5 סיבות שיגרמו לכם להבין למה אתם פשוט חייבים נופש של צימרים יוקרתיים לזוגות בלבד.

מאת: צוות התוכן של צימרטופ21-02-2017
5 סיבות שיגרמו לכם להבין למה אתם פשוט חייבים נופש של צימרים יוקרתיים לזוגות בלבד.

לא קל היות הזוג לבדו ובודאי לא באמצע השבוע. השגרה שוחקת וכשהיא כבר נשברת, זה קורה בזמן הכי לא צפוי ובדרך המרגיזה ביותר שניתן לדמיין (פנצ'ר באוטו, ויכוח עם המורה של הילד, מילואים... הקיפו את הרלוונטי). בשלב כזה אתם בטח שואלים את עצמכם מתי תהיו כבר בנופש עם רגליים בתוך הבריכה לוגמים קוקטייל פירות. האמת היא שמתחמי צימרים יוקרתיים לזוגות בלבד, הם בעלי כישורים יוצאי דופן בהעלאת המורל הזוגי, ביכולת לחדש ולרענן ולשלב כמה טעמים נוסטלגיים מתוקים. והנה 5 סיבות משכנעות נוספות:


סיבה מספר אחת – מיוקרה ורומנטיקה יוצא רק דבר אחד


אנחנו מתכוונים לבריכה פרטית כמובן! מקום שהוא רק שלכם, בו תוכלו לעשות מה שרק תרצו, שהחוקים והתנאים היחידים בו הם זמני ההגעה והעזיבה. כאן אתם יכולים לקבל חופשה מושלמת בדרך האישית שבה אתם רואים את הנופש, להשקיע ולפנק אחד את השני, ליהנות ממרחב אינטימי מושלם ונייטרלי בלי שום תנאים. צימרים יוקרתיים עם בריכה אישית לזוג אחד בלבד דואגים אף לקרות ולחמם את הבריכה היטב בחורף, כך שאנחנו לא רואים שום סיבה לא לצלול אליה בכל עונה.


סיבה מספר שתיים – הפינוקים


הקיבה שלנו היא המפתח האמיתי לאושר ואם לשפוט על פי הרשת החברתית, גם האנשים הדקיקים ביותר שאנו מכירים משתפים וחולקים את אהבתם הנצחית לאוכל טוב באמת, רצוי גם כזה שנראה ממש טוב ומגרה על הצלחת. עכשיו דמיינו לעצמכם צימר יוקרתי בצפון עם כמות פינוקים כל כך טעימה, שאפשר לא רק לצלם אלא גם ליהנות ממנה ללא אף תשלום נוסף. היוקרה שבעניין רק גורמת לאקסטרות הללו להיווצר ולכן אל תופתעו אם כבר בכניסה לכל מתחם צימרים יוקרתיים לזוגות בלבד יחכו לכם בר אלכוהול, קינוחי שף, עוגות ביתיות ופירות חתוכים מהמובחרים ביותר.


לשירותכם צימרים יוקרתיים לזוגות בלבד


סיבה מספר שלוש – כי זה בריא


מי אמר שבנופש אנחנו מתעצלים, משמינים, ישנים המון ובקיצור לא עושים כלום? הנה, קחו למשל את אחוזת דוריתא כדוגמה אידיאלית להיפוך הגמור: מדובר במקום אקסקלוסיבי ועשיר מכל הבחינות, שהכי שווה למהר ולחטוף את ההזדמנות הראשונה לנופש באחת הסוויטות שלו עם בני הזוג. כאן גרים בכיף צימרים יוקרתיים לזוגות בלבדמהסוג הנחשק ביותר, עם בריכה פרטית לכל סוויטה, בריכה חצי אולימפית מרכזית, חדר כושר, מתחם ספא וזוג אופניים במפתן הדלת שרק יחכו שתוציאו אותם לטיול אל חוף הים הצמוד.


סיבה מספר ארבע – כיצימרים יוקרתיים לזוגות בלבד זה לא רק לעשירים


כן, אתם צודקים. בשנותיהם הראשונות היו צימרים יוקרתיים לזוגות בלבד מעין סוג חופשה חדש ואיכותי עבור האלפיון העליון. אך מאז גם הם עברו מהפך לא קטן גם מבחינת המחיר וניתן למצוא אותם בקלות בקטגוריות המחירים הסבירות. אמנם המחיר ללילה עדיין לא יעלה פחות מ1,100 ₪ אך הפער בינו לבין ממוצע הצימרים הסטנדרטי גדול בכמה מאות שקלים בלבד ואף קטן עוד יותר כשיש פה מבצעים, דילים והנחות ענק בדקה ה-90. לא שווה?


סיבה מספר חמש – כי הוא מכבד אתכם באמת


יוקרה שווה מעמד ועל כן המקום שבו אתם נמצאים חייב לעשות לכם הרבה כבוד. אם זה מבחינת השירות, הזמינות, היחס האישי וכן הטון המנומס בהזמנה הטלפונית – הכל נמצא כאן רק בשבילכם ולכל חוויה אפשרית שרק תרצו לקבל. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים