מחפשים צימרים לחופש הגדול? בואו לקרוא על המקומות הכי שווים לילדודס

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-06-2017
מחפשים צימרים לחופש הגדול? בואו לקרוא על המקומות הכי שווים לילדודס

אנחנו לא באמת יודעים מהו האחוז האמיתי של ההורים שמצליחים לעבור את תקופת החופש הגדול בשלום. מדובר במשרה נוספת שבה כל הורה הופך להיות הקייטרינג, מורה הטיולים וסוכן הנסיעות של הבית וכל זה תוך רצון להמשיך ולהתמיד במידת מה בשגרה הרגילה של חיי היומיום. מצד שני, זוהי ה-תקופה לטיולים, כאשר המטלות מבית הספר יכולות להתבצע על פני חודשיים שלמים והמשק באופן כללי נהנה מהשמש הטובה בבריכה. זה הזמן שלכם למצוא צימריםמדהימים לחופשה יפה וטובה עם הילדים ואפילו מעכשיו לעכשיו.


נופש קליל באווירה קיצית


בעוד שהתור מעמדת הצ'ק אין בנתב"ג עומד להתארך לפחות עד קו המונית האחרונה שמחכה בחוץ, אתם עדיין יכולים למצוא מקומות פנויים ולא פחות ראויים כאן אצלנו בצפון. מתחמי צימרים עם נוף, בריכה גדולה וחדרי שינה איכותיים מצויים בכל האזורים ואין לנו ספק שעבורכם ועבור הילדים דרוש פיתרון שקט ומרגיע יותר, מאשר זה שידרוש מכם להתרוצץ שעות בין נתיבי תחבורה ומזוודות (זה בסדר, אתם תמיד יכולים לנפוש גם וגם...). אז כדי שתוכלו לחסוך בזמן וגם למצוא את המקומות הפנויים הכי טובים – קבלו מאיתנו את רשימת הצימרים הכי אידיאליים לחופשת קיץ עם הילדים:


חמישה צימריםמושלמים לחופש הגדול


נוגעים בשמיים – אנחנו רוצים לראות את הילד שלא יעמוד בפליאה מול הנוף המרשים הזה! אי שם על קו התפר שבין הגליל המערבי לעליון, תמצאו ארבע סוויטות משפחתיות מעוצבות עם בריכת שחייה וג'קוזי ספא מלווים בנוף מדהים באמת. מרחב גן מטופח יאפשר לילדים להתרוצץ בזמן שאתם כבר מנפנפים על הגריל או סתם נרגעים בספא. והבונוס? צימרים עם נוף כחלק מחוויית האירוח הדרוזית האותנטית, שופעת, מושקעת ומלאה מטעמים!


אחוזה מעבר לאופקאחוזה מעבר לאופק   מתחם צימרים בעל אחת הבריכות המושקעות והמטריפות ביותר שהכרנו. מתחם הבריכה של האחוזה עושה כמעט לבדו את כל העבודה ויאפשר לילדים שלכם להפוך אותה לאטרקציה המרכזית המופלאה של הנופש, עם קצת טיולים בסביבה המקסימה של מושב דלתון (אגם דלתון, יקב דלתון ועוד!). למתחם 3 בקתות גדולות ומעוצבות.


הבריכה באחוזה מעבר לאופק בישוב דלתון


אביב בלב – ארבעה צימרים ברמת הגולן המשגעת ובמושב הטוב מכולם: חד נס על יד הכנרת וביתם של מיטב האטרקציות בצפון. למתחם חדרי שינה מטופחים במיוחד וסביבת גן טרופית מעוצבת הכוללת בריכה מפוארת, מים זורמים, ערסלים ופינות מוצלות. אל תוותרו על פעילויות המושב והסביבה הקרובה שיכולים להיות בסיס נפלא לחופשה שלכם, לא פחות מהמתחם עצמו.


בקתות עדן רמות – מתחם אירוח וותיק ונחשק המציע ששלושה צימרים יוקרתיים ברמות השוכנת מעל הכנרת ובמרחק 3 דקות נסיעה מחופיה המערביים. כאן מצפות לכם בקתות עץ יפהפיות ורחבת בריכה מעוצבת, מתחמי דשא מפנקים ואירוח מכל הלב. בסביבה הקרובה שלל אפשרויות בילוי החל מחופי הכנרת, דרך טיולי ג'יפים וסוסים מהמושב עצמו, מסעדות טובות ומסלולי טיול מהנים לכל הגילאים.


טבע הבריאה – שש יחידות אירוח המוקפות בצמחייה ונופים מרהיבים במיוחד, כפי שרק מושב חזון הגליל יודע לספק לכל הנופשים שבו. צימרים הכוללים מראה ציורי במיוחד ואירוח פסטורלי לכם ולילדים, עם בריכת שחייה גדולה ומדשאות יפות שאפשר לשחק ולהתרוצץ בהן ללא הגבלה. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים