קחו לעצמכם פסק זמן עם 5 צימרים מפנקים בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ05-04-2017
קחו לעצמכם פסק זמן עם 5 צימרים מפנקים בצפון

אין משהו יפה יותר שהעיניים שלכם יוכלו לראות היום. ורק בגלל שאנחנו נדיבים, אנחנו מזמינים אתכם לפגוש 5 צימרים מפנקים בצפון שיש בהם את ה-כ-ל, חוץ מאתכם. אבל זה בסדר, אחרי שתראו את הצימרים המושלמים האלו אין לנו ספק שתרצו גם. רק אל תשכחו לספר איך היה.



ולדמנס – לחלום בעיניים פקוחות

הסלוגן שמלווה את המקום החלומי הזה בהחלט מצדיק את עצמו בכל פעם מחדש. מדובר בשני מתחמי סוויטות נפרדים לחלוטין, כל אחד מתאים לזוג אחד בלבד ומספק מפגש נוצץ ומרהיב עם עולם החיים הטובים כהלכתו. מתחם ולדמנס כולל מעבר לעיצוב מבריק ומקורי, כאשר במסגרת השהות מחכים לכם בריכה פרטית מפוארת,המון פינוקים טעימים במיני בר  וחצר מלכותית לאכול בה את ארוחת הבוקר, רגע לפני שיוצאים לפעילות בסביבה.



כינור דוד – שני צימרים מפנקים בצפון שמתאימים לכל עונה

יש מקומות שהחמימות והביתיות שבהם עושים לנו את זה בחורף ולעומתם יש צימרים מפנקים בצפון עם בריכה טובה שיתאימו לנו בול לקיץ. כינור דוד הוא השילוב המושלם בין השניים, אם תרצו דואט מיוחד של שתי העונות. כאן ניצבים גם הפעם, שניי מתחמים פרטיים ובהם צימרים יוקרתיים עם בריכה אישית – סובבת עמודי תמך התורמים למראה המלכותי וגובלים בחלונותת הסוויטה השקופים, כך שאפשר ליהנות מהמראה  היוקרתי ללא שום הגבלה.


צימרים מפנקים בצפון


פיאצה דל סול – במילה אחת: גורמה

גם מיקום מבריק (בחד נס, צפון הכנרת) וגם מקום מבריק שעושה הרבה כבוד לעולמות הבוטיק, הקולינריה והתרבויות בכלל. כל אחת מ-3 הסוויטות המרהיבות שבמקום מעוצבת בסגנון אחר, אך לא שוכחת להטיב עם האורחים ולשלב בפנים גם תפנוקים איכותיים, ריהוט ושכלולים מתקדמים ומרפסת ג'קוזי מהמושלמות שידע עולם הצימרים. למתחם שני שפים שהם גם המארחים ולכאן יוגשו לכם ארוחות שף אישיות לפי בחירה מבין מבחר תפריטים מצוינים ומעוררי תאבון. אחרי האוכל תמיד אפשר לצאת לבריכה המרהיבה ולנמנם קצת...


בין זריחה לשקיעה – המקום שכולם מדברים עליו

חשבתם שכל מתחם צימרים יוקרתיים עם בריכה אישיתיכיל רק יחידת נופש אחת או שתיים? תחשבו שוב. בין זריחה לשקיעה מציע 7 (!) צימרים מפנקים בצפון הגליל המערבי, מול נוף פתוח ומקסים לכל הירוק שמסביב ואיך לא, עם בריכה פרטית מדהימה ואיכותית רק לצמד או המשפחה הנופשים באותה הסוויטה. בפנים יצפה לכם ריהוט ברמה הגבוהה ביותר, עם תוספת של ג'קוזי ספא, חדר ילדים נפרד ומיטה מתכווננת בחלק מהסוויטות. המקום נחשב לפסטורלי ושקט במיוחד ובעיקר מושלם להפתעות מיוחדות אם תכננתם אחת כזו ממש בקרוב.


סוויטות זרקא – המיוחד של השנה הקרובה

אם יש מקומות שחובה, חובה להיות בהם – זרקא הוא הראשון ברשימה. זהו מתחם הכולל הרבה מעבר לנופש צימרים מפנקים בצפון. מדובר במלון בוטיק הנפרש על שני מפלסי גובה, בקו האחרון לים הפתוח ומול החומה העותמאנית המרהיבה של עכו העתיקה. מעבר לחגיגה הקולינרית והאותנטית שמסתתרת כאן מעבר לדלת, כל אחת מארבע הסוויטות מציעה חוויית אירוח משובחת שרק מעטים מסוגלים לספק. כאן מציעים בר אלכוהול משובח ויוקרתי ללא הגבלה, עוגות וקינוחי קונדיטורית, מיצים טבעיים, נרגילה ואווירה מהפנטת שנמזגת בטבעיות גם אל תוך הסוויטות – מעוצבות עד הקצה ופונות אל הים שלמרגלותיהן...

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים