם באילו צבעים לעצב את חדר השינה אך חשוב שיהיו כמו קווים מנחים. עדיף להימנע מערבוב צבעים מוגזמים בחדר ולשמור על קו נקי ואחיד בו שולטים לכל היותר 3 צבעים דומיננטים. 

חשוב לשלב פריטי נוי תואמים לאווירת העיצוב בחלל, במידה ויש מקום ספות בצבע דומיננטי יוסיפו רבות לעיצוב וכמובן ליצור הרמוניה מושלמת עם צבע הקיר, טפט ייחודי בקיר אחד בלב ומצעים משתלבים.


5. אקססוריז


הטאץ' האחרון בעיצוב חדר השינה! אקססוריז אקססוריז אקססוריז- זו מילת המפתח שתשדרג כל חדר פשוט למשהו שיקי, מעוצב ומלא בסטייל. חשוב לדעת למקם את האקקסוריז במקום הנכון וכמובן *לא להעמיס מדי על החדר*!!! לכל אקססוריז יש את המקום הנכון לו, ואם קניתם כבר סט של 3 תמונות אין צורך להשתמש בעוד סט בקיר הנוסף. 

כמו בצימר יוקרתי לזוגות גם בחדר השינה הפרטי שלכם, כריות שינה בגדלים שונים יוסיפו לאווירת החופש במיטה ויגרמו לחדר השינה להיראות מלכותי ולמיטה מזמינה במיוחד. 

אפשר לפזר תמונות זוגיות על שידות, קומודת איפור ואפילו לתלות בצורה מקובצת על קיר שנבחר אך בשום פנים ואופן לא לפזר אותן בין ארבעת הקירות שבחדר. 

בנוסף, וילונות הן הפריט הכי חם ומוסיף שתוכלו לשים בחדר השינה- חדר בלי וילונות מרגיש כאילו אנחנו עוד לא גרים שם והוא לא שלנו... לכן, מומלץ להתאים את הוילון לגודל החלון ובעיקר במידה והמיטה לא מוצמדת לקיר רצוי להשתמש בוילונות ארוכים שנשפכים על רצפת החדר. מומלץ לשלב שני סוגי וילונות במקביל על מנת ליצור עניין וחצי הצללה.


זהו! זה הטיפים שלנו איך לעצב את חדר השינה כמו צימר יוקרתי לאלפיון העליון או מלון בוטיק, מקווים שעזרנו והמשיכו לקבל השראה ממאות הצימרים באתר שעוצבו ביד רמה ובסטייל אין-סופי.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים