כך תשיגו צימר יוקרתי עם בריכה פרטית

מאת: צוות התוכן של צימרטופ07-01-2017
כך תשיגו צימר יוקרתי עם בריכה פרטית

הפרטיות שלנו היא ערך עליון. אנחנו שונאים כשאחרים משתמשים לנו בחפצים חשובים, מחליטים עבורנו כיצד לחשוב ושואלים אותנו שאלות חודרניות מידי. אז מה הפלא שאת הנופש שלנו אנחנו תמיד נעדיף לקיים בדיוק אותו הדבר? כל צימר יוקרתי עם בריכה פרטית נועד על מנת שאורחיו בו יתארחו לבד לחלוטין. בלי הצורך בסמול טוק, נימוסים מחייבים או קודים חברתיים. כאן אפשר להיות מי שאתם – להיכנס למים ולא להתבייש מאורחים אחרים, לצלול פנימה בשעה שנוחה לכם ולשוחח על מה שבאמת מתחשק, בלי לחשוש שאחרים ישמעו. למעשה, צימר יוקרתי עם בריכה פרטית מבטיח פרטיות לא רק בבריכה, אלא בעצם בחופשה כולה. ומעצם יוקרתה, היא אמורה לספק לכם את כל האמצעים הדרושים לבילוי חלומי ועצמאי שבו לא תצטרכו לסבול אף אחד.


מוצאים צימר יוקרתי עם בריכה פרטיתושואלים את השאלות הנכונות


האמת המרה היא, שהמון צימרים בשטח כוללים בריכה. אבל מהם ועד פרטיות ויוקרה קיים מרחק שנות אור. הסיבה לכך היא הרצון של מקומות רבים למשוך אליהם את קהל הנופשים ומבלי להיות אחראים או מודעים לחלוטין לרצונם האמיתי של אלו המתארחים אצלם. לכן לפני הכל – נתונים חשובים! צימר יוקרתי באמת שכולל בריכה פרטית אמור לעלות כ-1,500 ₪ ללילה בסופ"ש בממוצע. ולכן, כל עוד אין מבצע מיוחד, זהו המחיר ללא סייגים. אם ראיתם צימר המבטיח לכם איכות דומה אך במחיר מופחת משמעותית דעו שלא בהכרח שמדובר במקום איכותי ונוצץ כפי שחלמתם. אם פניתם למארחים בבירור על הצימר ואתם מעוניינים לוודא שאכן תזכו לפרטיות וליוקרה הנכונים, כדאי שתשאלו דברים בדרך נכונה. בעיקר שאלות שהתשובות שלהן הן אינן "כן" בלבד. כך למשל – במקום לשאול "האם הבריכה היא פרטית?" מומלץ לשאול: "מי עוד יכול להשתמש בבריכה?" ובמקום השאלה "האם המתחם פרטי?" כדאי שתשאלו "מה נמצא ליד הצימר?" כך תוכלו לגלות מיהם היוקרתיים באמת שישמחו להעניק לכם בריכה פרטית וסל חוויות אקסקלוסיבי, לעומת אלו שרק רוצים שתגיעו על מנת להתפרנס.



בריכת שחיה פרטית ומפנקת מחכה לכם בסוויטת היוקרה - סגול



גם איכות הבריכה חשובה. מאוד.


כל צימר יוקרתי עם בריכה פרטית אמנם יעניק לכם חוויה טובה וראויה, אך אף אחד ושום דבר לא מבטיח לכם שאיכות הבריכה עצמה תהיה גבוהה באמת. לכן לפני שאתם מקבלים החלטה – כדאי שתכירו את מדרג האיכויות של הבריכות: הזולה ביותר היא בריכת האינטקס המוכרת שעשויה מגומי. אמנם היא לא נמצאת ברוב המתחמים היוקרתיים אך אם נתקלתם בה, מומלץ לדלג למתחם הבא בתור. היוקרתית ביותר היא הבנויה מבטון – זו שברוב מתחמי היוקרה תהיה מרוצפת בפסיפס, אך לא בהכרח. סוויטת אגדת הקסם למשל, התחדשה רק לאחרונה בבריכה פרטית חדשה לאורחיה, הבנויה באיכות הגבוהה ביותר אך איננה כוללת את הפסיפס. פעמים רבות מדובר גם בטעם והסגנון העיצובי ולכן הריצוף עצמו איננו מגדיר את היוקרה של המקום. סוגי בריכה שונים אך מעולים לא פחות הם בריכת זרמים הכוללת ג'טים חזקים לעיסוי הגוף. את הבריכה הזו תוכלו לפגוש למשל בסוויטות אחוזת טגנגה, בהן לכל אחת בריכת זרמים יוקרתית וחלומית משלה.  מסביב להרפתקת המים הנפלאה אפשר לפגוש במתחמי צימר יוקרתי עם בריכה פרטית שכוללים גם סביבת גן מטופחת ומתוחזקת היטב, פינות ישיבה שנראות איכותיות ונוף פתוח ומרהיב – מה שמבטיח איכות מושלמת והנאה אמיתית.


אולי יעניין אותכם גם צימרים יוקרתיים עם בריכה מחוממת ומקורה >>

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים