צימר יוקרתי עם בריכה פרטית בצפון: סידרנו לכם היכרות עם המקומות המובילים בתחום

מאת: צוות התוכן של צימרטופ21-02-2017
צימר יוקרתי עם בריכה פרטית בצפון: סידרנו לכם היכרות עם המקומות המובילים בתחום

בניחוש קל, גם לכם זה קרה. זרקתם לחלל האוויר (או במקרה שלנו: מנוע החיפוש) איזו בקשה קטנה ולא מזיקה שיעשה טובה וימצא לכם בסך הכל כמה צימרים יוקרתיים עם בריכה פנויים להזמנה בתאריך קרוב. וההוא, מה עושה בתמורה? משסה בכם עשרות אם לא מאות תוצאות, לכל אחת איכויות אחרות, תנאי שהות אחרים, עיצוב שונה ומיקום במושב נידח שאת שמו מעולם לא שמעתם. הסתבכתם.

במעבר חד מסיפורים מסמרי שיער בעלי סוף לא מוצלח על חיפושי חופשות ברשת, אנו עוברים אל החלק האופטימי והמשמח של הכתבה הזו – היכרות עם כמה מקומות שכבר זכו לטייטל הנחשק: צימר יוקרתי עם בריכה פרטית בצפון. המקומות הללו מופיעים באתר קרם כמובן ונחשבים לפסגת האירוח הגבוהה ביותר, כאשר כל אחד מהם מחייב להעניק לכם שירות מלכותי ותנאי שהות בלתי מתפשרים.


צימר יוקרתי עם בריכה פרטית בצפון


צימר יוקרתי עם בריכה פרטית בצפון – ארבעת המופלאים


הצימר הראשון שלגמרי נשמח שתכירו הוא אורבן. קשה אמנם לקרוא לו צימר, בזכות עיצובו המרהיב כמיני-מלון בוטיק לכל דבר אך מיקומו מול הנוף הגלילי הפתוח בתוספת בריכת שחייה חלומית וג'קוזי ספא פרטיים לא מותירים מקום לספק. עבודת אדריכלות מאומצת וארוכת טווח הושקעה בסוויטת הפאר הזו, שמקפידה היטב על תנאי פנים מלכותיים ואווירה רומנטית יוצאת דופן. המארחת של אורבן נחשבת לאחת מחמש הטובות ביותר ע"פ הגולשים ונוהגת להרעיף על אורחיה פינוקים רבים ויחס אישי אכפתי מכל הלב.

הבא בתור הוא אחוזת טוהר – צימר יוקרתי עם בריכה פרטית בצפון, שגם אתם תצעקו "וואו" בפעם הראשונה שתפגשו בתמונותיו. מדובר בסוויטה עצומת מימדים שהבריכה הפרטית שלה מונחת בקו ראשון אל נופי הגליל החלומיים והיא עצמה עטופה בקירוי זכוכית נפתח ונסגר לבחירתכם, מקושט בצמרת בתאורת לד מעוצבת. ואחרי שתתלהבו ממנה, שימו לב לג'קוזי ספא הנמצא כאן אף הוא. הסלון משקיף אל מי הבריכה, המטבח עצום, הסלון חלומי, חדר השינה סופר רומנטי ויש אפילו חדר ילדים מדליק ונוח.


מובילים באיכות, בשירות ובעיצוב


ואיך אפשר להוציא רשימה שכזו ולא לכלול בפנים את ענקית היוקרה – עלמה. זוהי ספינה שלמדה כבר מזמן כיצד לשחות לבד בעמוקים ועוד לא נולד המתחם היוקרתי שירים מפרש וינסה לעקוף. זהו צימר יוקרתי עם בריכה פרטית בצפון, המהווה את התענוג המושלם לכל הדעות אם אתם מבינים מה הכי טוב בשבילכם. ובמקום שאנחנו נמשיך ונדבר, רק נמליץ לכם להציץ בתמונות ולהתרשם מההמלצות. המפרט הטכני של עלמה כה רב, שהמון פריטים קטנטנים תגלו בעצמכם כשתגיעו כמו רצפה מחוממת, וילונות חשמליים, מטבח חכם ועוד המון תחכומים זוהרים ובולטים.

לקינוח קבלו את אחת הכוכבות המדהימות שלנו – סוויטת מודרנו. מבין עשרות צימרים יוקרתיים בגליל המערבי, מודרנו מגישה את הכי הרבה סטייל וכוללת מרחב פנים מאובזר, גדול ונוח שממנו תוכלו לצאת הישר אל מתחם הספא והבריכה שצופים לנוף גלילי ירוק כמובן. גם כאן זוכה חוויית האירוח לשבחים רבים, כאשר כל המתארחים מציינים לטובה את האדיבות, הפינוקים וההתחשבות שאפפו את כל השהות. אם חיפשתם צימר יוקרתי עם בריכה פרטית בצפון לרגל חגיגה אישית או הפתעה מיוחדת, כאן יתאפשר לכם לעשות זאת בעזרת ההקפדה על העיצוב, האיכות ושיתוף הפעולה הנפלא מול בעלת המתחם שתשמח לעזור בארגון הרגע הכי מיוחד שלכם יחד. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים