צימרים יוקרתיים לזוגות בלבד: קולקציית הארמונות המודרניים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ03-08-2017
צימרים יוקרתיים לזוגות בלבד: קולקציית הארמונות המודרניים

יש הרבה מקומות ראויים לחוויה מפנקת. אבל אם אתם מחפשים צימרים יוקרתיים לזוגות בלבד שהם הטופ של הטופ – תכירו את החלום החדש: מקומות שנראים כמו ארמונות מודרניים.

עושר וסגנון הם בדרך כלל התכונות הכי מושכות שיכולות להיות למתחם הנופש הפרטי. הרצון להגשים פנטזיה יוקרתית שכזו מתעוררת בעיקר כשאנחנו חושבים על הדרך הטובה ביותר להשקיע בבני הזוג שלנו, לרגש ולהפתיע אותם. על כן צימרים יוקרתיים לזוגות בלבד מתאימים לא רק למפונקים שמעוניינים לשלם ממיטב כספם על מקום שאפשר להשוויץ בו באינסטוש, אלא גם לחוגגים שמבקשים מקום פרטי למען החוויה: הצעת נישואין, יום הולדת או תאריך מיוחד שחובה לחגוג בו. צימרים יוקרתיים לזוגות בלבד באמת מגשימים את החוויה עד הסוף: בריכות פרטיות, מתקני ספא חלומיים, נופים מיוחדים ואווירה ממכרת. אחדים מהם אפילו נראים כמו בתי מלוכה גדולים ומיוחדים, כאלה שהוכנסו בהם כל הפינוקים המודרניים ואפשר בקלות היה לנחש שגרים כאן מלכים.

הכירו את הארמונות המודרניים שכל זוג חולם עליהם, כל חופשה מחדש:

אחוזת דוריתא – קשה מאוד לדמיין את הימים שלפני ההקמה של אחוזת הפאר ממושב לימן, סמוך לחופי אכזיב והסביבה הטבעית המקשטת אותו. מדובר באחד המקומות המלכותיים שיצא לנו לפגוש ואין ספק שמתישהו הלוקיישן הזה יככב בסרט שובר קופות. קירות הסוויטות החיצוניים עשויים בריקים או בטון מצופה אריחים גדולים ואילו הפנים מעוצב כארמון אירופאי קדום, לא פחות. לדוריתא 5 צימרים מהממים בהחלט, לחלקם בריכת שחייה פרטית ולכולם מתחם גן שיכול בכיף להיחשב כחצר מלוכה מפעם, עם בריכה מלכותית, מתקן ספא ענק, חדר כושר ועוד המון תענוגות.

כינור דוד – אמנם צימרים יוקרתיים לזוגות בלבד מחוייבים בתוספת הבריכה הפרטית, אך לא הרבה מהם משתמשים בה כחלק אינטגרלי מעיצוב המקום. וארמון המלוכה המודרני כינור דוד יודע בדיוק איך לשכנע אתכם למלוך עליו לסופ"ש אחד שלם: מפלס אחד המקושט בריבועי אור וחלונות קיר גדולים, מסביבו הבריכה העצומה, כאגם שמקיף אותו מצדדיו ורק גשר מתקפל ורק תנינים חסרים בו באמת.

חלומות נפתלי – לא רק צימרים לזוגות עם בריכה, אלא מושבת מלכים עצומה וחסרת פשרות. עשר סוויטות חלומיות שוכנות כאן בתוך שטח גן אינסופי, ירוק, מושקע ומרשים לכל הדעות. זוג שמעוניין ליהנות מהטוב ביותר חייב להכיר את המקום הזה שבתי האירוח שלו נבנו מאבן גלילית ומתחת לעצי הדקל הגבוהים שלו זורמת הבריכה הענקית. רבים רואים בחלומות נפתלי לא רק כמתחם צימרים יוקרתיים לזוגות בלבד אלא גם כפיתרון מוצלח אף לחתונות ואירועים קולקטיביים בתוך המתחם.

צימרים יוקרתיים לזוגות בלבד – איך משיגים ארמון נופש שכזה?

כדי לזהות ארמון מודרני שישרת אתכם נאמנה בחופשתכם הקרובה, תצטרכו להביט קודם כל בתמונות המקום. הפעם ההמלצות או הטיפים מקרוביכם בנוגע למתחמי נופש כאלו ואחרים פשוט לא יספיקו ואם ברצונכם במקום שיקח את חוויית הנופש שלכם עד הקצה, עדיף שתתרשמו ממנו אך ורק בכוחות עצמכם. כדי לדעת שהמתחם באמת שווה את ההשקעה, תצטרכו לשוטט מעט בין הצימרים השונים המוצעים באתר ולזהות את המפוארים ביותר מבין כולם. הם לרוב יכללו את הבריכות הגדולות ביותר, את העיצוב החדשני ביותר ומקוריות רבה בכל הנוגע לשטחי הגן, רמת האבזור והסביבה החיצונית. אין ספק שארמון נופש יוקרתי ומפואר שכזה יגשים עבורכם את חוויית האירוח המושלמת, ללא פשרות ובדרך שתהפוך אתכם למלכים אמיתיים. גם אם זה זמני.

 

 

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים