יוקרה ברמת הגולן - טיפים לחופשה חלומית ויוקרתית ברמת הגולן

מאת: צוות התוכן של צימרטופ14-12-2022
יוקרה ברמת הגולן - טיפים לחופשה חלומית ויוקרתית ברמת הגולן

מתכננים נופש רומנטי וזוגי? מבחר צימרים יוקרתיים ברמת הגולן במיוחד עבורכם.

אם הייתם מבקשים מאיתנו להגדיר רומנטיקה מהי.. היינו מדברים על חורף. הקיים מעשה זוגי ויפה כמו ללכת יחד תחת אותה מטריה? או להתכרבל בשמיכות ולצפות בסרט טוב? או אפילו ערב מפנק ורומנטי בג'קוזי רותח כשבחוץ המעלות צונחות.
וכדי להעצים את החוויה דאגנו לכם למבחר צימרים יוקרתיים ברמת הגולן  עם נוף פתוח ירוק והררי, עם אוויר נקי ורוח נעימה החוויה מתעצמת אפילו יותר.
עם קמין חשמלי או עצים, ג'קוזי ספא חיצוני מפנק או פנימי גדול, בריכה מחוממת ומקורה, חדר רחצה מרווח ועוד ועוד.
אזור רמת הגולן מתפאר במגוון רחב של מתחמי אירוח ביניהם וילות, צימרים וסוויטות יוקרה ברמה הגבוהה ביותר. בגלל המיקום המדויק, האוויר הנקי, ושפע האטרקציות והפעילויות באזור, אין פלא שהביקוש להגיע אליו כה גבוה. קיבצנו עבורכם את חמשת המומלצים שלנו:

אניצ'ה
*ישנו מרחב מוגן בכל אחת מהסוויטות* נופש מפנק במתחם היוקרתי אניצ'ה – סוויטות בעיצוב מרהיב עם בריכת שחיה מחוממת אל מול נוף החרמון
טלפון: 052-9172703 לעמוד המידע של אניצ'ה
אניצ'ה
צוק גמלא
בקתות עץ יוקרתיות ורומנטיות לזוגות בלבד עם ג'קוזי מפנק מול נוף חלומי לכנרת והרי הגולן ושלל פינוקים.
טלפון: 052-8741492 לעמוד המידע של צוק גמלא
צוק גמלא
קסם השני
בקתות עץ רומנטיות עם ג'קוזי ספא פרטי לכל אחת. נוף ישיר לכנרת ומתחם גן מטופח עם צמחייה עשירה.
טלפון: 052-9708201 לעמוד המידע של קסם השני
קסם השני
אהבה ורומנטיקה
חופשה איכותית, מפוארת ורומנטית "על המים", הכוללת בקתות מעוצבות עם בריכה פרטית לכל בקתה מחוממת ומקורה מול נוף מרהיב לכנרת.
טלפון: 052-9097745 לעמוד המידע של אהבה ורומנטיקה
אהבה ורומנטיקה

 כאן כדי להגשים לכם את החלומות- טיפים מנצחים לחופשה היוקרתית המושלמת

מי לא אוהב חופשות מפנקות עם כל הפסיליטיס והאבזורים השווים? החל מאמבט אובאלי מפנק במרכז הסוויטה, בריכת אינפיניטי מחוממת ומקורה, וג'קוזי מבעבע כשבחוץ הטמפרטורות צונחות.

אז איך בוחרים? מאוד פשוט. מלבד ההמלצות (המעולות) שלנו כאן למעלה, לכל צימר יוקרתי קיים אבזור, אותו ניתן לסנן בקלות באתר. לרוב כשנחפש מתחם יוקרתי בין אם אנו מבקשים חופשה זוגית או משפחתית- הפרטיות תהיה חלק בלתי נפרד מכך. הרי לא תרצו להגיע למתחם יוקרתי ולגלות שהבריכה לא פרטית.. או שמישהו אחר משתכשך יחד אתכם בג'קוזי…
דבר נוסף שנחפש, אבזור מלא. מה הכוונה? מטבח הכולל כל מה שצריך על מנת לדאוג לארוחות מפנקות, ואפילו שף פרטי שמגיע לבשל לכם בו. נשמע כמו חלום? מציאותי לחלוטין.
בנוסף, מתחמי אירוח שמספקים תוספות נופש, בינהם עיסויים וטיפולים, קישוט ועיצוב לאירועים מיוחדים וכדומה. 

פותחים את חורף 2023 בחופשה קסומה עם צימרים יוקרתיים ברמת הגולן - נופים מרהיבים ומתחמי יוקרה מהטובים בארץ. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים