אירוח צימרים יוקרתיים בראש פינה: רעיונות לטיולים שווים במיוחד

מאת: צוות התוכן של צימרטופ05-01-2017
אירוח צימרים יוקרתיים בראש פינה: רעיונות לטיולים שווים במיוחד

החנייה בסמוך לאתר השחזור המרשים של המושבה ראש פינה מחזירה כבר מאותו הרגע את כל המבקרים אחורה בזמן. בתי אבן גליליים עתיקים לצד אסמים עצומים מאפיינים היטב את האווירה האותנטית כפי שנוהגים לשמור עליה התושבים מאז המאה ה-18. מסביב תפאורה יוצאת דופן של הרים ירוקים ותחושה נקייה של שלג מהחרמון באוויר. לצד כל אלה תמצאו המון צימרים יוקרתיים בראש פינהשמציעים לכם לנוח ולטעום מהחוויה המיוחדת של המושבה וכוללים בריכות שחייה ענקיות, מתחמי ספא מפוארים עם ג'קוזי ספא זרמים וסאונות יבשות, נוף מרהיב מכל פינה וכמובן עיצוב תואם באבן גלילית והמון, המון קלאסיקה בטוב טעם.

אבל לא כל מתחמי הנופש של המושבה נחשבים צימרים יוקרתיים. חלקם מציעים נופש כפרי פשוט יותר, עם ג'קוזי נחמד וארוחת בוקר טרייה. לעומתם אלו היוקרתיים מציעים את כל הטוב שניתן לקבל, בתוך סביבה אותנטית ייחודית ומרהיבה במיוחד. מרביתם הם צימרים יוקרתיים עם בריכה מחוממת ומקורה לחורף ומרחב פנימי שקט ומעודן, כאשר מסביבם אפשר למצוא המון מסלולי טיול, אתרים יחודיים ואטרקציות שטח – מהמובילות ביותר בכל הצפון.


צימרים יוקרתיים בראש פינה – כל האטרקציות במרחק נסיעה קצר


המושבה ראש פינה שוכנת בחלקה הדרומי של הגליל העליון, בסמוך למקורות הזרימה של נחלי הצפון המפורסמים: בניאס, חצבאני ושניר ולצד כרמי היין, היקבים והרי הצפון החלומיים. בלב כל אלו תמצאו מבחר נדיר של שמורות טבע פסטורליות להפליא ומסלולי הליכה יפהפיים. אם אתם מתארחים במתחםצימרים יוקרתיים בראשפינה עם הילדים, תוכלו לבקר באגמון החולה המיוחד ובאזורי הנחלים, יער ביריה בו עשרות אטרקציות מוצלחות לילדים וכן במתחמי הפיינטבול, הטרקטורונים והסוסים השוכנים בסמוך לכאן. ההרפתקנים שביניכם ייהנו בעונות המעבר מכניסות אל מעיינות חמים נסתרים וסודיים – על מנת להגיע אליהם תאלצו לסלול את דרככם באמצעות המקומיים שיהיו מוכנים לעזור לכם ולכוון למיקום המדויק. הרגועים שביניכם ישמחו על סיור יינות איכותי באחד היקבים המוכרים בסביבה בו כמובן תזכו לטעום מהבציר והתוצרת המקומית. כל מתחמי צימרים יוקרתיים בראש פינהממוקמים במרחק של עד כ-20 דקות מכל האטרקציות ומסלולי הטיול כך שלא תאלצו לבזבז זמן רב בנסיעות מתישות. הנוף כמעט מכל מתחמי הנופש הינו מרהיב במיוחד וחושף בפני האורחים בו את היערות הסמוכים ונחל ראש פינה (גם הוא מומלץ מאוד לטיולים בחיק הטבע), החרמון המושלג ונופי הערב מול ירח לבן קסום.


צימרים יוקרתיים בראש פינה היפה


לא חייבים לצאת מהמושבה.


גם אם לא הגעתם לאירוח צימרים יוקרתיים בראש פינהעל מנת לשהות הרבה זמן מחוץ לצימר, תוכלו ליהנות מתיירות הפנים המצויינת שמספקת המושבה. כאן באתר השחזור המיוחד קיימות גלריות אמנים רבות וכן בתים הנושאים על קירותיהם את סיפורי המקום הוותיקים. אפשר להמשיך מעלה אל מצפה נמרוד (טיפוס קליל במעלה הרחוב) המרהיב שצופה אל רמת כורזים, עמק החולה, מרגלות הגולן והחרמון, לרדת אל גן הברון היפהפה ולסיים את היום בארוחה טובה מאחת ממסעדות המושבה – כולן איכותיות ומגוונות ביותר.

צימרים יוקרתיים רבים ברחבי המושבה ראש פינה ישמחו להעניק לכם חוויה מפתיעה ומיוחדת, על הצד הטוב ביותר. כך למעשה תוכלו להרוויח גם את השהות במקום פסטורלי ומיוחד, ספוג באווירה והיסטוריה מפוארת עם מלאי אינסופי של פעילויות בצד, שתמיד תוכלו לחזור כדי להמשיך וליהנות מהם.


אולי יעניין אתכם גם צימרים יוקרתיים בראש פינה >>


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים